پنجشنبه , 30 فروردین 1403 - 3:32 بعد از ظهر

جدیدترین مدل سرامیک کف حیاط

جدیدترین مدل سرامیک کف حیاط
امروزه سرامیک‌ها تنها به یک مدل و طرح محدود نمی‌شوند و در مکان‌های متنوعی مورد استفاده قرار می‌گیرند. برای مثال سرامیک‌های کفپوش برای پوشش کف حیاط، پارکینگ، بالکن و پشت‌بان نیز کاربرد دارند. در چند سال اخیر استفاده از جدیدترین مدل سرامیک کف حیاط به دلیل نمای شیک و چشم‌نوازی که به محیط می‌بخشد، بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. این سرامیک‌ها به صورت ساده و طرح‌دار و در رنگ‌های مختلف تولید و به بازار عرضه می‌شوند. البته در هنگام خرید این مصالح ساختمانی باید شرایط جغرافیایی منطقه را نیز در نظر بگیرید، زیرا سرامیک‌های مناسب استفاده در مناطق سردسیر با مناطق گرمسیر متفاوت هستند.
به طور کلی خرید سرامیک‌های سر و لغزنده برای مناطق سردسیر انتخاب درستی نیست. در این مکان‌ها بهتر است که از سرامیک‌های شکسته یا واش بتن بهره ببرید. همچنین مدل سرامیک نیز باید متناسب با محل مورد نظر باشد؛ چرا که مطمئنا سرامیک مخصوص کف سالن با کف حیاط کاملا متفاوت است. در این مطلب با مدل‌های مناسب سرامیک کف حیاط آشنا می‌شوید، پس با ما همراه باشید.

مدل سرامیک کف حیاط و پارکینگ طرح دار و ساده

مدل سرامیک کف حیاط و پارکینگ طرح دار و ساده

به طور کلی در هنگام انتخاب طرح، رنگ و مدل سرامیک کف حیاط باید به فضای بیرونی و نمای ساختمان نیز توجه داشته باشید. عامل مهم دیگر در انتخاب این مصالح ساختمانی کیفیت آن‌ها است. به یاد داشته باشید که برای کف حیاط باید سرامیکی را انتخاب کنید که دوام و مقاومت بسیار بالایی داشته باشد. همچنین محصول انتخابی شما باید تا حد ممکن نسبت به نفوذ آب مقاومت زیادی از خود نشان دهد. سرامیک‌های طرح سنگ، طرح آجری و شطرنجی از جمله انواع پرطرفدار سرامیک حیاط هستند. همچنین بسیاری از افراد تمایل به خرید سرامیک حیاط با طرح ساده، چوب، برجسته و طرح‌های سه بعدی دارند.
امروزه صنعت سرامیک سازی در ایران پیشرفت زیادی نموده است. به همین دلیل هر روز شاهد عرضه جدیدترین مدل سرامیک کف حیاط و سایر مکان‌ها هستیم. سرامیک‌های طرح‌دار نیز از جمله مدرن‌ترین مدل‌های سرامیک هستند که برای پوشش‌دهی به کف حیاط مورد استفاده قرار می‌گیرند.

مدل سرامیک کف حیاط و پارکینگ طرح دار و ساده

با چیدن این نوع سرامیک‌ها در کنار یکدیگر شکل‌های زیبا و جذابی به وجود می‌آید. بیشتر سرامیک‌های طرح‌دار در دو رنگ پیاده‌سازی می‌شوند و بدین ترتیب جلوه زیبایی را به فضای حیاط می‌بخشند. سرامیک طرح سنگ نیز یکی دیگر از مدل‌های جدید و پرفروش سرامیک کف است که کاربردهای گسترده‌ای دارد. این نوع سرامیک‌ها مزایای زیادی نسبت به سنگ‌های طبیعی همچون هزینه مناسب، نگهداری آسان و دوام بیشتری به شما ارائه می‌دهند.
سرامیک‌های طرح سنگ را برخلاف سنگ‌های طبیعی می‌توانید در محیط‌های مرطوب نیز نصب کنید. در ضمن نصب سرامیک طرح سنگ مرمر و تراورتن در حیاط باعث می‌شود که فضای حیاط بزرگتر به نظر برسد. از این رو اغلب بسیاری از معماران سرامیک طرح سنگ با رنگ‌های تیره‌تر را برای اجرا روی دیوارها و کف حیاط مورد استفاده قرار می‌دهند.

قیمت انواع سرامیک کف حیاط

قیمت انواع سرامیک کف حیاط

در حال حاضر سرامیک‌های پرسلانی از جمله پرطرفدارترین مصالح ساختمانی برای پوشش کف و دیوارها به شمار می‌روند. در واقع این سرامیک‌ها با طراحی‌های نو و مد روز خود در کانون توجه معماران و طراحان داخلی در ایران و خارج از کشور قرار گرفته‌اند. قیمت سرامیک کف حیاط مانند سایر مصالح ساختمانی به عوامل مختلفی بستگی دارد. برای مثال قیمت این متریال ساختمانی با توجه به داخلی یا خارجی بودن فضا، برند، نوع، کیفیت و ابعاد آن متفاوت است. همچنین ساده یا طرح‌دار بودن سرامیک نیز بر قیمت آن موثر است. کاشی و سرامیک‌های دارای بافت و پترن‌های تزئینی قیمت بیشتری از نمونه‌های ساده دارند. درجه سختی، درجه ساییدگی، میزان مقاومت در برابر نفوذ آب و رطوبت نیز از دیگر فاکتورهای موثر بر قیمت سرامیک هستند.

قیمت انواع سرامیک کف حیاط
امروزه شرکت‌های مختلفی در سراسر ایران به ویژه در استان یزد در زمینه تولید انواع سرامیک فعالیت می‌کنند. این شرکت‎‌ها محصولات مختلف خود را در طرح‌های مختلف از مدرن تا کلاسیک تولید می‌نمایند. بنابراین این پوشش‌های بی‌نظیر و کاربردی به عنوان مصالحی چند منظوره تلقی می‌شوند که جایگاه ویژه‌ای در صنعت ساختمان پیدا کرده‌اند. همچنین این برندهای ایرانی توانسته‌اند که با تولید محصولات با کیفیت بازار فروش مناسبی را در داخل و خارج کشور به خود اختصاص دهند. جالب است، بدانید که جدیدترین مدل سرامیک کف حیاط نسبت به سنگ طبیعی قیمت بسیار کمتری دارد، در حالی که آن‌ها از نظر کیفیت دارای تفاوت چندانی با یکدیگر نیستند.
حتی برخی از سرامیک‌های کفپوش با درجه استاندارد بالا نسبت به سنگ‌ها طول عمر بالاتری دارند. فروشگاه اینترنتی سیب با ارائه مطالب بروز و کاربردی برای مخاطبین خود گام بلندی در راستای دسترسی سریع به اطلاعات جامع و کاربردی برداشته است. امید است مطالعه این مطالب مفید اثر واقع شود و در رابطه با جدیدترین مدل سرامیک کف حیاط یاد گرفته باشید.

 

مطلب پیشنهادی

سرامیک ضد اسید [کاشی ضد اسید مرجان در ایران سرام[

سرامیک ضد اسید [کاشی ضد اسید مرجان در ایران سرام]

ایران سرام عرضه کننده کاشی ضد اسید از تولید کننده های معتبر کاشی و سرامیک …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار تصویری

عوامل موثر برمقاومت و طول عمر کانکس‌های پیش ساخته
آموزش الفبا همراه با شعر و جدول
درد دور ناف و سرطان
معرفی میخکوبی و نقش آن در ساخت و ساز
طراحی ویلا در تبریز برای سال ۱۴۰۳