جمعه , 28 اردیبهشت 1403 - 10:31 قبل از ظهر

رنگ زیتونی شماره 7 بدون دکلره

رنگ موی زیتونی شماره ۷ یکی از روشن ترین رنگ هایی است که روی مو ها مورد استفاده قرار می‌گیرد و در اکثر موارد با پوست های روشن و پوست های گندمی همخوانی مناسب و زیبایی دارد. برای به دست آوردن این رنگ مو روی موها در اکثر موارد باید از دکلره استفاده کرد اما دکلره می تواند به موها و همچنین پوست سر آسیب های جدی وارد کند به همین دلیل در برخی از موارد افراد دوست دارند از روشهای استفاده کنند که نیازی به استفاده از دکلره نباشد.‌ در این مقاله قصد داریم به رنگ موی زیتونی شماره ۷ بدون دکلره و روش های رنگ کردن مو با این رنگ زیتونی بپردازیم.

فرمول رنگ زیتونی شماره 7 بدون دکلره

همانطور که در بالا نیز به این موضوع اشاره شد رنگ زیتونی شماره ۷ خیلی روشن است و به همین دلیل برای استفاده از آن روی موها باید حتماً موها به پایه شماره ۹ برسند تا بتوان این رنگ را روی موها قرار داد.
برای به دست آوردن فرمول رنگ زیتونی شماره ۷ بدون دکلره باید از گام های زیر پیروی کنید:
رنگ زیتونی با شماره های 5، 90، 01 و 10 را به همراه اکسیدان شماره 2 و واریاسیون های نقره ای و سبز به خوبی با یکدیگر مخلوط کنید و این ترکیب را برای مدت نیم ساعت روی موهای خود قرار بدهید. رنگ موی سه صفر را با اکسیدان ۹ درصد مخلوط نمایید و آن را روی موهای خود قرار بدهید و بعد از گذشت حدود ۴۵ دقیقه تا یکساعت موهای خود را به صورت کامل بشویید.

فرمول رنگ زیتونی شماره 7 بدون دکلره
بعد از زدن رنگ موی سه صفر روی موهای خود بهتر است یک روز صبر کنید و مجدداً رنگ موی سه صفر را با اکسیدان ۹ درصد مخلوط نموده و آن را روی موهای خود قرار دهید تا موها روشن تر شوند و به پایه روشنتری برسند. رنگ موی سه صفر را با استفاده از آب و نرم کننده و بدون شامپو به صورت کامل شستشو دهید و سپس به مدت یک روز صبر کنید تا در اثر رنگ کردن موها به آنها آسیبی وارد نشود. در این مرحله ممکن است موهای شما کمی به رنگ نارنجی متمایل شوند اما در این زمینه نباید هیچ گونه نگرانی داشته باشید زیرا بعد از زدن رنگ اصلی روی موها به هیچ عنوان اثری از رنگ نارنجی به چشم نمی‌خورد.

ترکیب رنگ زیتونی شماره 7 بدون دکلره

رنگ زیتونی شماره 7 (M7)، رنگ C8، و اکسیدان شماره 1 (6%) را با هم ترکیب کنید. برای بهتر کردن این ترکیب می توانید از مقدار کمی آب ولرم بدون رسوب داخل ترکیب خود استفاده کنید تا رنگ بهتر روی موها پخش شود. این ترکیب را از قسمت ریشه روی موها بزنید و سپس آن را در سراسر قسمت های مو پخش کنید به گونه‌ای که مطمئن شوید تمامی قسمت های مو به رنگ آغشته شده اند.

فرمول رنگ زیتونی شماره 7 بدون دکلره
کلاه مخصوص رنگ کردن مو را روی سر خود قرار بدهید. با استفاده از این کلاه موهای شما زودتر رنگ می‌گیرد و رنگ بهتری خواهد داشت. اگر این کلاه در دسترس شما نیست می توانید با استفاده از یک پلاستیک تمامی سطح موهای خود را بپوشانید اما در این زمینه باید در نظر داشته باشید که استفاده از کلاه مخصوص رنگ در اولویت است. بعد از گذشت مدت زمان حدودی نیم ساعت موها را با استفاده از آب و بدون شامپو شست و شو دهید تا رنگ زیبا و یکدست و جذابی داشته باشید.
برای تثبیت رنگ موها و استفاده بهتر و در مدت زمان طولانی تر از رنگ مو به هیچ عنوان نباید موها را برای مدت زمان ۲۴ ساعت با استفاده از شامپو بشویید زیرا استفاده از شامپو در این بازه زمانی باعث از بین رفتن رنگ مو و آسیب رسیدن به آن می شود.

فرمول رنگ زیتونی شماره 7 بدون دکلره

جمع بندی

اگر رنگ موی سه صفر در اختیار شما قرار ندارد می توانید از رنگ موی E20 به عنوان جایگزین استفاده کنید و موهای خود را به پایه رنگ برسانید. برای به دست آوردن رنگ موی زیتونی شماره ۷ استفاده از دکلره باعث زیباتر نشان دادن موهای شما می‌شود به همین دلیل به شما توصیه می شود که با مراجعه به آرایشگاه از دکلره استفاده کنید. برای رنگ کردن موها استفاده از تجهیزات تخصصی می‌تواند تا حدود زیادی کمک کننده باشد. به همین دلیل به شما توصیه می شود که کاسه رنگ، فرچه و کلاه مخصوص رنگ در اختیار داشته باشید. در صورتی که در رابطه با این موضوع سوالی دارید، با کارشناسان ما تماس بگیرید. مجله اینترنتی سیب همراه شماست.

مطلب پیشنهادی

ترکیب رنگ موی شنی کاراملی

  امروزه رنگ کردن مو یکی از کارهای اساسی در دنیای مد و زیبایی است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *