جمعه , 7 اردیبهشت 1403 - 1:19 قبل از ظهر

رنگ موی دودی ۹ بدون دکلره

امروز استفاده از رنگ هایی که با رنگ پوست افراد همخوانی مناسبی داشته باشد و زیبایی زیادی به چهره افراد بدهد یکی از دغدغه های بسیاری از خانم ها شده است و خانمها دوست دارند از رنگ مویی استفاده کنند که در عین داشتن زیبایی و جذابیت زیاد منحصر به فرد باشد و زیبایی ویژه ای به چهره آنها بدهد. رنگ دودی ۹ یکی از رنگ هایی است که می تواند با رنگ های مختلف ترکیب شود زیبایی خاصی به چهره افراد بدهد. رنگ دودی ۹ می تواند با رنگ های مانند رنگ عسلی رنگ شرابی و غیره ترکیب شود.
در این مقاله قصد داریم به ترکیباتی که می توان از آنها با رنگ دودی ۹ استفاده کرد اشاره کنیم و اطلاعاتی در این باره به شما بدهیم به همین دلیل اگر به دنبال به دست آوردن رنگ موی منحصر به فرد روی موهای خود هستید در این مقاله با مجله اینترنتی سیب همراه باشید.

ترکیب رنگ هایی که می توان با رنگ موی دودی 9 بدون دکلره بدست آورد

۱. رنگ عسلی دودی
رنگ عسلی دودی را میتوان یکی از رنگ های زیبا و جذاب دانست که با پوست های سفید و گندمی همخوانی مناسبی دارد.
برای به دست آوردن این ترکیب رنگ مو باید رنگ دودی شماره ۹ را با رنگ عسلی شماره ۷، رنگ شکلاتی شماره ۶، ۱۰ سانتیمتر واریاسیون نقره ای، ۵ سانتی متر واریاسیون طلایی و اکسیدان ۶ درصد مخلوط کنید و این ترکیب را برای مدت زمان حدودی ۴۵ دقیقه تا یک ساعت روی موهای خود قرار دهید تا موها به صورت کامل رنگ بگیرند.
بعد از اینکه موها به رنگ مناسب رسیدند می توانید آنها را با استفاده از آب و نرم کننده بشویید.

ترکیب رنگ موی دودی ۹ بدون دکلره

۲. رنگ دودی کاراملی
رنگ دودی کاراملی را می توان یکی دیگر از رنگ های روشن دانست که زیبایی را جلوه مناسبی روی پوست های روشن دارد. برای به دست آوردن ترکیب این رنگ مو در ابتدا باید رنگ دودی شماره ۹ را با رنگ کاراملی شماره هفت رنگ کاراملی شماره ۸ واریاسیون طلایی و نقرهای و اکسیدان ۶ درصد مخلوط کنید و سپس ترکیب را به غلظت مناسب برسانید. با استفاده از یک شانه پلاستیکی موهای خود را شانه کنید تا موها در زمانی قسمت ها به صورت کامل رنگ بگیرند و جای رنگ نشده روی موهای سر باقی نماند.

ترکیب رنگ موی دودی ۹ بدون دکلره
۳. رنگ موی دودی گردویی
برای به دست آوردن این رنگ مو در ابتدا باید رنگ دودی شماره ۹ را با رنگ شکلاتی شماره ۶ مخلوط کنید و سپس با استفاده از اکسیدان ۶ درصد ترکیب را به غلظت مناسب برسانید.
کی برای افرادی که می خواهند موهای خود را به صورت کامل یکدست کنند گزینه مناسبی به شمار می رود و می تواند موها را به رنگ یکدست و زیبایی در بیاورد. بعد از مخلوط کردن ترکیبی که در بالا به آنها اشاره شد باید بین موها را شانه کنید تا رنگ در تمامی قسمتهای مو پخش شود و سپس کلاه مخصوص دکلره را به مدت ۳۰ الی ۴۵ دقیقه روی موهای خود قرار دهید.

ترکیب رنگ موی دودی ۹ بدون دکلره

فرمول رنگ مو دودی زیتونی

یکی دیگر از ترکیبات زیبایی که میتوانید با استفاده از رنگ دودی شماره ۹ به آن دست پیدا کنید رنگ مو دودی زیتونی است. این رنگ مو به دلیل دارا بودن زیبایی و جذابیت در بین جوانان طرفداران زیادی دارد و طیف های مختلف رنگی آن با پوست های متفاوت همخوانی دارد. برای به دست آوردن این رنگ در ابتدا رنگ دودی شماره ۹ را با رنگ زیتونی شماره ۷ مخلوط کنید و سپس به آن به اندازه ۱۰ سانتیمتر واریاسیون نقره ای اضافه کنید. به اندازه تمام مواد و ترکیبات از اکسیدان ۲ درصد استفاده کنید تا محصول به غلظت مناسب برسد.

ترکیب رنگ هایی که می توان با رنگ موی دودی 9 بدون دکلره بدست آورد
با استفاده از فرچه مخصوص رنگ را از قسمت پشت سر و از قسمت ریشه ها به سمت پایین بکشید و کم کم تمامی قسمت های موها را با استفاده از رنگ به صورت کامل رنگ کنید. بعد از اینکه رنگ در تمامی قسمت های مو پخش شد از کلاه مخصوص رنگ روی موهای خود استفاده کنید و تمامی قسمت های مو را با استفاده از کلاه بپوشانید. این ترکیب بعد از مدت زمان حدودی ۴۵ دقیقه به صورت کامل روی موها رنگ باز می کند و می توانید آن را با استفاده از آب و نرم کننده بشویید.

مطلب پیشنهادی

ترکیب رنگ موی شنی کاراملی

  امروزه رنگ کردن مو یکی از کارهای اساسی در دنیای مد و زیبایی است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار تصویری

انواع سنسور دما صنعتی را بشناسید
هزینه نمای آجری ساختمان در سال 1403
عوامل موثر برمقاومت و طول عمر کانکس‌های پیش ساخته
آموزش الفبا همراه با شعر و جدول
درد دور ناف و سرطان
معرفی میخکوبی و نقش آن در ساخت و ساز
طراحی ویلا در تبریز برای سال ۱۴۰۳