جمعه , 28 اردیبهشت 1403 - 7:57 قبل از ظهر

چگونه رنگ موی شرابی را روشن کنیم

شرابی رنگ مویی زیبا و چشم نواز است. با این حال پاک کردن یا روشن کردن آن کاری سخت و دشوار محسوب می شود. این کار به زمان نیاز دارد. اگر نمی دانید چگونه رنگ موی شرابی را روشن کنیم، تا پایان این مقاله ما را همراهی نمایید. در این مقاله با نکات ریز و درشت روشن کردن موی شرابی آشنا خواهید شد.

نکات مهم برای روشن کردن رنگ موی شرابی

شرابی رنگی خاص و بی نظیر است. این رنگ چهره شما را تغییر می دهد و تاثیر خوبی بر ظاهر شما می گذارد. با این حال پس از مدتی شاید تمایل به تغییر رنگ و روشن کردن آن داشته باشید. عوض کردن شرابی کار آسانی نیست. چگونه رنگ موی شرابی را روشن کنیم؟ انجام این کار نیاز به اقداماتی دارد. در این مقاله شما را با نکاتی مهم برای روشن کردن موی شرابی آشنا می کنیم.

نکات مهم برای روشن کردن رنگ موی شرابی

انتخاب رنگ روشن قبل از انجام کار

رنگ های روشن زیادی در بازار یافت می شوند. انتخاب رنگ با توجه به سلیقه افراد و رنگ پوست انجام می گیرد. دقت داشته باشید که قبل از رفتن به آرایشگاه رنگ مورد نظر خود را انتخاب کنید. شما می توانید از طریق جست و جو در صفحات اینترنتی یا حضور در بازار رنگ روشن مناسبی را تهیه نمایید. قبل از انجام کار حتما رنگ مورد نظر خود را به آرایشگر اطلاع دهید.

صبر و انتظار

در پاسخ به سوال چگونه رنگ موی شرابی را روشن کنیم باید بگوییم که صبر لازمه انجام این کار است. به هیچ وجه در انجام این کار عجله نکنید. روشن کردن موی شرابی فرآیندی زمان بر است. اگر فکر می کنید تنها در یک جلسه این کار را به انجام می رسانید، سخت در اشتباه هستید. روشن کردن موی شرابی به چند جلسه کار نیاز دارد. این فرآیند اگر با عجله انجام شود، ممکن است به مویتان آسیب برساند. برای همین پس از پایان هر جلسه انتظاری چند روزه پیشنهاد می شود. به عبارتی دیگر برای جلوگیری از آسیب مو فاصله جلسه ها باید چند روزه باشد و کار بلافاصله صورت نگیرد. این فاصله زمانی چه در خانه چه در آرایشگاه باید رعایت شود.

نکات مهم برای روشن کردن رنگ موی شرابی

آمادگی برای دکلره

یکی از مراحل اصلی روشن کردن موی شرابی دکلره کردن است. با استفاده از دکلره مو چند درجه روشن می شود. همان طور که می دانید این ماده می تواند به مو آسیب بزند. خشکی مو و شکننده شدن آن از عوارض دکلره به شمار می روند. برای همین باید با آمادگی کامل موی خود را دکلره کنید. به منظور کاهش آسیب به موی خود می توانید از مواد مغذی مو استفاده نمایید. موادی چون نرم کننده ها و روغن های طبیعی می توانند بسیار مفید باشند.

استفاده از هایلایت ها

گاهی پس از روشن شدن مو از نتیجه کار راضی نیستید. اگر موی روشن تری می خواهید، می توانید از هایلایت ها استفاده کنید. هایلایت علاوه بر روشن کردن مو بر جذابیت آن می افزاید. هایلایت های مختلفی وجود دارند. شما می توانید از هایلایت بلوند برای روشنی مو بهره ببرید. در پاسخ به پرسش چگونه رنگ موی شرابی را روشن کنیم هایلایت ها می توانند پاسخ مطمئنی باشند.

نحوه روشن کردن موی شرابی

نحوه روشن کردن موی شرابی

چگونه رنگ موی شرابی را روشن کنیم؟ قبل از هر کاری پودر سفیدکننده و نرم کننده را با هم ترکیب نمایید. موی خود را قسمت بندی کرده و سفید کردن آن را شروع فرمایید. سفیدکننده باید به تمام قسمت های مو برسد. پس از اتمام کار باید سی الی چهل دقیقه صبر کنید تا سفیدکننده تاثیر خود را بگذارد. اکنون می توانید مویتان را بشویید. برای این کار از شامپو استفاده کنید. زمان استفاده از تونر فرا رسیده است. تونر و اکسیدان را ترکیب کرده و بر موی خود بگذارید. پس از گذشت سی دقیقه موی خود را بشویید.

کلام آخر

چگونه رنگ موی شرابی را روشن کنیم؟ این پرسشی است که ذهن افراد زیادی را درگیر می کند. مسلما رنگ موی شرابی یکی از رنگ های بسیار زیبا و فوق العاده محسوب می شود. اما مشکلی که در این رنگ وجود دارد نحوه پاک کردن و روشن کردن آن است. روشن کردن موی شرابی کاری زمان بر به شمار می رود. ما در این مقاله از مجله سیب شما را با نحوه روشن کردن موی شرابی و نکات مربوط به آن آشنا کردیم. در صورتی که تمایل به خواندن مقالاتی از این قبیل دارید، می توانید از سایر صفحات سایت بازدید فرمایید.

مطلب پیشنهادی

ترکیب رنگ موی شنی کاراملی

  امروزه رنگ کردن مو یکی از کارهای اساسی در دنیای مد و زیبایی است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *