جمعه , 28 اردیبهشت 1403 - 3:32 قبل از ظهر

رنگ مو شرابی یاقوتی

 

سنگ یاقوت یکی از سنگ های قیمتی و با ارزش است که در جهان به رنگ زیبای خودش معروف و محبوب است. شاید برای شما جالب باشد که بدانید، این سنگ با رنگ جذاب خودش به ترکیب رنگ های مو نیز وارد شده است و تحول خاصی را در رنگ موی شرابی ایجاد کرده است. رنگ موی شرابی یاقوتی یکی از ترکیب رنگ های جذاب برای موهای افرادی است که به دنبال یک رنگ خاص برای زیباتر کردن موهای خودشان هستند. پس اگر دوست دارید یک رنگ مو با تناژ قرمز یاقوتی داشته باشید، کافیست که با ما همراه باشید تا 5 فرمول را برای این رنگ مو به شما توضیح دهیم. هر یک از این فرمول ها می توانند شما را به یک موی جذاب شرابی یاقوتی برسانند؛ اما ممکن است نتایج هر یک از آن کمی با هم متفاوت باشد.

5 ترکیب رنگ مو شرابی یاقوتی

اگر به رنگ مو شرابی یاقوتی علاقه مند هستید، می توانید از یکی از فرمول های زیر به این رنگ مو برسید. البته توصیه ما به شما این است که برای رنگ کردن موهای خودتان به آرایشگاه مراجعه کنید. چون اگر این کار به صورت حرفه ای انجام شود، خیالتان از بابت نتیجه کار راحت تر خواهد بود.

  • فرمول اول

اگر تا به حال موهای خودتان را رنگ نکرده اید و یا موهای قهوه ای و طلایی پایه متوسط دارید، می توانید از این فرمول برای اجرای رنگ موی شرابی یاقوتی استفاده کنید. موادی که برای اجرای این فرمول جادویی روی موها به شما توضیح داده می شوند، کاملا تقریبی هستند. اگر حجم موهای شما زیاد است و یا موهای بلندی دارید، می توانید مقدار مواد اولیه مورد استفاده خودتان را افزایش دهید.

  1. نصف تیوپ از رنگ موی قرمز ماهاگونی پایه 6
  2. نصف تیوپ از رنگ موی قرمز گیلاسی
  3. اکسیدان شماره 1
  4. واریاسیون آبی به اندازه 2 سانتی متر

  • فرمول دوم

این فرمول مخصوص افرادی است که دارای موهای رنگ شده با پایه 6 یا 7 هستند. در این صورت می توانید از ترکیبات ذکر شده برای رسیدن به شرابی یاقوتی استفاده کنید.

  1. نصف تیوپ از رنگ موی قرمز یاقوتی
  2. نصف تیوپ از رنگ موی قرمز گیلاسی
  3. یک هشتم تیوپ از رنگ موی شرابی پایه 6
  4. دو سانتی متر واریاسیون آبی
  5. دو سانتی متر واریاسیون بنفش
  6. اکسیدان 9 درصد
  • فرمول سوم

اگر ترجیح می دهید که موهای خودتان را دکلره نکنید، باید از فرمول سوم برای اجرای رنگ موی شرابی یاقوتی استفاده کنید. این فرمول نیازی به دکلره کردن موها ندارد و می توانید آن را روی رنگ موهای پایه خودتان به اجرا درآورید. فقط کافیست که مواد اولیه زیر را با هم ترکیب کنید. البته در نظر داشته باشید که نتیجه این رنگ مو، یک رنگ موی شرابی یاقوتی تیره است. پس اگر به رنگ های تیره علاقه مند هستید، می توانید از این فرمول استفاده کنید. در غیر این صورت بهتر است که از فرمول قبلی با دکلره استفاده کنید.

  1. دو سوم تیوپ از رنگ موی شرابی تیره شماره 72
  2. یک سوم از تیوپ از موی شرابی تیره با شماره 3.6
  3. اکسیدان 9 درصد

  • فرمول چهارم

این فرمول جزء فرمول های خاص برای اجرای رنگ موی شرابی یاقوتی است. فقط کافیست که به اندازه یک و نیم برابر از رنگ ذکر شده، اکسیدان کرم 9 درصد اضافه کنید تا از ترکیب این رنگ روی موهای خودتان لذت ببرید. مقدار رنگی که برای اجرای شرابی یاقوتی روی موهای خودتان استفاده می کنید، بستگی به حجم موهای شما دارد.

  1. رنگ موی لیونل شرابی یاقوتی شماره 6.2
  2. اکسیدان 9 درصد (یک و نیم برابر رنگ)

فرمول پنجم

رنگ موی شرابی یاقوتی می تواند با ترکیب رنگ شرابی، قرمز و واریاسیون های مختلف روی موهای شما اجرا شود. در این فرمول می توانید با ترکیب 2 رنگ و واریاسیون های مختلف، زیبایی موهای خودتان را چندین برابر کنید. دقت داشته باشید که میزان رنگ ذکر شده به صورت تقریبی است. شما باید بر اساس حجم موهای خودتان از میزان رنگ دلخواه استفاده کنید، فقط تناسب میان مواد اولیه را برای این فرمول در نظر داشته باشید.

  • سه چهارم تیوپ از رنگ موی شرابی شماره 6
  • یک چهارم تیوپ از رنگ موی قرمز شماره 6
  • واریاسیون بنفش به اندازه 2 سانتی متر
  • واریاسیون آبی به اندازه 1 سانتی متر
  • واریاسیون قرمز به اندازه 1 تا 2 سانتی متر
  • اکسیدان 6 درصد

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره انواع رنگ مو و فرمول آنها سایر مقالات مجله اینترنتی سیب را مطالعه فرمایید.

 

 

 

 

 

مطلب پیشنهادی

ترکیب رنگ موی شنی کاراملی

  امروزه رنگ کردن مو یکی از کارهای اساسی در دنیای مد و زیبایی است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *