جمعه , 28 اردیبهشت 1403 - 1:48 قبل از ظهر

قیمت رنگ مو در آرایشگاه

 

هزینه رنگ مو در آرایشگاه فاکتوری است که بیشتر بانوان قبل از رنگ کردن مو می خواهند جویای آن باشند. در حقیقت شاید آگاهی از این نرخ بتواند در تصمیم گیری نهایی آنها نیز موثر باشد. برای نمونه اگر هزینه رنگ کردن کل مو زیاد باشد ممکن است آن ها به جای آن ترجیح دهند تنها بخشی از مو یا به صورت هایلایت یا مش رنگ دلخواه را اجرا نمایند. اما در حالت کلی عوامل مختلفی می توانند قیمت رنگ مو در آرایشگاه را تغییر دهند. به دلیل وجود تنوع در فاکتور های موثر در بهای رنگ مو در این مقاله سعی شده تا حتی الامکان بها و عوامل موثر در قیمت رنگ مو در آرایشگاه در سال ۱۴۰۲ به صورت واضح و کامل در اختیار شما قرار گیرند.

هزینه رنگ مو در آرایشگاه سال 1402

هزینه رنگ مو در آرایشگاه در سال ۱۴۰۲ توسط اتحادیه مشخص می شود. اما با وجود یک نرخ مقطوع عوامل مختلفی می توانند در این نرخ تاثیر گذار باشند‌. در ادامه مطلب بیشتر با این عوامل آشنا خواهیم شد.

  • وضعیت مو

وضعیت موی مشتری مهمترین فاکتور در نوسانات قیمت رنگ مو است. اگر شخص از موهای سالم و شادابی برخوردار باشد یا مشتری دارای موهای طبیعی و بدون رنگ باشد در واقع هزینه ایی که این شخص با این شرایط پرداخت می کند بسیار کمتر است از مشتری است که دارای موی رنگ شده یا آسیب دیده است.

  • رنگ موی انتخابی

اگر برایتان پیش آمده است دو آرایشگاه با شرایط کاملا یکسان دارای هزینه رنگ مو در آرایشگاه متفاوتی باشند، بدانید نوع و کیفیت رنگ مویی که به کار می برند سبب این اختلاف قیمت شده است. وجود رنگ های با کیفیت و مرغوبیت متفاوت، می توانند در نرخ نهایی موی رنگ شده تاثیر گذار باشند. حتی استفاده از رنگ های دائمی یا نیمه دائمی نیز می توانند نرخ موی رنگ شده‌ی شما را تغییر دهند.

  • سابقه آرایشگاه

اعتبار، مجلل بودن و کیفیت خدمات نیز فاکتورهای تاثیر گذار در هزینه رنگ مو در آرایشگاه هستند. هر چقدر آرایشگر با تجربه تر باشد و پیچ و خم کار را بهتر بداند حق الزحمه او بیشتر از یک آرایشگر نیمه ماهر است.

فاکتورهای دیگری از جمله اندازه رنگ مو، زمینه موی مشتری، نوع اکسیدانی که برای اجرای مو لازم است، حجم مو و… جزء عوامل موثر بر قیمت رنگ مو هستند.

هزینه مش فویلی در آرایشگاه سال 1402

بیشتر خانم ها برای جذابیت و پر پشت نشان دادن مو، جویای هزینه رنگ مو در آرایشگاه از جمله مش فویلی هستند. چرا که این مدل رنگ کردن یکی از پرطرفدار ترین مدل های رنگ مو است و سبب ایجاد تغییری بزرگ در چهره شخص می شود. به دلیل اجرای دکلره در مش فویلی مو احتمالا نوسانات قیمت زیادی خواهد داشت. اما مهمترین فاکتور در تعیین نرخ مش فویلی، میزان حجم مو است. در رنگ کردن مش فویلی چون مشتری علاوه بر نرخ رنگ باید نرخ دکلره را نیز پرداخت کند، اگر اندازه مو بلند باشه نرخ نهایی افزایش می یابد.

هزینه دکلره در آرایشگاه سال 1402

هزینه دکلره یا هزینه رنگ مو در آرایشگاه به نوع دکلره بستگی دارد. در بازار مدل های مختلفی از این پودر وجود دارند. اگر درجه روشن کنندگی دکلره بیشتر باشد نرخ بیشتری باید برای خرید آن پرداخت شود. برای نمونه دکلره آبی رنگ نسبت به رنگ سفید گران قیمت تر است. چرا که این محصول قوی تر از نوع سفید است.

نوع مو نیز در هزینه دکلره تاثیر گذار است. مو های مشکی لازم است زمان بیشتری برای سفید کردن یا از دست دادن رنگدانه ها سپری کند. اجرای دکلره‌ی ایده آل، با تجربه و تکنیک های آرایشگر رابطه مستقیمی دارد. چرا که بعد از آغشته کردن مو باید مو به صورت مداوم چک شود. در واقع باید آرایشگر از میزان استقامت مو های مختلف آگاهی داشته باشد. عواملی چون بلندی یا کوتاهی مو، حجم مو و غیره هر کدام می توانند در تعیین هزینه دکلره یا هزینه رنگ مو در آرایشگاه موثر باشند.

 

 

 

 

 

 

مطلب پیشنهادی

ترکیب رنگ موی شنی کاراملی

  امروزه رنگ کردن مو یکی از کارهای اساسی در دنیای مد و زیبایی است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *