جمعه , 10 فروردین 1403 - 10:26 قبل از ظهر

رنگ مو شرابی بادمجانی بدون دکلره

رنگ مو شرابی بادمجانی یکی از رنگ های زیبا و جذاب است دارای تناژ رنگ قرمز است و به عنوان رنگی کاملا زیبا مطابق با پوست های روشن و گندمی به شمار می رود. رنگ مو شرابی بادمجانی را می‌توان یکی از رنگ هایی دانست که می‌توانید بدون دکلره آن را روی موهای خود استفاده کنید و زیبایی و جلوه خاصی به موها ببخشید. در این مقاله قصد داریم به برخی از ترکیبات رنگ شرابی بادمجانی بدون دکلره بپردازیم و شما را بیشتر با ترکیب رنگ های مختلف برای به دست آوردن این رنگ آشنا کنیم.

فرمول ترکیب انواع رنگ موی شرابی بادمجانی بدون دکلره

در این قسمت از مقاله به ترکیب برای به دست آوردن رنگ موی شرابی بادمجانی اشاره می کنیم:

فرمول ترکیب انواع رنگ موی شرابی بادمجانی بدون دکلره

ترکیب شماره ۱

برای به دست آوردن ترکیب شماره یک در ابتدا رنگ موی طبیعی شماره ۷ را با رنگ شرابی روشن بر رنگ بادمجانی روشن مخلوط می کنیم و سپس به اندازه دو سانتیمتر واریاسیون بنفش به مواد اضافه می کنیم. بعد از اینکه مواد را به صورت کامل با یکدیگر ترکیب نمودید باید به اندازه موادی که درست شده است اکسیدان شماره ۱ به مواد اضافه کنید.
این ترکیب باید از قسمت پشت سر به سمت جلو روی موهای شما کشیده شود تا به صورت کامل رنگ باز کند زیبایی و جلوه ویژه‌ای به موهای شما بدهد. این رنگ بعد از گذشت مدت زمان حدودی ۴۵ دقیقه تا یک ساعت روی موهایشان رنگ باز می کند و سپس می توانید آن را با استفاده از آب و نرم کننده بشویید.
ترکیب شماره ۲
با استفاده از ترکیب شماره دو رنگ بادمجانی شرابی نسبت به ترکیب شماره ۱ تا حدود زیادی روشن‌تر می‌شود و می‌توانید آن را برای پوست های روشن و پوست های گندمی استفاده کنید. برای به دست آوردن ترکیب شماره ۲ در ابتدا باید از رنگ سه صفر روی موهای خود استفاده کنید. برای این منظور در ابتدا مقداری رنگ سه صفر را با اکسیدان ۹ درصد مخلوط کنید و سپس این ترکیب را به مدت حدودی ۴۵ دقیقه روی موهای خود قرار دهید تا رنگ موها به پایه ۶ دکلره برسد.

فرمول ترکیب انواع رنگ موی شرابی بادمجانی بدون دکلره
بعد از این که موها رنگ گرفتند می توانید آنها را با استفاده از آب و نرم کننده بشویید. در این مرحله اگر موهای شما به رنگ نارنجی در آمد به هیچ عنوان نباید در این زمینه هیچ گونه نگرانی داشته باشید زیرا بعد از گذاشتن رنگ اصلی روی موها رنگ نارنجی به صورت کامل از بین می‌رود و دیگر اثری از آن باقی نمی ماند. بعد از رساندن موها به رنگ پایه باید رنگ آلبالویی روشن رنگ بادمجانی شماره ۶ رنگ شرابی شماره ۷ را با یکدیگر مخلوط کنید و با استفاده از واریاسیون نقره ای و اکسیدان ۶ درصد آنها را به غلظت مناسب برسانید.
بعد از اینکه موها به صورت کامل رنگ گرفتند، می توانید آنها را با استفاده از آب و نرم کننده بشویید. به صورت کلی می‌توان گفت رنگ گرفتن مو ها با استفاده از این روش در حدود ۳۵ تا ۴۰ دقیقه طول می کشد.

ترکیب رنگ موی شرابی بادمجانی بدون دکلره

ترکیب رنگ موی شرابی بادمجانی بدون دکلره

با استفاده از این ترکیب رنگ مو نسبت به دو ترکیبی که در بالا به آنها اشاره شد روشن تر خواهد بود و به صورت کلی می‌توان گفت این رنگ روشن ترین رنگ بادمجانی شرابی است که می توانید بدون استفاده از دکلره روی موهای خود اجرا کنید. برای به دست آوردن ترکیب این رنگ مو در ابتدا باید روی موهای خود از رنگ سه صفر استفاده کنید و موها را با استفاده از رنگ سه صفر پایه هفت برسانید. بعد از رساندن موها به رنگ پایه رنگ بادمجانی روشن را با رنگ شرابی روشن مخلوط کنید و سپس به آن به اندازه دو سانتیمتر واریاسیون بنفش و دو سانتیمتر واریاسیون قرمز اضافه کنید.

ترکیب رنگ موی شرابی بادمجانی بدون دکلره
این ترکیب را با استفاده از اکسیدان ۶ درصد به غلظت مناسب برسانید. برای این منظور باید موادی که با یکدیگر مخلوط شده اند اکسیدان ۶ درصد داخل مخلوط مورد نظر خود اضافه کنید. این ترکیب بعد از مدت زمان حدودی ۳۵ تا ۴۰ دقیقه روی موهای شما باز می‌شود و مدت زمان باز شدن رنگ مو روی سر شما به مواردی مانند ضخامت تار مو و غیره بستگی دارد، به همین دلیل توصیه می‌شود قبل از شستن رنگ مو در ابتدا موهای خود را مورد بررسی قرار دهید و اگر مطمئن شدید که موهای شما رنگ گرفته اند آنها را با استفاده از آب و نرم کننده بشویید.
دیگر مطالب وبلاگ سیب را از دست ندهید.

مطلب پیشنهادی

ترکیب رنگ موی شنی کاراملی

  امروزه رنگ کردن مو یکی از کارهای اساسی در دنیای مد و زیبایی است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *