پنجشنبه , 6 اردیبهشت 1403 - 6:31 بعد از ظهر

هایلایت نسکافه ای روی موی قهوه ای

امروزه استفاده ازانواع  رنگ مو برای خانم ها  بسیار متداول است. انتخاب رنگ موی مناسب و تکنیک استفاده از آن دارای اهمیت زیادی است.  از محبوب ترین و پرطرفردارترین انواع رنگ مو می توان به رنگ موی قهوه ای اشاره کرد. شاید به جرات بتوان گفت اغلب خانم های ایرانی برای یک بار هم که شده رنگ مو های خود را قهوه ای کردند.  از بهترین راه کار هایی که برای خارج کردن رنگ مو از یکنواختی وجود دارد این است که  با تکنیک هایی مانند هایلایت رنگ های دیگر را به زمینه مو اضافه کرد. در این میان باید دقت داشته باشید که رنگ مورد نظری که برای هایلایت استفاده می کنید دارای هماهنگی با رنگ زمینه باشد.

اگر دارای رنگ موی قهوه ای هستید و به دنبال یک هایلایت زیبا بر روی موهایتان هستید بهتر است هایلایت نسکافه ای را امتحان کنید. هایلایت نسکافه ای دارای رنگی بین شکلاتی و قهوه ای روشن است و  اگر درصد ترکیب مواد آن درست باشد باعث می شود که این رنگ بسیار زیبا باشد و طیفی از رنگ های مشابه را شامل شود. شما می توانید انتخاب کنید که هایلایت نسکافه ای شما تیره یا روشن باشد.

هایلایت های نسکافه ای که روی موی قهوه ای وجود دارد به دلیل تناژ گرمی که دارد برای هر چهره با هر رنگ پوستی مناسب است. افرادی که به طور طبیعی دارای مو هایی روشن هستند با یک هایلات نسکافه ای می توانند زیبایی صورت خود را مضاعف کنند. افرادی که دارای رنگ چشمان روشن مانند عسلی، قهوه ای روشن و حتی سبز هستند  می توانند از رنگ مو یا هایلات نسکافه ای برای بی نظیر شدن چهره خود استفاده کنند.

نحوه درآوردن هایلات نسکافه ای روی موی قهوه ای  + آموزش کامل

نحوه درآوردن هایلات نسکافه ای روی موی قهوه ای  + آموزش کامل

برای اینکه بتوانید روی مو های قهوه ای خود هایلات نسکافه ای دراورید از چند روش می توانید استفاده کنید.

  • هایلایت با استفاده از کلاه مخصوص

در بازار و فروشگاه های مخصوص می توانید کلاه مخصوص هایلات را به راحتی تهیه کنید. با استفاده از این کلاه می توانید  هایلایت های پراکنده و طبیعی بر روی موهای خود ایجاد کنید. کلاه مش ها از جنس لاتکس هستند و به راحتی روی سر قرار می گیرند. این نوع کلاه دارای انواع یک بار مصرف نیز هست.

کلاه مش ها دارای روزنه های زیادی بر روی سطح خود است. برای ایجاد هایلات می توانید با استفاده از قلاب از  روزنه های این کلاه، مو های  خود  را  بیرون بکشید. بسته به اینکه تا چه میزان می خواهید رنگ نسکافه ای روشن شود می توانید موها را دکلره کنید. البته زمانی که زمینه مو قهوه ای است معمولا نیازی به دکلره نیست و نسکافه ای روی قهوه ای، جلوه ای بسیار طبیعی دارد.

نحوه درآوردن هایلات نسکافه ای روی موی قهوه ای  + آموزش کامل

  • هایلایت با استفاده از فویل

با استفاده از فویل می توانید موهای خود را در خانه هایلایت کنید و یک رنگ نسکافه ای زیبا به آن ها ببخشید. استفاده از فویل نسبت به کلاه مش بسیار راحت تر است. در این روش قسمت هایی که می خواهید هایلایت داشته باشند را باید در فویل بپیچید. علت استفاده از فویل این است که گرما در موها باقی می ماند و عمل رنگ پذیری با سرعت بیشتری انجام می شود.دقت کنید که بخشی از مو ها که جدا می شوند به طور کامل در ترکیب رنگ نسکافه ای آغشته شوند. فویل را به طور کامل بپیچانید و بعد از نیم ساعت آن ها را چک کنید تا بیشتر از حد معمول روشن نشوند.

چگونه ترکیب رنگ نسکافه ای درست کنیم؟

افرادی که پوستی سبزه یا روشن دارند از علاقمندان به رنگ موی نسکافه ای هستند زیرا صورت آن ها را روشن تر و جوان تر می کند. رنگ موی نسکافه ای دارای تناژ های تیره و روشن است. ترکیب رنگ نسکافه ای بسته به اینکه قصد دارید مو را دکلره کنید یا خیر، متفاوت است.

چگونه ترکیب رنگ نسکافه ای درست کنیم؟

  • رنگ موی نسکافه ای روشن بدون دکلره

یک سوم رنگ موی بلوند شکلاتی متوسط را با یک سوم رنگ موی کاراملی ترکیب کنید. دو سانت واریاسیون نقره ای در آن بریزید و دو برابر این مخلوط را اکسیدان شماره یک اضافه کنید. هایلایت ها را  با کلاه یا فویل جدا کنید و مقدار مناسبی از این ترکیب روی آن بمالید بعد از 45 دقیقه رنگ را چک کنید و سپس آن را بشویید.

چگونه ترکیب رنگ نسکافه ای درست کنیم؟

  • رنگ موی نسکافه ای روشن با دکلره

50 میلی لیتر رنگ موی کاراملی روشن به همراه 50 میلی لیتر بلوند شکلاتی را به همراه 5 سانت واریاسیون نقره ای ترکیب کنید. در انتها حدود 180 میلی لیتر اکسیدان شماره یک را به آن اضافه کنید و خوب بهم بزنید. پودر دکلره مرغوب باید به همراه اکسیدان 12 درصد مخلوط شود. وقتی قسمت های هایلایت شده با استفاده از دکلره بی رنگ شدند باید مخلوط دکلره به خوبی از روی سطح مو پاک شود. بعد از پاک کردن دکلره، رنگ موی نسکافه ای را به مدت ده دقیقه تا یک ربع بر روی قسمت های بی رنگ شده قرار دهید و بعد از آن بشویید.

شما می توانید آموزش دیگر رنگ ها را نیز، در سایت سیب ببینید و یاد بگیرید.

 

مطلب پیشنهادی

ترکیب رنگ موی شنی کاراملی

  امروزه رنگ کردن مو یکی از کارهای اساسی در دنیای مد و زیبایی است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار تصویری

انواع سنسور دما صنعتی را بشناسید
هزینه نمای آجری ساختمان در سال 1403
عوامل موثر برمقاومت و طول عمر کانکس‌های پیش ساخته
آموزش الفبا همراه با شعر و جدول
درد دور ناف و سرطان
معرفی میخکوبی و نقش آن در ساخت و ساز
طراحی ویلا در تبریز برای سال ۱۴۰۳