یکشنبه , 30 اردیبهشت 1403 - 6:37 بعد از ظهر

ترکیب رنگ موی صدفی دودی

اگر می خواهید رنگ موی صدفی دودی را بر روی موی خود اجرا کنید قبل از هر چیزی باید از دکلره کمک بگیرید تا پایه مو به پایه ۱۰ برسد. چرا که رسیدن مو به این پایه جذابیت و زیبایی آن بیشتر نمایان می شود.

ترکیب رنگ موی صدفی دودی به شرح زیر است:

  • شماره ۱۲ از رنگ مروارید
  • رنگ صدفی
  • شماره ۸.۱ از رنگ موی بلوند دودی روشن
  • انتخاب اکسیدان ۶ ٪

برای ترکیب کردن رنگ ها و اندازه هر یک لازم است ابتدا بلندی موی خود را در نظر بگیرید. در مرحله اول رنگ مرواریدی را در ظرف مخصوص رنگ بریزید. برابر با حجم رنگ مرواریدی رنگ صدفی را در همان ظرف ریخته و به اندازه یک دوم از رنگ مرواریدی، رنگ بلوند دودی روشن را به مواد قبلی اضافه نمایید. حال همه مواد را با یکدیگر ترکیب کنید و همزمان به میزان رنگ ها از اکسیدان ۶ درصد استفاده کنید و آنقدر بهم بزنید که غلظت لازم را بدست آورد.

رنگ موی حاصل شده را به صورت یکدست و یکنواخت بر قسمت هایی از مو که می خواهید رنگ شوند آغشته کنید. ۱۰ تا ۱۵ دقیقه زمان به رنگ بدهید تا روی مو استراحت کند و آن را بشویید.

5 فرمول جادویی ترکیب رنگ موی صدفی دودی

5 فرمول جادویی ترکیب رنگ موی صدفی دودی

رنگ موی صدفی دودی بیشتر از طرف جوانان طرفدار دارد. اما این مطلب به معنی محدودیت سنی این رنگ نیست. این رنگ علاوه بر سن جوانی برای بیشتر رده های سنی مختلف مناسب است و سبب جذابیت و جوان نشان دادن افراد می شود. این رنگ برای افراد دارای پوست خنثی بسیار ایده آل می باشد. در ادامه مطلب ۵ فرمول از این رنگ را تشریح خواهیم کرد:

فرمول رنگ مو صدفی دودی شماره ۱:

  1. رنگ صدفی یک تیوپ کامل
  2. واریاسیون بنفش به اندازه ۱۰ سانت
  3. واریاسیون دودی به اندازه ۲ سانت

برای اجرای فرمول شماره ۱ لازم است زمینه مو به پایه رنگ شماره ۱۰ یا ۹ برسد. با دکلره کردن مو و رسیدن مو به پایه مورد نظر ترکیب مو را روی مو های خود اجرا کنید.

5 فرمول جادویی ترکیب رنگ موی صدفی دودی

با رسیدن مو به پایه ۱۰ یا ۹ می توانید از فرمول شماره ۲ برای رسیدن به رنگ دلخواه خود استفاده کنید:

  1. رنگ موی صدفی
  2. رنگ موی نقره ای
  3. رنگ دودی پلاتینه

فرمول رنگ موی صدفی دودی شماره ۳ نسبت به فرمول های دیگر سبک تر است. اما رسیدن مو به پایه ۹ ضروری و الزام است:

  1. شماره ۸.۱ از رنگ بلوند دودی
  2. رنگ موی صدفی
  3. اکسیدان ۶٪

ترکیب رنگ موی صدفی دودی بدون دکلره

اگر تمایل به دکلره کردن موی خود ندارید و می خواهید بدون دکلره به رنگ مورد نظر خود برسید، فرمول شماره ۴ می تواند شما را به هدف تان برساند:

ترکیب رنگ موی صدفی دودی بدون دکلره

  1. استفاده از رنگ های سه صفر
  2. رنگ صدفی
  3. شماره ۸.۱ از رنگ موی بلوند دودی
  4. اکسیدان شماره ۶ درصد
  5. رنگ موی مرواریدی

به دلیل استفاده نکردن از دکلره، بکار بردن سه صفر در رنگ ها برای روشن شدن مو الزامی است. چرا که در صورت استفاده نکردن از این رنگ ها، رنگی کدر را روی موی خود خواهید داشت. در بیان بهتر این طبقه از رنگ ها جایگزین دکلره هستند. زیرا رنگ صدفی دودی برای رسیدن به رنگ اصلی و زیبای نهایی خود نیاز به رسیدن مو به پایه مورد نظر خود است. اما افرادی که رنگ موی آنها تیره است باید دقت کنند که دکلره برای رسیدن به پایه ۹ یا ۱۰ لازم است و رنگ های سه صفر نمی تواند جوابگوی نیاز آنها باشند.

فرمول شماره ۵  رنگ موی صدفی دودی استخوانی است؛ ساخت این ترکیب به مواد زیر نیاز دارد:

  1. شماره ۹.۱ از رنگ موی بلوند دودی خیلی روشن
  2. تونر یا واریاسیون نقره ای
  3. شماره ۷ رنگ موی مروارید
  4. اکسیدان شماره ۶ درصد

ترکیب رنگ موی صدفی دودی بدون دکلره

تونر یا واریاسیون نقره ای برای جذابیت و درخشان شدن مو بیشتر استفاده می شود. در واقع واریاسیون ها رنگ های خالصی هستند که بکار بردن انها به تنهای جایز نیست و در ترکیب با رنگ مو استفاده می شوند. افرادی که تصمیم خود را برای اجرای رنگ موی صدفی دودی گرفته اند باید بدانند تنها آگاهی از فرمول رنگ مو لازم نیست. بلکه لازم است از جزئیات و نکات دیگر از جمله تناژ رنگ دانه ها، برند رنگ مو و غیره نیز آگاهی داشته باشند. شناخت واریاسیون، ابزار و تجهیزات استفاده شده در فرایند رنگ کردن، روش صحیح رنگ کردن و تکنیک آغشته کردن مو نیز مواردی است که نیاز به دانش دارد. برای یادگیری بقیه ترکیب رنگ های مو، دیگر مطالب سیب را از دست ندهید.

مطلب پیشنهادی

ترکیب رنگ موی شنی کاراملی

  امروزه رنگ کردن مو یکی از کارهای اساسی در دنیای مد و زیبایی است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *