سه شنبه , 25 اردیبهشت 1403 - 0:18 قبل از ظهر

ترکیب رنگ شامپاینی و بژ

 

همه می‌دانند که رنگ مو تاثیر زیادی در زیباتر و جوانتر نشان دادن چهره دارد. یکی از فرآورده‌های آرایشی پرطرفدار امروزی شامپاینی(Champagne) است که برای علاقه‌مندان به هایلایت‌های نسکافه‌ای انتخاب مناسبی است. این محصول به خوبی می‌تواند گیسوان سفید و خاکستری شما را بپوشاند. فرمول‌های متعددی برای ترکیب این محصول با الوان دیگر وجود دارند که یکی از محبوب‌ترین آن‌ها ترکیب رنگ شامپاینی و بژ است. در این مطلب از مجله اینترنتی سیب 5 فرمول به دست آوردن این رنگ موی متفاوت را آموزش می‌دهیم.

5 ترکیب رنگ شامپاینی و بژ در تناژ های جذاب

به یاد داشته باشید که برای دستیابی به نتیجه مطلوب در هنگام استفاده از شامپاینی باید گیسوان شما دارای پایه روشن باشند. در واقع شما باید با استفاده از پودر دکلره اقدام به روشن کردن زلفان خود تا چند درجه (محدوده پایه 8 یا 9) کنید. برای اینکه به این رنگ مو دست یابید، شامپاینی را با یک بند انگشت واریاسیون بنفش و نقره‌ای مخلوط نموده و به آن‌ها اکسیدان 6 درصد بیفزایید.

امروزه تناژهای جذابی از این رنگ مو موجود است که هر کدام می‌توانند شادابی و زیبایی شما را دوچندان کنند. رنگ موی شامپاینی بژ به راحتی می‌تواند تغییرات اساسی در ظاهر شما به وجود آورد. در ادامه با برخی از فرمول‌های ترکیبی این فرآورده آرایشی آشنا می‌شوید.

  • ترکیب شماره یک

با وجود اینکه دو رنگ مورد بحث ممکن است که نزدیک به هم به نظر برسند، اما ترکیب این دو با یکدیگر یک فرآورده آرایشی خاص را به وجود خواهد آورد. فرمول مورد استفاده در این دستورالعمل به شرح زیر است:

  1. بژ پایه 8: نصف تیوپ.
  2. دودی شماره 8: یک چهارم بسته.
  3. هایلایت پلاتینه: یک چهارم محصول.
  4. واریاسیون نقره‌ای: 2 بند انگشت.
  5. واریاسیون بنفش: 2 بند انگشت.
  6. اکسیدان 6 درصد: متناسب با حجم سایر مواد.

لازم به ذکر است که در این شرایط در ابتدا باید گیسوان خود را با استفاده از پودر دکلره تا پایه 8 روشن کنید. همچنین استفاده از شامپوهای ضد زردی برای از بین بردن تناژ زردی زلف ضروری است.

  • ترکیب شماره دو

برای رسیدن به این رنگ مو باید از بژ روشن به همراه شامپاینی نیمه روشن استفاده کنید. ترکیب این دو رنگ ظاهری متفاوت به افرادی می‌بخشند که خاص بودن را دوست دارند. البته برای اجرای این فرآورده روی گیسوان خود باید در وهله اول آن‌ها را به پایه 8 برسانید. همچنین مدت زمان گذاشتن مواد زیر روی سر حدود 45 دقیقه است.

  1. شامپاینی شماره 90.32، بلوند شکلاتی متوسط و بلوند طلایی متوسط: به میزان یکسان.
  2. بلوند متوسط: 2 سانت.
  3. اکسیدان شماره 1 یا 6 درصد: به میزان مورد نیاز.
  • ترکیب شماره سه

Champagne hair color یکی از طیف‌های رنگ موی بلوند است که درخشش خاصی به گیسوان شما می‌بخشد. این محصول زیبایی برای افرادی با پوست‌های روشن و سرد مناسب است. شما می‌توانید با کمک فرمول زیر ترکیب رنگ شامپاینی و بژ را بسازید:

  1. شامپاینی: نصف محصول.
  2. بژ روشن شماره 10.31: نصف تیوپ.
  3. واریاسیون آبی: 3 سانت.
  4. واریاسیون طلایی: 4 سانت.
  5. روشن کننده 000.
  6. اکسیدان: به مقدار کافی.

برای اینکه بتوانید این فرآورده را روی تارهای زلف خود اجرا کنید، باید در ابتدا آن‌ها را به پایه 10 یا 11 دکلره برسانید.

  • ترکیب شماره چهار

شکلاتی تناژهای متنوعی از تیره تا روشن دارد و در کنار هر رنگی زیبا به نظر می‌رسد. برای تغییر ظاهر گیسوان خود در مرحله اول باید آن‌ها را با دکلره تا پایه 8 روشن کرده و سپس اقدام به رنگ کردن مو کنید.

  1. دودی شماره 8: 30 میل.
  2. بژ روشن: 30 میل.
  3. شامپاینی: 30 میل.
  4. شکلاتی متوسط: 20 میل.
  5. واریاسیون نقره‌ای: 1 سانت.
  6. اکسیدان شماره 1: به اندازه احتیاج.

پس از گذاشتن مواد مطرح شده در بالا روی زلفان خود حدود 35 دقیقه صبر کرده و سپس آن‌ها را با آب ولرم بشویید. البته در این مدت باید مرتبا گیسوان خود را چک کرده و در صورت رسیدن به نتیجه دلخواه اقدام به شستن سر نمایید.

ترکیب شماره پنج

برای درست کردن ترکیب رنگ شامپاینی و بژ، فرآورده‌های شیمیایی ذکر شده در زیر را در کاسه‌ای مخلوط کرده و به زلفان خود بمالید.

  1. شامپاینی SLP.
  2. بلوند متوسط.
  3. اکسیدان 6 درصد.

میزان دو رنگ موی معرفی شده باید به یک اندازه استفاده شود، در حالی که مقدار اکسیدان مورد نیاز به حجم سایر مواد مورد استفاده، جنس و اندازه مو بستگی دارد. در این خصوص نیز در مرحله ابتدایی باید روشن کردن گیسوان تا پایه 8 دکلره مدنظر قرار گیرد.

 

 

 

 

 

مطلب پیشنهادی

ترکیب رنگ موی شنی کاراملی

  امروزه رنگ کردن مو یکی از کارهای اساسی در دنیای مد و زیبایی است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *