جمعه , 27 مهر 1403 - 5:35 قبل از ظهر

فیلم طرز تهیه کاپوچینو با پودر آماده

کاپوچینو یکی از نوشیدنی های اصیل ایتالیایی است که به دلیل طعم بسیار خوب و ترکیب آن با قهوه، نسکافه، شیر و فوم توانسته به یکی از بهترین نوشیدنی ها تبدیل شود. اگر به میل کردن کاپوچینو به عنوان یک ترکیب خوشمزه علاقه مند هستید، می توانید با طرز تهیه کاپوچینو آشنایی داشته باشید و هر روز این نوشیدنی گرم و خوشمزه کافئین دار را میل کنید. نحوه تهیه کاپوچینو آماده با آب جوش موضوعی است که در این مقاله قصد داریم در مورد آن با شما صحبت کنیم. پس اگر می خواهید این نوشیدنی را مانند حرفه ای ها آماده کنید، در ادامه مقاله همراه ما باشید.

طرز تهیه کاپوچینو آماده با آب جوش

تهیه کاپوچینو پودر آماده با آب جوش بسیار ساده است. اگر دوست ندارید از طعم شیری کاپوچینو لذت ببرید، می توانید آن را با آب جوش تهیه نمایید. آب جوش به راحتی با کاپوچینوی آماده ترکیب شده و یک بافت خاص را به این نوشیدنی گرم می دهد. برای تهیه کاپوچینوی آماده با آب جوش می توانید دو قاشق غذاخوری کاپوچینو را داخل یک لیوان بریزید. در صورت نیاز به شیرین کردن کاپوچینو، کافیست که 1 قاشق چایخوری شکر به آن اضافه کنید.

حالا آب جوش را به کاپوچینو اضافه کرده و هم بزنید. با این کار یک کاپوچینو خوش طعم با آب جوش خواهید داشت که نیازی به هم زدن مداوم و یا طرز تهیه های سخت ندارد. اگر دوست داشته باشید، می توانید با مقداری پودر کاکائو کاپوچینوی خودتان را به راحتی تزئین کنید.

طرز تهیه کاپوچینو آماده با شیر

یکی دیگر از روش های تهیه کاپوچینو با پودر آماده، استفاده از شیر است. شیر یکی از افزودنی های خوشمزه برای کاپوچینو بوده که می تواند طعم و مزه خاصی به آن بدهد. مزیت پودر کاپوچینو آماده این است که به راحتی با شیر ترکیب شده و مورد استفاده قرار می گیرد. برای تهیه این نوشیدنی لازم است که یک قاشق پودر کاپوچینو را در یک لیوان بریزید. سپس یک قاشق شکر به آن اضافه کنید.

بهتر است که برای تهیه کاپوچینو شیر را گرم کنید. برای این کار شیر را داخل یک ظرف بریزید و 30 ثانیه در ماکروویو قرار دهید. اگر ماکروویو ندارید، می توانید شیر را روی حرارت گاز گرم نمایید. سپس شیر را به مخلوط کاپوچینو اضافه کنید و آن را هم بزنید تا ترکیب شود. حالا می توانید برای تزئین مقداری پودر کاکائو روی کاپوچینو بریزید.

نحوه تهیه کاپوچینو هندی آماده

کاپوچینو هندی مشابه با همان نوشیدنی هایی است که خودمان میل می کنیم، ولی به دلیل داشتن شیر و آب جوش با این نام شناخته می شود. برای اینکه کاپوچینو هندی را امتحان کنید و از طعم و مزه آن لذت ببرید، کافیست که 1.5 قاشق چایخوری پودر کاپوچینو آماده را داخل یک لیوان بریزید. سپس به آن 1 قاشق غذاخوری شکر اضافه کنید. در صورت نیاز می توانید از سیرپ های طعم دهنده نیز استفاده نمایید که هر کدام طعم و مزه خوبی به کاپوچینو می دهند. حالا می توانید نصف قاشق چایخوری آب را به آن اضافه کنید. با اضافه کردن 1 فنجان شیر می توانید یک کاپوچینوی آماده و خوش طعم هندی داشته باشید.

 

طرز تهیه کاپوچینو سرد با پودر آماده

ممکن است دلتان بخواهد در روزهای گرم سال یک نوشیدنی خوش طعم برای خودتان تهیه کنید که هم کافئین دار باشد، هم سرد و خنک! کاپوچینو یکی از بهترین نوشیدنی ها است که در هر فصلی نوشیدن آن می چسبد. برای تهیه کاپوچینو سرد با پودر آماده لازم است که حدود 40 گرم پودر کاپوچینو را با شیر سرد مخلوط کنید. می توانید از طعم دهنده های مختلف مانند شکر نیز استفاده کنید. برای این مقدار کاپوچینو اضافه کردن 10 گرم شیر کافیست. حالا یخ را به فنجان نوشیدنی خودتان اضافه نمایید و این نوشیدنی خوشمزه و خنک را میل کنید.

آیا باید برای تهیه کاپوچینو از پودر شکلات استفاده کرد؟

یکی از سوالات رایجی که از سوی افراد برای تهیه کاپوچینو آماده پرسیده می شود، این است که حتما باید از پودر شکلات نیز در کنار کاپوچینو استفاده کنند یا خیر؟ در واقع هیچ لزومی برای استفاده از پودر شکلات نیست؛ اما می توانید برای تزئین و خوش طعم کردن کاپوچینو از آن استفاده کنید. شکلات یک طعم دهنده کلاسیک برای کاپوچینو است و اضافه کردن آن به این نوشیدنی طعم خاصی به آن خواهد داد.

 

 

مطلب پیشنهادی

نمونه رژیم فستینگ دکتر کرمانی

رژیم فستینگ یا رژیم روزه‌داری متناوب به عنوان یکی از محبوب‌ترین رژیم‌های غذایی شناخته می‌شود. …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *