پنجشنبه , 9 فروردین 1403 - 2:11 بعد از ظهر

سرامیک ضد اسید [کاشی ضد اسید مرجان در ایران سرام]

ایران سرام عرضه کننده کاشی ضد اسید از تولید کننده های معتبر کاشی و سرامیک است. کاشی و سرامیک ضد اسید مرجان کیفیت بالایی دارد. با مراجعه به سایت ایران سرام کاشی و سرامیک ضد اسید مرجان را بخرید.

سرامیک ضد اسید به گونه خاصی از سرامیک گفته می شود که در سطح خود هیچ گونه لعابی نداشته و به شدت در برابر اسیدها و مواد خورنده مقاوم هستند. این سرامیک ها مانند هر نوع کاشی و سرامیک دیگری، با ضخامت ها و ابعاد متنوع ساخته می شوند، به همین دلیل مصرف کنندگان با هر هدفی می توانند از آن ها استفاده کنند.

سرامیک ضد اسید [کاشی ضد اسید مرجان در ایران سرام[

رعایت مسائل بهداشتی در کارخانه ها و کارخانجات تولید مواد غذایی از اهمیت بسزایی برخوردار است، به همین دلیل نیز نصب کاشی و سرامیک به جای کفپوش های دیگر در اولویت قرار می گیرد، علاوه بر این استفاده از رنگ های روشن می تواند آلودگی ها را بهتر نشان داده و پاک سازی آن ها را راحت تر می سازد.

غیر از صنایع غذایی، محیط های صنعتی نیز به کفپوش های مناسب و مقاوم نیاز دارند.  برندهای مختلفی از سرامیک ضد اسید در بازار ایران یافت می شوند، در این بین سرامیک ضد اسید مرجان یکی از با کیفیت ترین انواع کاشی و سرامیک در این حوزه است که افراد می توانند آن را از فروشگاه ایران سرام خریداری نمایند.

سرامیک ضد اسید [کاشی ضد اسید مرجان در ایران سرام[

سرامیک ضد اسید

استفاده از مواد خورنده و اسیدها در محیط های صنعتی، محدودیت هایی را برای طراحی و پوشاندن کف و دیوارها به وجود می آورد، از این رو لازم است از نوع خاصی از کاشی و سرامیک برای کف پوش کردن و پوشاندن سطح دیوارها در کارخانه ها و کارگاه ها استفاده شود. انواع کاشی و سرامیک ضد اسید با همین هدف تولید می گردند.

در کارخانه ها و کارگاه های صنعتی، امکان برخورد ابزارآلات با دیوار یا زمین وجود دارد. از آن گذشته معمولا درصدی از رطوبت در فضای این گونه محیط ها وجود خواهد داشت، بنابراین به کاربردن کاشی و سرامیکی که در برابر ضربه و رطوبت مقاومت نشان دهد، اهمیت دارد. این نوع سرامیک ها عمدتا دارای سطح آجدار بوده و از لغزش افراد در حین کار نیز پیشگیری به عمل می آورند. انواع کاشی و سرامیک ضد اسید در رنگ ها و طرح های مختلفی ساخته می شوند، به همین دلیل هر مصرف کننده با هر سلیقه ای می تواند رنگ و طرح مورد علاقه خود را انتخاب نماید.

کاشی و سرامیک ضد اسید علاوه بر مقاومت در برابر خوردگی، به خوبی می توانند در برابر ضربه و رطوبت نیز مقاومت نشان دهند. این مسئله باعث می شود تا دوام کاشی و سرامیک ضد اسید بسیار بالا رفته، در نتیجه تا مدت های زیادی هزینه بازسازی به مصرف کننده تحمیل نخواهد کرد.

سرامیک ضد اسید

کاشی ضد اسید مرجان

کارخانه مرجان یکی از تولید کنندگان مطرح در زمینه تولید انواع کاشی و سرامیک مخصوصا سرامیک و کاشی ضد اسید است. این کارخانه با تولید انواع سرامیک و کاشی ضد اسید با طرح و رنگ های مختلف، توانسته است رضایت بسیاری از مشتریان را جلب نماید. سرامیک ضد اسید مرجان عمدتا در رنگ های طوسی، کرم و شیری تولید می شوند که با توجه کاربری محیط مورد نظر، می توان مناسب ترین آن ها را انتخاب نمود، برای مثال رنگ شیری یا کرم، وجود کم‌ترین آلودگی بر روی کف یا دیوار را نشان می دهند، از این رو برای محیط هایی که افراد با تولید مواد غذایی سر و کار دارند، استفاده از سرامیک و کاشی ضد اسید مرجان با رنگ های روشن مناسب تر است. برای اطلاع از قیمت و نحوه خرید سرامیک و کاشی ضد اسید مرجان می توانید به سایت فروشگاه ایران سرام مراجعه نمایید.

کاشی ضد اسید مرجان

ایران سرام؛ عرضه سرامیک ضد اسید مرجان

بهترین راه برای خرید انواع سرامیک ضد اسید، خرید بی واسطه یا خرید به طور مستقیم از کارخانه است. البته در مواردی که حجم کالای مورد نیاز چندان زیاد نباشد، خرید از یک نمایندگی معتبر کفایت می کند، زیرا نمایندگی های هر برند، کالا را به طور مستقیم از کارخانه خریداری کرده و با سود جزئی در اختیار مصرف کننده قرار می دهند.

فروشگاه ایران سرام از طریق ارتباط مستقیم با کارخانه های تولید کننده سرامیک ضد اسید، از جمله کارخانه مرجان، توانسته است زمینه انتخاب و خرید این نوع محصولات را فراهم آورد، بنابراین مصرف کنندگان می توانند ضمن مراجعه به سایت ایران سرام، قیمت کاشی مرجان ضد اسید را مشاهده کنند و  به راحتی آن را سفارش دهند.

مطلب پیشنهادی

سرامیک کف مغازه چه رنگی خوبه؟

سرامیک کف مغازه چه رنگی خوبه؟

سرامیک کف مغازه را بر اساس سلیقه و دلخواه خود انتخاب کنید اما برای اینکه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *