جمعه , 28 اردیبهشت 1403 - 10:31 قبل از ظهر

واریاسیون سبز با چه رنگی ترکیب می شود

واریاسون سبز یکی از رنگهایی است که به هیچ عنوان نمی توان از آن به تنهایی استفاده کرد و برای استفاده از آن حتما باید این محصول را با سایر رنگها ترکیب کرد. در اکثر موارد از این محصول به همراه رنگهایی مانند زیتونی، خاکستری، دودی و … استفاده می شود تا تناژ قرمزی از روی موها پاک شود و مو به رنگ دلخواه فرد در بیاید. در این مقاله قصد داریم به برخی از موضوعات در مورد این محصول و روش استفاده از آن بپردازیم و شما را بیشتر با این محصول آشنا کنیم.

واریاسیون سبز برای چیست

واریاسون سبز همانطور که از نامش پیداست برای سبز کردن موها استفاده می شود، اما در این میان یکی از مهم ترین سوالاتی که برای افراد پیش می آید این است که چرا باید در کنار رنگ مو از واریاسون سبز استفاده شود؟
واریاسیون سبز برای چیست
در پاسخ به این سوال باید به موارد زیر اشاره کرد:
  • از بین بردن تناژ قرمز: در برخی از موارد استفاده از رنگ های مختلف باعث به وجود آمدن تناژ قرمز روی موها می شود در این گونه موارد با استفاده از واریاسون سبز می توان تناژ قرمز را به صورت کامل از بین برد.
  • افزایش طول عمر رنگ مو: یکی دیگر از دلایل استفاده از واریاسون سبز روی موها افزایش طول عمر رنگ مو است. در برخی از موارد استفاده از واریاسون سبز می تواند طول عمر رنگ مو را تا ۲ ماه یا بیشتر افزایش دهد.
  • افزایش شفافیت رنگ مو: استفاده از واریاسون سبز می تواند شفافیت رنگ مو را تا حدود زیادی افزایش دهد و زیبایی رنگ مو را افزایش دهد.
  • باز شدن رنگ روی موها: در برخی از رنگ ها برای باز شدن رنگ روی موها باید از واریاسون سبز استفاده شود. رنگ هایی مانند رنگ زیتونی به هیچ عنوان بدون واریاسون سبز روی موها باز نمی شود.
  • تغییر رنگ مو: ممکن است بعد از رنگ کردن موها متوجه شوید رنگ موهای خود را نمی پسندید، در این گونه موارد می توانید از واریاسون سبز روی موها استفاده کنید تا رنگ مو شما تغییر پیدا کند.
واریاسیون سبز برای چیست

قوانین ترکیب واریاسیون سبز با چه رنگ موها

برای استفاده از واریاسون سبز قوانین مختلفی می توانند کمک کننده باشند. برای مثال یکی از مهمترین قوانین ور زمینه استفاده از واریاسون سبز این است که از این محصول نباید با رنگهای گرم مانند رنگ قرمز و نارنجی استفاده کنید، زیرا واریاسون سبز تنها برای رنگ های سرد کاربرد دارد. رنگ هایی مانند رنگ زیتونی، خاکستری و غیره که از رنگ های سرد به شمار می روند برای استفاده از واریاسون سبز گزینه مناسبی است.
یکی دیگر از مواردی که باید به آن توجه داشت، میزان استفاده از واریاسون سبز روی موها است.
عدد واریاسون سبز عدد ۱۲ است. به همین دلیل باید عدد ۱۲ را از عدد رنگ مو کم کنید تا میزان استفاده از واریاسون سبز را به دست بیاورید. برای مثال فرض کنید عدد رنگ مو شماره ۸ است.
قوانین ترکیب واریاسیون سبز با چه رنگ موها
در این گونه موارد باید عدد ۱۲ را منهای عدد ۴ کنید که در نهایت عدد ۴ به دست می آید، بنابراین باید از ۴ سانت واریاسون سبز روی موها استفاده شود. در برخی از موارد دوست ندارید رنگ موی شما بیش از اندازه تیره شود در این گونه موارد باید میزان استفاده از واریاسون سبز را کاهش دهید، زیرا واریاسون سبز رنگی با غلظت بالاست و باعث افزایش رنگ مو خواهد شد.
نکته بعدی که در مورد استفاده از واریاسون سبز باید به آن توجه داشت این است که این محصول می تواند به صورت کامل موهای سفید را پوشش دهد و برای استفاده روی دکلره مناسب است. در برخی از موارد ممکن است از قبل موهای خود را رنگ کرده باشید، اما از رنگ موهای خود راضی نباشید. در این گونه موارد می توانید واریاسون سبز را با مقداری آب مخلوط کرده و سپس آن را از قسمت ریشه به سمت پایین روی موها بکشید.
قوانین ترکیب واریاسیون سبز با چه رنگ موها
بعد از شستن موها بعد از مدت زمان حدودی ۲۰ دقیقه متوجه می شوید که موهای شما تغییر رنگ داده اند و رنگی زیبا و جذاب خواهید داشت.
به صورت کلی برای استفاده از واریاسون سبز بهتر است در ابتدا نظر آرایشگر در این زمینه را بپرسید تا در مورد استفاده از این محصول اطمینان خاطر پیدا کنید. همچنین شما می توانید با کارشناسان مجله اینترنتی سیب تماس بگیرید و سوال خود را از آنها بپرسید.

مطلب پیشنهادی

ترکیب رنگ موی شنی کاراملی

  امروزه رنگ کردن مو یکی از کارهای اساسی در دنیای مد و زیبایی است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *