یکشنبه , 30 اردیبهشت 1403 - 3:26 بعد از ظهر

چه رنگ مویی سن را بیشتر نشان میدهد

تا به حال شده به این موضوع فکر کنید که چه رنگ مویی باعث کمتر نشان دادن سن شما شود؟ اصلا آیا به نظر شما رنگ مو تاثیری روی سن شما دارد؟ قطعا پاسخ به این سوال شما مثبت است. رنگ مو می تواند تاثیر زیادی روی سن شما داشته باشد. پس سعی کنید که در هنگام انتخاب رنگ مو، دقت کافی داشته باشید. در این مقاله از سیب رنگ هایی را به شما معرفی می کنیم که قطعا شما را جوان می کنند.

رنگ موهای جوان کننده که شما را جذاب می کند

رنگ موهای جوان کننده که شما را جذاب می کند

رنگ موهای جوان کننده لزوما رنگ موهای تیره یا روشن نیستند. هر رنگی که بتواند چهره شما را جذاب تر و جوان تر نشان بدهد، در گروه این رنگ ها قرار می گیرد. در ادامه به نمونه ای از رنگ هایی اشاره می کنیم که قطعا شما را جوان تر و جذاب تر نشان می دهند.

  • هایلایت طلایی

یکی از انواع رنگ موهای جوان کننده که به هر رنگ پوستی می آید، رنگ موی هایلایت طلایی است. این رنگ مو به دلیل داشتن تناژ گرم، می تواند برای افرادی که پوست گندمی دارند هم گزینه بسیار خوبی محسوب شود. اگر می خواهید یک رنگ موی تابستانه یا بهاره شیک داشته باشید، ما به شما رنگ موی هایلایت طلایی را پیشنهاد می کنیم.

  • بالیاژ به رنگ بلوند عسلی

یکی از مهم ترین نکاتی که باید در هنگام انتخاب رنگ برای جوان تر کردن سن خودتان توجه داشته باشید، بحث انتخاب رنگ روشن با تناژ گرم یا سرد است. به طور کلی برای جوان تر کردن چهره توصیه می شود که از رنگ هایی استفاده کنید که تناژ گرم دارند. رنگ هایی که با تناژ سرد هستند ممکن است چهره شما را پیرتر نشان دهند.

  • رنگ موی کنفی صورتی

یکی از انواع رنگ موهای جذاب که هم باعث زیبایی چهره شما می شود، هم چهره شما را جوان تر نشان می دهد، رنگ موی کنفی صورتی است. این رنگ مو می تواند چهره شما را فوق العاده جذاب نشان دهد.

  • رنگ موی قهوه ای شکلاتی

رنگ موی قهوه ای شکلاتی یکی از ترکیب رنگ های جذاب برای خانم ها است. اگر می خواهید یک ترکیب رنگ جذاب روی موهای خودتان داشته اید، می توانید رنگ موی قهوه ای شکلاتی را انتخاب کنید. مزیت این رنگ این است که نیاز به دکلره ندارد. اگر موهای شما از قبل تیره بوده اند، رنگ موی قهوه ای شکلاتی بهترین گزینه برای شما محسوب می شود.

  • رنگ موی عسلی بلوطی

یک ترکیب رنگ جذاب که می تواند برای همه افراد با چهره سرد و گرم گزینه خوبی باشد، رنگ موی عسلی بلوطی است. این رنگ مو می تواند جذابیت فوق العاده ای در چهره شما داشته باشد. پس اگر می خواهید که از یک ترکیب رنگ سرد و گرم استفاده کنید، این ترکیب رنگ دقیقا باب دل شماست. ترکیب رنگ عسل و بلوط روی موهای شما غوقا می کند.

  • رنگ موی عسلی طلایی

اگر می خواهید رنگ مویی را انتخاب کنید که چهره شما را جوان تر نشان دهد، رنگ موی عسلی طلایی بهترین گزینه برای شماست. این دو رنگ زیبایی فوق العاده ای به چهره شما می دهد. به خصوص اگر از قبل موهای تیره داشته باشید و بخواهید رنگ موی جدیدی را روی موهای خودتان بگذارید.

رنگ موهای جدید برای جوان تر نشان دادن چهره

رنگ موهای جدید برای جوان تر نشان دادن چهره

  • بلوند توت فرنگی

این روزها رنگ موی صورتی طرفداران خاص خودش را پیدا کرده است. به هر حال رنگ صورتی می تواند چهره شما را جوان تر کند. اما بهتر است که برای رسیدن به بهترین نتیجه، رنگ موی صورتی را با یک ترکیب رنگ دیگر روی موهای خودتان اجرا کنید. رنگ موی بلوند توت فرنگی، یکی از بهترین ترکیب رنگ هایی است که قطعا زیبایی فوق العاده ای به چهره شما می دهد.

  • رنگ موی مسی

می دانیم که یکی از چالش های اصلی شما برای انتخاب رنگ، رنگی است که به چهره شما بیاید. اگر پوست شما روشن است و می خواهید یک رنگ جدید را انتخاب کنید، رنگ موی مسی دقیقا گزینه ای است که می توانید همین حالا آن را انتخاب و روی موهای خودتان اجرا کنید.

  • موکای تیره

موکا فقط یک نوشیدنی خوش طعم نیست! تصور کنید که رنگ موی موکایی روی موهای خودتان اجرا کنید. مطمئن باشید که از ترکیب این رنگ روی موهای خودتان، شگفت زده می شوید.

 

مطلب پیشنهادی

ترکیب رنگ موی شنی کاراملی

  امروزه رنگ کردن مو یکی از کارهای اساسی در دنیای مد و زیبایی است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *