پنجشنبه , 6 اردیبهشت 1403 - 2:10 بعد از ظهر

ژل لوبریکانت

شرکت بازرگانی کالا اندیش مایسا یکی از بهترین شرکت های توزیع کننده تجهیزات پزشکی، زنان و زایمان، آزمایشگاهی، بیمارستانی و… است. اگر قصد خرید ژل لوبریکانت را دارید می توانید از طریق سایت مایسا مدیکال اقدام به خرید کنید.

تجربه داشتن یک رابطه جنسی بدون درد و حساسیت، لذت و آرامش روانی حاصل از آن را دو چندان خواهد کرد. معمولا استفاده از موادی که بتواند با ایجاد اثر روان کنندگی در واژن بانوان، برقراری رابطه جنسی را تسهیل نماید، به این کار کمک خواهد کرد. ژل لوبریکانت یکی از مهم ترین و کاربردی ترین موادی است که در این زمینه به کار برده می شود. ممکن است تاکنون به هر دلیلی استفاده از ژل لوبریکانت را تجربه کرده باشید، بدون آن که ویژگی ها و مزایای آن را بدانید. در این مطلب قصد داریم به برخی از ویژگی ها و کاربردهای این نوع ژل اشاره کنیم.

ژل لوبریکانت

ژل لوبریکانت از یک ماده روان کننده بدون ایجاد حساسیت، احساس درد حین رابطه جنسی را کاهش داده و به بالا بردن کیفیت رابطه کمک می کند. ژل لوبریکانت عمدتا بر پایه آب، روغن و یا سیلیکون ساخته می شود. در بین آن ها، ژل لوبریکانت بر پایه آب هیچ گونه آسیب و عارضه ای در پی نخواهد داشت، این در حالی است که استفاده از ژل لوبریکانت بر پایه روغن یا سیلیکون ممکن است حساسیت زا باشند. در صورتی که قصد خرید ژل لوبریکانت را دارید می توانید به وبسایت مایسا مدیکال مراجعه نمایید. البته برای انتخاب بهترین برند ژل لوبریکانت، بهتر است قبل از خرید با یک متخصص صحبت کنید، زیرا کیفیت و قیمت ژل لوبریکانت بر اساس برند آن متفاوت خواهد بود. انتخاب بهترین ژل لوبریکانت به آگاهی و تجربه کافی نیاز دارد.

ژل لوبریکانت

ژل لوبریکانت چیست؟

ژل لوبریکانت نوعی ماده روان کننده و کاهش دهنده درد است که در روابط جنسی و معاینات پزشکی به کار می رود. بسیاری از بانوان ممکن است در هنگام رابطه جنسی احساس درد شدید داشته باشند. کمک گرفتن از یک ماده روان کننده می تواند رابطه را تسهیل کرده و درد ناشی از آن را به حداقل برساند. هر چه درد در حین رابطه جنسی کمتر باشد، لذت طرفین و اثرات مثبت روانی آن بیشتر خواهد بود، بنابراین بهتر است قبل از شروع رابطه جنسی  از یک ژل لوبریکانت مناسب استفاده نمایید.

از کاربردهای دیگر ژل لوبریکانت می توان به استفاده از آن در معاینات پزشکی بانوان اشاره نمود. در واقع پزشک متخصص زنان برای معاینه واژن از این ژل استفاده می کند تا از ایجاد درد جلوگیری نماید. این مساله در هنگام انجام سونوگرافی واژینال نیز اهمیت دارد. برای انجام سونوگرافی ناحیه شکم و دیگر قسمت های بدن نیز معمولا رادیولوژیست از یک ژل روان کننده در ناحیه تحت تصویربرداری استفاده می کند.

ژل لوبریکانت چیست؟

انواع ژل لوبریکانت

کاربرد ژل لوبریکانت تا حد زیادی به ویژگی های ساختاری آن بستگی خواهد داشت. انواع ژل لوبریکانت در سه دسته کلی تقسیم بندی می شوند:

  • ژل لوبریکانت بر پایه آب
  • ژل لوبریکانت بر پایه روغن
  • ژل لوبریکانت دارای سیلیکون

در ادامه به جزییات هر یک از این ژل ها خواهیم پرداخت.

  • ژل لوبریکانت بر پایه آب: با توجه به این‌که آب هیچ گونه حساسیتی در افراد ایجاد نمی کند، همه افراد با خیال راحت می توانند از آن استفاده کنند. ژل لوبریکانت بر پایه آب در موارد دیگر از جمله سونوگرافی خارجی، سونوگرافی واژینال و انجام معاینات پزشکی بسیار کاربردی خواهد بود. البته یکی از معایب استفاده از ژل لوبریکانت بر پایه آب این است که این نوع ژل خیلی زود خشک می شود، با این حال با توجه به این که درد را به طور قابل توجهی کاهش داده و حساسیتی ایجاد نمی کند، بسیار پرطرفدار است. برای سفارش و خرید انواع ژل لوبریکانت بر پایه آب می توانید به وبسایت فروشگاه کالا اندیش مایسا مراجعه نمایید.
  • ژل لوبریکانت بر پایه روغن: استفاده از روغن نارگیل یا وازلین در ساخت ژل لوبریکانت منجر به تولید انواع ژل بر پایه روغن می گردد. این نوع ژل ها نیز خاصیت روان کنندگی مناسبی دارند، با این حال ممکن است حساسیت هایی را در برخی افراد ایجاد نمایند. افرادی که حین رابطه جنسی خود از کاندوم استفاده می کنند، در صورت استفاده از ژل لوبریکانت بر پایه روغن، ممکن است با پاره شدن آن مواجه گردند. البته برای کاندوم هایی که از جنس لاتکس هستند معمولا این اتفاق نمی افتد. با توجه به نکات یاد شده، ژل لوبریکانت بر پایه روغن نسبت به ژل لوبریکانت بر پایه آب محدودیت های مصرفی بیشتری خواهد داشت. در هر حال در صورتی که تمایل به استفاده از ژل لوبریکانت بر پایه روغن دارید، می توانید از فروشگاه مایسا مدیکال خرید کنید. این فروشگاه امکان انتخاب بهترین ژل لوبریکانت از برندهای با کیفیت و با قیمت مناسب را فراهم خواهد کرد.
  • ژل لوبریکانت دارای سیلیکون: گاهی در تولید ژل های لوبریکانت، از سیلیکون نیز استفاده می شود. این نوع ژل ها نسبت به ژل های بر پایه روغن مناسب تر بوده و آسیبی به کاندوم نمی زنند، با این حال ممکن است مواد سیلیکونی ناشی از آن، در واژن باقی مانده و زمینه تجمع و رشد باکتری های غیرمفید را فراهم آورند. در بحث مقایسه ژل لوبریکات بر پایه آب و ژل لوبریکانت دارای سیلیکون نیز باید گفت که نوع دوم دوام بیشتری دارد، اما ژل لوبریکانت بر پایه آب را می توان بدون هیچ گونه عوارض جانبی استفاده نمود. این در حالی است که پس از مصرف ژل لوبریکانت همراه با سیلیکون، باید حتما موضع مورد نظر را با آب گرم و شوینده مناسب شستشو داد.

انواع ژل لوبریکانت

کالا اندیش مایسا پخش کننده ژل لوبریکانت

شرکت کالااندیش مایسا یکی از شرکت های اصلی در زمینه توزیع انواع ژل لوبریکانت محسوب می شود. فعالیت آنلاین این شرکت از طریق وبسایت مایسا مدیکال مدیریت می شود، بنابراین چنانچه قصد ثبت سفارش و خرید انواع ژل لوبریکانت به صورت عمده و یا جزیی را دارید می توانید به وبسایت این شرکت مراجعه نمایید.

در وبسایت مایسا مدیکال، امکان انتخاب انواع ژل لوبریکانت با کیفیت ها و قیمت های مناسب فراهم گردیده است. افراد می توانند ضمن مقایسه انواع ژل ها با یکدیگر، بهترین ژل با قیمت مناسب را انتخاب، سفارش و خریداری کنند. مایسا برترین داروخانه محصولات زناشویی در اصفهان می باشد.

مطلب پیشنهادی

علائم کم کاری تیروئید| در مردان، زنان و کودکان

علائم کم کاری تیروئید| در مردان، زنان و کودکان

آیا تا به حال فکر کرده‌اید که چگونه یک اختلال کوچک در غده تیروئید آثار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار تصویری

انواع سنسور دما صنعتی را بشناسید
هزینه نمای آجری ساختمان در سال 1403
عوامل موثر برمقاومت و طول عمر کانکس‌های پیش ساخته
آموزش الفبا همراه با شعر و جدول
درد دور ناف و سرطان
معرفی میخکوبی و نقش آن در ساخت و ساز
طراحی ویلا در تبریز برای سال ۱۴۰۳