شنبه , 6 مرداد 1403 - 4:34 قبل از ظهر

رنگ زمینه مو برای مش

مش کردن یکی از کارهای محبوبی است که بسیار افراد تمایل دارند برای یکبار هم که شده است آن را امتحان کنند و ببینند چه قدر تغییر می کنند. تغییرات ناشی از مش کردن، تماماً بستگی به این دارد که شما از چه ترکیب رنگ هایی برای موهای خود قرار است استفاده کنید. به همین دلیل ممکن است کمی درباره رنگ زمینه مو برای مش دچار تردید شود که ما امروز تصمیم به بررسی این موضوع گرفته ایم. با مجله اینترنتی سیب همراه باشید.

بهترین زمینه رنگ مو برای مش

برای مش کردن ما باید دو ترکیب رنگ داشته باشیم که یکی از این ترکیب رنگ ها می تواند رنگ مو طبیعی افراد باشد. ترکیب این دو رنگ مشخص می کند که نتیجه نهایی مش ما چگونه خواهد بود. اگر شما دو ترکیب رنگ خوب انتخاب کرده باشید طبیعتاً کار شما بسیار زیبا خواهد بود. برای مثال شخصی که تصمیم دارد از رنگ یخی استفاده کند باید از رنگ زمینه تیره استفاده کند، مثلا قهوه ای سوخته یا مشکی می تواند گزینه خوبی برای رنگ زمینه باشد.

بهترین زمینه رنگ مو برای مش

اگر قرار باشد برای مش کردن از رنگ تیره استفاده کند پس بهتر است که رنگ زمینه رنگی روشن باشد. البته این موضوع در مورد تمام ترکیب های رنگی صدق نمی کند. به همین خاطر می توانیم نتیجه بگیریم که مسئله ای که مهم است این است که رنگ مش بسته به رنگ زمینه مو باید انتخاب شود و برعکس این موضوع نیز صدق می کند. امروزه رنگ های فانتزی نیز بسیار برای مش کردن محبوب شده اند، اما به نظر شما برای رنگ های فانتزی بهترین رنگ زمینه کدام است؟

رنگ هایی مانند قرمز، بنفش یا به عبارتی رنگ های جیغ روی پس زمینه مشکی گزینه ای عالی به شمار می روند، اما برای رنگ هایی مانند صورتی بسیار روشن، آبی آسمانی، سبز روشن، یاسی و … بهتر است از پس زمینه روشن استفاده شود. هارمونی رنگ ها یک مقوله بسیار مهم بوده که در همه زمینه ها از دکوراسیون تا ست کردن لباس، میکاپ و … اهمیت بالایی دارد، به ویژه در زمینه رنگ مو که تأثیر زیادی در چهره شما می گذارد پس بهتر است در زمینه انتخاب رنگ مو، تحقیق کنید و با حوصله رنگ مو مورد نظر خود را انتخاب کنید.

بهترین زمینه رنگ مو برای مش

آموزش ترکیب رنگ مو برای زمینه مش

اگر همچنان در زمینه ترکیب رنگ مو برای زمینه مش تردید دارید با ما همراه باشید تا اکنون آموزش چند ترکیب رنگ مو را برای زمینه مش به شما بدهیم:

  1. یکی از شایع ترین رنگ ها برای پس زمینه مش، رنگ مشکی پرکلاغی است که فرمول این ترکیب رنگ به صورت زیر می باشد:
  • 10 سانت از رنگ مو شماره C1 (البته می توانید از رنگ مو N1 نیز استفاده کنید)
  • 2 سانت از واریاسیون نقره ای
  • 1 سانت از واریاسیون آبی

اکنون متوجه می شویم که چرا بالا ذکر کردیم که رنگ مشکی برای رنگ های فانتزی آبی، بنفش و رنگ های مشابه پس زمینه خوبی به شمار می رود؟ از آنجاییکه رنگدانه های رنگ مشکی آبی می باشند، این رنگ برای پس زمینه رنگ فانتزی آبی یا بنفش گزینه فوق العاده عالی است، البته هر رنگ دیگری که تناژ آبی دارد یا از واریاسیون های آبی و بنفش در آن به گونه ای استفاده می شود که غالب باشند نیز می تواند برای پس زمینه مشکی گزینه ای عالی است.

آموزش ترکیب رنگ مو برای زمینه مش

  1. یکی دیگر از رنگ های محبوب رنگ بژ دودی بوده که استفاده از آن برای رنگ های زمینه مش بسیار محبوب است؛ ترکیب این رنگ مو فوق العاده به صورت زیر است:
  • ابتدا موها را باید به پایه 7 رساند و موارد زیر را ترکیب کرد و روی سر گذاشت.
  • 3 سانت از رنگ مو بژ روشن
  • 4 سانت از رنگ مو بژ متوسط
  • 3 سانت از رنگ مو زیتونی شماره 7
  • 2 سانت از رنگ مو دودی
  • 4 سانت از واریاسیون نقره ای
  • اکسیدان شما باید 1% درصد باشد.

این رنگ از جمله رنگ های روشنی بوده که برای رنگ تیره عالی است.

آموزش ترکیب رنگ مو برای زمینه مش

  1. رنگ مو دکلره پلاتینه خیلی روشن که از رنگ های ترند سال 2022 نیز بود، از جمله رنگ های بسیار محبوبی است که می تواند برای زمینه مش نیز گزینه ای عالی باشد؛ فرمول این ترکیب رنگ به این صورت است:
  • 2/1 از تیوپ رنگ مو 90.01
  • 2/1 از تیوپ رنگ مو N10
  • 4 سانت از واریاسیون نقره ای
  • اکسیدان شما باید شماره 1 باشد.

فراموش نکنید که برای این رنگ زمینه باید موهای خود را به پایه 10 برسانید.

امروزه دنیای رنگ مو هیچ محدودیتی ندارد و شما می توانید بسته به سلیقه خود هر دو رنگ دلخواه خود را استفاده کنید، اما اگر این موضوع برای شما اهمیت زیادی دارد که مشی که انجام می دهید به چهره شما بیاید و کاملاً با متناسب با آن باشد، بهتر است که در این زمینه ابتدا تحقیق کنید.

مطلب پیشنهادی

بهترین آموزشگاه رنگ و مش در تهران

بهترین آموزشگاه رنگ و مش در تهران

همیشه یادگیری یک امر ضروری بوده است چراکه یاد گرفتن هنر و حرفه جدید کمک …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *