سه شنبه , 11 اردیبهشت 1403 - 10:46 قبل از ظهر

ترکیب رنگ موی شنی و مرواریدی

 

استفاده از انواع رنگ مو در دنیای مد و زیبایی امروزه بسیار رایج شده است و بیشتر افراد برای زیباتر شدن استایل و چهره خود از انواع تکنیک ها برای این کار استفاده می کنند. در واقع انتخاب تکنیک و رنگ باید براساس عوامل مختلفی مانند تناژ پوستی، سن، جنس مو و … انجام شود تا نتیجه آن رضایت بخش باشد در غیر این صورت ممکن است این کار نه تنها سبب زیبایی نشود بلکه جذابیت چهره شما را کاهش دهد.

یکی از طیف های بسیار زیبا و پرطرفدار ترکیب رنگ شنی و مرواریدی است که استفاده از آن می تواند زیبایی منحصر به فردی ایجاد کند. افرادی که گیسوان بلوند و یا روشنی دارند بیشتر از این فرمول استفاده می کنند زیرا با این کار جذابیت آن ها دو چندان می شود در صورتی که این فرمول برای افرادی که پوست تیره دارند خیلی مناسب نیست.

برای ایجاد ترکیب رنگ شنی و مرواریدی بهتر است ابتدا با استفاده از دکلره گیسو را تا چندین درجه روشن کنید زیرا این کار به بهتر و زیباتر شدن نتیجه نهایی کار کمک می کند و رنگ پذیری مو بیشتر می شود. این سبک فرمول برای بیشتر افراد در هر رده سنی مناسب است که با تکنیک های متفاوت هایلایت، آمبره، بالیاژ و… اجرا می شود. یکی از فرمول های شنی و مرواریدی شامل مو با پایه 9، صدفی، سوپر استخوانی، دودی شماره 9، شنی شماره 9، واریاسیون نقره ای و اکسیدان 6 درصد می شود.

راهنمای ترکیب رنگ موی شنی و مرواریدی + 5 ترکیب

همانطور که در مطلب بالا اشاره شد برای اجرای این ترکیب فرمول های متفاوتی وجود دارد که هر فرد بسته به شرایط خود و حرفه آرایشگر یکی از آن ها را انتخاب می کند. با این تفاسیر با راهنمای ترکیب شنی و مرواریدی + 5 ترکیب می توان شما را با برخی از فرمول های اساسی آن آشنا کند تا بسته به نیاز بهترین آن را انتخاب نمایید.

  • فرمول شماره یک

افرادی که تمایل دارند سلامت موهای خود را حفظ کنند اغلب از فرمول های بدون دکلره استفاده می کنند از این رو برای ایجاد شنی و مرواریدی از مخلوط دودی روشن، خاکستری، واریاسیون دودی و اکسیدان شماره یک استفاده می شود.

  • فرمول شماره دو

یکی دیگر از فرمول های پرطرفدار این رنگ با پایه دکلره 9 اجرا می شود به این صورت که باید ابتدا با استفاده از دکلره پایه مو را تا 9 درجه روشن کنید و سپس از مخلوط بلوند خاکستری روشن، بلوند پلاتینه، واریاسیون دودی و اکسیدان شماره یک استفاده نمایید.

  • فرمول شماره سه

برای ایجاد یکی دیگر از فرمول های جذاب این رنگ باید گیسوان خود را با دکلره به پایه 10 برسانید سپس از مخلوط خاکستری پایه 9، نقره ای، واریاسیون سه صفر و اکسیدان شماره یک استفاده نمایید.

  • فرمول شماره چهار

ترکیب شنی و مرواریدی شامپاینی یکی دیگر از ترکیب های خاص این تناژ است که برای ایجاد آن بهتر است پایه گیسو را با دکلره تا 8 درجه روشن نمایید و سپس از مخلوط بلوند مرواریدی، شامپاینی، نسکافه ای، شنی، واریاسیون نقره ای و اکسیدان شماره یک استفاده کنید.

  • فرمول شماره پنج

یکی دیگر از فرمول ها برای رسیدن به این طیف استفاده از مو با پایه 7 است که برای این کار ابتدا با دکلره گیسوان خود را تا 7 درجه روشن کنید سپس از مخلوط رنگ شماره 6/4، شماره 6/10 و اکسیدان شماره یک استفاده نمایید.

مراقبت های لازم برای ترکیب رنگ موی شنی و مرواریدی

اگر می خواهید گیسوان زیبا و سالمی داشته باشید و فرمول مورد استفاده شما مدت زمان بیشتری حفظ شود باید نکات مهمی را در نظر داشته باشید. در زیر برای آشنایی بیشتر به برخی از این نکات اشاره شده است:

  • استفاده از شامپوی بدون سولفات
  • بعد از رنگساژ موها را پس از دو روز بشویید
  • استفاده از شامپوهای ضد زردی و تثبیت کننده
  • عدم استفاده از آب داغ
  • استفاده از ماسک های مخصوص برای درخشان تر شدن گیسو

برای اجرای این کار بهتر است به آرایشگران ماهری که در این زمینه تجربه بالایی دارند مراجعه کنید زیرا این افراد با حرفه و مهارتی که دارند بسته به شرایط شما بهترین فرمول را برای رسیدن به این رنگ انتخاب می کنند.

 

 

 

مطلب پیشنهادی

ترکیب رنگ موی شنی کاراملی

  امروزه رنگ کردن مو یکی از کارهای اساسی در دنیای مد و زیبایی است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *