جمعه , 10 فروردین 1403 - 6:32 قبل از ظهر

از کجا جهیزیه ارزان بخریم

افزایش قیمت‌های لوازم منزل، از وسایل چوبی نظیر تختخواب و میز پذیرایی گرفته تا وسایل برقی مانند جارو برقی و یخچال، باعث شده علاقه جوانان به ازدواج و تشکیل خانواده کاهش پیدا کند. با وجود دغدغه‌های مالی خانواده‌ها نیز به سختی می‌توانند برای ازدواج فرزندانشان کمک مالی کنند. با این وجود، افرادی که قصد دارند از سد مشکلات مالی عبور کنند و آینده خود را بسازند راه کارهای دیگری را اتخاذ می‌کنند. خرید وسایل دست دوم به عنوان مثال یکی از راه حل‌های تهیه جهیزیه ارزان قیمت است. با وجود اینکه کار می‌تواند در هزینه‌های جوانان صرفه جویی کند، اما همیشه خرید وسایل و لوازم برقی با ریسک همراه است و هیچ ضمانتی بر سلامت کالا وجود ندارد. اگر با این سؤال که از کجا جهیزیه ارزان بخریم وارد وب‌سایت ما شده‌اید، با سیب همراه باشید و ارزان‌ترین جهیزیه را برای خودتان و عزیزانتان خریداری کنید.

ارزان‌ترین جهیزیه را از کجا بخریم؟

ارزان‌ترین جهیزیه را از کجا بخریم؟

فرش: برای تهیه فرش به جای مراجعه به فروشگاه‌های بزرگی که در سطح شهر فعالیت می‌کنند، به بازار فرش شهرتان بروید. به طور کلی قیمت فرش در فروشگاه‌هایی که در مراکز خرید فعال هستند از بازار بورس فرش بالاتر است. با مراجعه به بازار فرش می‌توانید قیمت‌ها را با یکدیگر مقایسه کنید، تخفیف بگیرید و از همه مهم‌تر از بین فرش‌های متنوع بیشتری می‌توانید مناسب‌ترین فرش را بر اساس دیگر لوازم جهیزیه خریداری کنید. به جای فرش ماشینی گران قیمت برای خرید فرش‌های شیک و مدرن ماشینی را تهیه کنید.

آدرس فروشگاه‌های ارزان فروش در سیب
مبلمان: مبلمان یکی از مهم‌ترین لوازمی است که باید برای تهیه آن هزینه شود. اگر مبلمان ارزان قیمت تهیه کنید، احتمال اینکه در زمان کوتاه مجبور به صرف هزینه تعمیر و نگهداری شوید بالا می‌رود. علاوه بر این، برخی از خانواده‌ها به دنبال ست کردن لوازم چوبی با یکدیگر هستند. در نتیجه اگر مبلمان گران قیمت خریداری کنید ست کردن آن با دیگر لوازم چوبی مانند میز ناهارخوری و میز پذیرایی برای شما هزینه بر خواهد شد. اگر بودجه کافی ندارید به بازار بورس مبلمان مراجعه کنید و از برترین محصولات این کارگاه‌های ساخت و ساز مناسب‌ترین مبلمان را برای جهیزیه خود تهیه کنید. فراموش نکنید که اول راه زندگی نیازی به چندین دست مبل ندارید و می‌توانید همه چیز را ساده برگزار کنید.

ارزان‌ترین جهیزیه را از کجا بخریم؟

لوازم آشپزخانه: لوازم برقی آشپزخانه نیز جز گران‌ترین لوازم جهیزیه هستند. از ماشین لباسشویی و چرخ گوشت گرفته تا یخچال و فریز، تهیه تمامی این لوازم ضروری نیاز به سرمایه بالا دارد. پیش از اقدام به خرید این لوازم کاربری به شما پیشنهاد می‌کنیم از وسایل مورد نیازتان یک لیست تهیه کنید. به عنوان مثال، ماشین ظرف‌شویی از قیمت بالایی برخوردار است و شما می‌توانید فعلاً از خرید آن صرفه نظر کنید. چرخ گوشت نیز یکی دیگر از وسایل برقی است که کاربرد فراوانی برای شما ندارد. شما به راحتی می‌توانید گوشت چرخ‌کرده آماده را از فروشگاه تهیه کنید. برای خرید لوازم برقی می‌توانید به وب‌سایت ترب مراجعه کنید و ارزان‌ترین جهیزیه را با امکان مقایسه قیمت‌ها از فروشگاه اینترنتی معتبر خریداری کنید.
سرویس خواب: سرویس خواب هم در گروه لوازم گران قیمت قرار می‌گیرند. برای تهیه سرویس خواب قیمت مناسب می‌توانید به بازار بورس مبلمان فروشی شهرتان مراجعه کنید. برای کاهش هزینه‌های کلی جهیزیه به شما پیشنهاد می‌کنیم محصولاتی را تهیه کنید که از چوب‌های روسی و گران قیمت ساخته نشده‌اند. یادتان باشد که یک سرویس خواب ام دی اف یا فلزی شیک و مدرن هم می‌تواند نیاز شما را برآورده کند.

ارزان‌ترین جهیزیه را از کجا بخریم؟

لوازم پلاستیکی آشپزخانه: با وجود اینکه لوازم پلاستیکی آشپزخانه ارزان قیمت هستند، اگر قصد دارید مجموعه از این لوازم را به صورت ست جهیزیه تهیه کنید باید مبلغ قابل توجهی را برای خریداری آنها کنار بگذارید. برای کاهش هزینه‌های این مجموعه پیشنهاد می‌کنیم از هر وسیله یک سایز و البته پرکاربردترین سایز را تهیه کنید. به عنوان مثال، اگر سبد آبکشی میوه و سبز دارای 3 سایز است، شما به عنوان یک خانواده جوان کوچک به سایز متوسط آن نیاز خواهید داشت. برای خریداری ارزان‌ترین لوازم پلاستیکی آشپزخانه نیز می‌توانید به بورس فروش لوازم پلاستیکی شهرتان مراجعه کنید.
تلویزیون: با وجود فروشگاه‌های اینترنتی معتبری که در ایران فعالیت می‌کنند و تخفیف‌های ویژه‌ای را برای جوانان ارائه می‌دهند، دیگر نیازی نیست نگران تهیه تلویزیون باشید. یادتان باشد که برای شروع زندگی به یک تلویزیون بزرگ و آخرین مدل نیازی ندارید و یک تلویزیون ساده و شیک نیز می‌تواند نیاز شما را به این وسیله پرکاربرد برطرف کند.

آدرس فروشگاه‌های ارزان فروش در سیب

آدرس فروشگاه‌های ارزان فروش در سیب

برخی از شهرها با برخورداری از فروشگاه‌های ارزان فروشی تبدیل به شهرهای پرطرف‌داری شده‌اند که از سراسر ایران برای خرید ارزان‌ترین جهیزیه‌ها به آنجا سفر می‌کنند. شهر بانه به عنوان مثال یکی از معروف‌ترین شهرهایی است که در آن بازار خرید لوازم برقی بسیار رونق دارد. مراکز خرید جلفا نیز از دیگر مراکز معروف در ایران هستند که تمامی لوازم مورد نیاز شروع زندگی را با کمترین قیمت‌ها به خریداران خود ارائه می‌دهند. با سیب همراه باشید و آخرین مطالب روز دنیا را با موضوعات سبک زندگی دنبال کنید.

مطلب پیشنهادی

تزیین میز ناهار خوری با شمعدان

میز ناهارخوری یکی از اجزای کاربردی دکوراسیون ما بوده که افراد زیادی تمایل دارند آن …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *