سه شنبه , 4 اردیبهشت 1403 - 10:04 بعد از ظهر

دکوراسیون اتاق خواب کوچک با کمد دیواری

طراحی دکوراسیون اتاق خواب کوچک با کمد دیواری می‌تواند نقش بسزایی در منظم سازی فضای اتاق داشته باشد. کمد دیواری یکی از قسمت‌های مهم هر خانه است. در حال حاضر فضای منازل یا آپارتمان‌ها روز به روز کوچک‌تر می‌شوند و برای استفاده کاربردی و جا دادن لوازم شخصی نیاز به استفاده از کمد دیواری داریم. با توجه به این‌که انواع مختلف کمد دیواری برای دکوراسیون اتاق‌های نشیمن، آشپزخانه، اتاق خواب و سرویس بهداشتی مورداستفاده قرار می‌گیرد، شما هم می‌توانید با توجه به مدل‌های مختلف و متراژ اتاق‌خواب‌های خود از این کمد دیواری‌ها استفاده کنید.
اتاق خواب کوچک معمولا فضای چندانی ندارد و قرار دادن یک تخت در اتاق بیشتر فضای آن را اشغال می‌کند؛ بنابراین باید در انتخاب مدل کمد دیواری و رنگ آن دقت کنید. کمد دیواری‌های جادار که قسمت‌های مختلفی برای جای دادن وسایل شخصی داشته باشد بسیار کاربردی هستند. در حال حاضر کمدهای دیواری به‌گونه‌ای طراحی می‌شوند تا هم قسمت‌هایی برای جا دادن لباس داشته باشند و هم کشوهای کوچکی به صورت مخفی داشته باشند تا بتوانید وسایل شخصی و سایر لباس‌های خود را داخل آن‌ها قرار بدهید.

۲۰ مدل دکوراسیون اتاق خواب کوچک با کمد دیواری

۲۰ مدل دکوراسیون اتاق خواب کوچک با کمد دیواری

دکوراسیون اتاق خواب شامل طراحی و دکور سرویس خواب، پرده اتاق، کاغذ دیواری، کمد دیواری، رنگ مناسب برای اتاق و همچنین نورپردازی اتاق خواب می‌شود. یکی از مواردی که در طراحی دکوراسیون اتاق خواب تأثیر بسزایی دارد کمد دیواری اتاق خواب است. اگر اتاق خواب کوچک باشد اهمیت کمد دیواری بسیار بیشتر می‌شود. درست است که اگر یک اتاق فضای کافی داشته باشد امکان استفاده از وسایل شیک و دکور کردن آن به بهترین نحو وجود خواهد داشت؛ اما در شرایطی که اکثر اتاق‌های خواب کوچک هستند، باید به فکر استفاده از لوازم و متریالی باشیم که بتوانیم استفاده بهینه از فضای اتاق خواب داشته باشیم.
کمد دیواری در قسمت‌هایی از اتاق خواب کوچک نصب می‌شود که عملاً بدون استفاده است. به‌عنوان‌مثال قرار دادن کمد دیواری در فضاهایی مانند زیر تخت خواب یا گوشه اتاق می‌تواند بسیار کاربردی باشد. اگر بدانید که قصد دارید در اتاق خوابتان چه وسایلی را داخل کمد دیواری قرار دهید، می‌توانید به‌راحتی برای طراحی کمد دیواری اقدام کنید و از فضاها استفاده بهینه داشته باشید.

۲۰ مدل دکوراسیون اتاق خواب کوچک با کمد دیواری

دکوراسیون اتاق خواب کوچک با کمد دیواری شیک و جدید

امروزه یکی از معضل‌های آپارتمان‌نشینی کم بودن جا برای قرار دادن وسایل شخصی است. بسیاری از اتاق‌خواب‌ها در آپارتمان‌های امروزی کوچک هستند و جای کافی برای قرار دادن وسایل ندارند؛ بنابراین برای سروسامان دادن به وسایل شخصی و قرار دادن آن‌ها به صورت منظم می‌توان از کمد دیواری استفاده کرد. انواع جدید و شیک کمد دیواری با استفاده از متریال مختلف قابل طراحی و اجرا هستند که می‌توان از آن‌ها استفاده کرد و برای اتاق‌های کوچک یک فضای بهینه طراحی کرد.

  • در حال حاضر استفاده از کمد دیواری با درب ریلی و کشویی بهترین گزینه برای اتاق‌های کوچک است. به همین خاطر می‌توان از کمدهای دیواری ام دی اف، هایگلاس و سایر متریال متنوع با درب‌های ریلی و کشویی استفاده کرد.
  • رنگ کمد دیواری هم تأثیر بسیاری بر دکوراسیون اتاق خواب کوچک دارد. معمولاً استفاده از رنگ‌های روشن باعث می‌شود تا فضاهای کوچک، بزرگ‌تر به نظر برسند. به همین خاطر سعی کنید در اتاق‌های کوچک علاوه بر توجه به چگونگی طراحی کمد دیواری و بهینه‌سازی فضا به رنگ آن هم توجه داشته باشید. با توجه به متراژ اتاق و سایر وسایل منزل و استفاده از کمد دیواری می‌توان انواع طرح‌ها را سفارش داد.

۲۰ مدل دکوراسیون اتاق خواب کوچک با کمد دیواری

  • در حال حاضر امکان طراحی کمد دیواری زیر راه‌پله‌ها، گوشه اتاق خواب، داخل راهروها و همچنین قرار دادن کمد دیواری به صورت قفسه در اتاق‌خواب‌های کوچک وجود دارد. معمولاً اتاق‌هایی که جای کمی دارند کمی مشکل ساز هستند و طراحی کمد دیواری در آن‌ها سخت است؛ اما می‌توان به‌راحتی یک گوشه از اتاق را تبدیل به یک کمد دیواری کوچک نمود و یا با قرار دادن قفسه‌هایی در یک طرف اتاق باعث نظم و ترتیب اتاق‌های کوچک شد. برخی از تخت‌ها هستند که در زیرشان کشوهایی برای قرار دادن وسایل وجود دارد و می‌تواند برای اتاق‌های کوچک مناسب باشد.

۲۰ مدل دکوراسیون اتاق خواب کوچک با کمد دیواری

در ادامه عکس‌های مختلفی از ۲۰ مدل دکوراسیون اتاق خواب کوچک با کمد دیواری را مشاهده می‌کنید. بهتر است از کمد دیواری‌ها برای قرار دادن لباس‌های مخصوص فصل خود استفاده کنید و لباس‌هایی که زیاد مورد نیاز نیستند را در داخل کشوها یا بخش‌هایی که کمتر به سراغ آن‌ها می‌روید قرار دهید. پارتیشن بندی اتاق خواب با استفاده از یک پرده هم می‌تواند باعث جدا سازی فضا شود. می‌توانید اگر امکان استفاده از کمد دیواری را ندارید با استفاده از سبدهای متحرک وسایلتان را مرتب‌تر بچینید.

قفسه‌های شناور و سبدهایی که روی دیوار نصب می‌شوند، می‌تواند برای مرتب کردن وسایل در اتاق‌های کوچک مناسب باشد؛ اما داشتن یک کمد دیواری با درب ریلی یا کشویی بسیار مناسب‌تر است. چراکه می‌توان به‌راحتی وسایل مورد نیاز را به صورت مرتب داخل آن‌ها قرار داد.
مجله اینترنتی سیب یکی از محبوب‌ترین مجلات آنلاین فارسی است که با گردآوری اطلاعات کاربردی در زمینه‌های مختلف به سؤالات کاربران خود پاسخ می‌دهد. اگر به دنبال به‌روزترین مطالب سبک زندگی هستید و نمی‌دانید در چه وب‌سایت‌هایی می‌توانید در مورد آخرین تغییر و تحولات دکوراسیون داخلی، تزیین آشپزخانه با وسایل دکوری ساده، ست کردن کردن لوازم منزل با یکدیگر و موارد مشابه مطالعه کنید، به شما پیشنهاد می‌کنیم بازدید از وب‌سایت سیب را در برنامه‌ روزانه خود وارد کنید. با سیب از آخرین ترندها با خبر شوید.

 

مطلب پیشنهادی

چه میز تلویزیونی بخریم

چه میز تلویزیونی بخریم

چهارپایه نمایشگرهایی همچون تلویزیون، یکی از اسباب و لوازم مهم در هر خانه‌ای محسوب می‌شود …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار تصویری

انواع سنسور دما صنعتی را بشناسید
هزینه نمای آجری ساختمان در سال 1403
عوامل موثر برمقاومت و طول عمر کانکس‌های پیش ساخته
آموزش الفبا همراه با شعر و جدول
درد دور ناف و سرطان
معرفی میخکوبی و نقش آن در ساخت و ساز
طراحی ویلا در تبریز برای سال ۱۴۰۳