یکشنبه , 10 تیر 1403 - 0:26 قبل از ظهر

بهترین تولیدکننده انواع درب ساختمانی کدام است؟

ممکن است شما نیز در هنگام ساخت و ساز یا بازسازی منزل، به این موضوع فکر کنید که درب‌های منزلتان را از کدام تولید کننده یا کارگاه سفارش دهید. امروزه شرکت‌های تولیدی بسیاری وجود دارند که انواع درب را در کیفیت و قیمت‌های متغیر به بازار عرضه کرده اند. یکی از بهترین و معتبرترین شرکت ها، شرکت تولیدی رادنوسازه بوده که در طی ۱۸ سال سابقه خود، محصولات باکیفیتی را تولید و به بازار عرضه کرده است.

این مجموعه تمامی محدودیت‌ها و کمبودهای موجود در صنعت ساختمان را شناسایی کرده و با استفاده از پیشرفته‌ترین امکانات موجود و همچنین بهره مندی از تیمی متخصص و با تجربه، موثرترین راه حل‌ها را برای این منظور ارائه کرده است. رادنوسازه با استفاده از تمامی امکانات داخلی تلاش کرده، گامی مهم در طراحی و تولید محصولات نوین ساختمانی بردارد و به روز‌ترین محصولات ساختمانی را با بهترین کیفیت به دست مصرف کنندگان و فعالان حوزه صنایع ساختمانی برساند.

محصولات مجموعه رادنوسازه

درب کشویی مخفی، درب فریم لس و درب ریلی روکار از پرفروش‌ترین محصولات رادنوسازه هستند که برای تولید آن‌ها از جدیدترین تکنولوژی‌های موجود استفاده می‌شود. انواع لوازم جانبی درب مانند دستگیره، از دیگر تولیدات رادنوسازه به شمار می‌روند. این مجموعه با شناسایی و ارزیابی وضعیت بازار، نسل جدیدی از درب‌های داخلی را تولید کرده است که طراحی منحصربفرد و عملکرد بالایی دارند.

درب کشویی مخفی

درب کشویی مخفی نسل جدیدی از درب‌های تولیدی برای دکوراسیون داخلی بوده که ظاهر منحصربفردی دارند؛ به گونه‌ای که تا زمانی درب را باز نکنید، مشخص نمی‌شوند و مانند بخشی از دیوار هستند. چرخ ها، رولرها و مگنت‌ها از جمله تجهیزاتی هستند که برای نصب درب‌های کشویی مخفی یا پنهان شو استفاده می‌شوند.

این گروه از درب‌ها مانند مدل‌های معمولی به داخل یا خارج باز نمی‌شوند و به صورت کشویی به بخش داخلی دیوار کناری خود حرکت می‌کنند. درب کشویی مخفی بهترین گزینه برای فضاهای کوچک بوده که امکان استفاده بهینه از فضا و دسترسی آسان را برای شما فراهم می‌کند. این نوع درب برای اتاق ها، آشپزخانه، حمام، سرویس بهداشتی، کمد دیواری، پنتری، لاندری و… استفاده می‌شود.

درب کشویی مخفی

درب فریم لس

چنانچه از علاقمندان به سبک طراحی مدرن هستید، درب فریم لس گزینه‌ای ایده آل برای شما خواهد بود. هدف از تولید این گروه از درب ها، حذف اضافات و ایجاد یک محیط ساده است. درب‌های فریم لس برخلاف مدل‌های معمولی چارچوب ندارند و به صورت همتراز با دیوار نصب می‌شوند. مدل فریم لس به درب نامرئی نیز شناخته شده است، زیرا قاب یا روکش قابل مشاهده‌ای ندارد. ظاهر این گروه از درب‌ها براق، ساده و در عین حال جذاب بوده و برای تولید آن‌ها از متریال‌های مختلفی مانند ‌ام دی اف، چوب روسی و آلومینیوم استفاده می‌شود.

درب فریم لس

درب ریلی روکار

در سال‌های اخیر درب های ریلی روکار جای درب‌های معمولی را گرفته‌اند و دلیل اصلی آن، مزایای قابل توجه‌ای است که این گروه از محصولات دارند. مدل ریلی روکار گزینه‌ای ایده آل برای منازلی با متراژ پایین به حساب می‌آید و با استفاده از ریل، چرخ و قرقره باز و بسته می‌شود. ظاهر این گروه از درب‌ها جذابیت و زیبایی منحصربفردی را به محیط داخلی منزلتان می‌بخشد. درب ریلی روکار در مکان‌ها و بخش‌های مختلف منزلتان قابل نصب است و در کنار زیبایی، فضای اندکی را اشغال می‌کند.

درب ریلی روکار

خدمات مجموعه رادنوسازه

رادنوسازه با بهره گیری از دانش فنی نیروهای متخصص خود، طرح‌های مختلفی را متناسب با فضای موجود شما ارائه می‌کند تا بهترین بازدهی را دربر داشته باشد. در ادامه تمامی اطلاعات موجود در رابطه با نوع جنس درب و طریقه قرارگیری آن به شما ارائه می‌شود؛ زیرا هر نوع درب و روکشی متناسب با شرایط آب و هوایی محل سکونت و ابعاد محل نصب تولید می‌گردد.

پس از ارائه مشاوره در خصوص روکش درب، نوع قرارگیری آن و غیره، ساخت درب سفارشی شما با بهترین متریال‌ها آغاز می‌گردد تا کیفیت و مقاومت درب به بالاترین سطح خود برسد. در پایان، نصب درب به صورت کاملاً حرفه‌ای و بدون نیاز به تخریب توسط تیمی متخصص انجام می‌شود.

شما می‌توانید جهت ثبت سفارش و یا کسب هرگونه اطلاعات بیشتر، به وب سایت این مجموعه به آدرس www.radnosazeh.com مراجعه کنید. همچنین می‌توانید جهت دریافت مشاوره رایگان، با استفاده از شماره تلفن‌های ذکر شده با کارشناسان رادنوسازه در ارتباط باشید.

مطلب پیشنهادی

معرفی انواع سایبان های برقی

معرفی انواع سایبان های برقی

سایبان‌های برقی از جمله وسایل مهم و کاربردی در طراحی فضاهای خارجی محسوب می‌شوند که …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *