یکشنبه , 30 اردیبهشت 1403 - 3:09 قبل از ظهر

کی با سه صفر موهاشو روشن کرده

افرادی که به دنبال رنگ کردن و روشن کردن موها با استفاده از رنگ موی سه صفر هستند در برخی از موارد دوست دارند از نظر افرادی که موهای خود را با استفاده از رنگ سه صفر روشن کرده اند، بهره ببرند. به همین دلیل در سایت‌های اینترنتی مختلف با این سوال مواجه می‌شویم که کی با سه صفر موهاشو روشن کرده؟ در این مقاله قصد داریم به نظریات و تجربیات افرادی که با سه صفر موهای خود را روشن کرده اند بپردازیم به همین دلیل اگر به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه هستید در این مقاله با مجله اینترنتی سیب همراه باشید.

نظرات؛ تجربه افرادی که با سه صفر یا دکوکرم روشن کردند

طبق بررسی های انجام شده تجربه افرادی که با استفاده از رنگ سه صفر موهای خود را روشن کرده اند در دو دسته کلی قرار می گیرد:

۱. افرادی که پایه موهای آن ها روشن است:

در برخی از موارد افراد دارای پایه موهای روشن هستند و موهای آنها به صورت طبیعی در پایه ۶ یا ۷ قرار دارد.
این گونه افراد زمانی که موهای خود را با استفاده از رنگ سه صفر به پایه مناسب رسانده‌اند، رنگ موهای آن ها به رنگ موی سفید نزدیک شده است و به پایه خوبی رسیده است. به صورت کلی افرادی که پایه موهای طبیعی آنها روشن بوده است از گذاشتن رنگ سه صفر روی موها راضی بوده اند.

نظرات؛ تجربه افرادی که با سه صفر یا دکوکرم روشن کردند

۲. افرادی که پایه موهای آنها تیره بوده است:
در برخی از موارد پایه موهای افراد به صورت کامل تیره است و به اصطلاح رنگ موهای آنها مشکی پرکلاغی است.
افرادی که پایه رنگ موهای آنها تیره بوده است و از رنگ سه صفر روی موهای خود استفاده کرده‌اند، در اکثر موارد بیان کرده اند که موهای آنها به رنگ نارنجی در آمده است و یا استفاده از رنگ سه صفر تاثیر روی موهای آنها نداشته است و تنها باعث گرفته شدن چربی و خشک شدن موها شده است.
البته این نتایج در برخی از موارد در اثر استفاده نادرست از رنگ سه صفر روی موها اتفاق می افتد و استفاده درست از رنگ موی سه صفر این عوارض را نخواهد داشت.
در دسته دوم افرادی قرار دارند که با استفاده از دکوکرم موهای خود را به پایه رسانده اند. طبق بررسی های انجام شده در اکثر موارد افرادی که از دکوکرم استفاده کرده اند از نتیجه کار خود راضی بوده اند و موهای خود را بدون هیچ زحمتی به پایه ۶ یا ۷ رسانده‌اند.

نظرات؛ تجربه افرادی که با سه صفر یا دکوکرم روشن کردند

طبق نظرات و تجربیات برخی از افراد پوست سر آنها به دکوکرم حساسیت نشان داده است و باعث بروز تاول های دردناک روی پوست سر شده است.
با توجه به این نظرات در مورد دکوکرم بهتر است قبل از استفاده از این محصول در ابتدا مقدار کمی از آن را در قسمتی از سر امتحان کنید و سپس اگر متوجه شدید که پوست سر شما به این محصول واکنشی نشان نمی دهد، از این محصول برای رنگ کردن مو استفاده کنید.

روشن کردن مو با رنگ ۰۰۰ حرفه ای

روشن کردن مو با رنگ ۰۰۰ حرفه ای

برای روشن کردن حرفه ای رنگ مو با استفاده از رنگ سه صفر باید نکات مختلفی را مد نظر قرار داد. در ابتدا باید به این مسئله توجه داشته باشید که تا چه مقدار می خواهید موهای شما روشن تر شود؟
اگر می خواهید موهای شما به اندازه دو پایه روشن تر از موهای فعلی شما شود باید از اکسیدان شماره ۲ استفاده کنید و اگر می خواهید موهای شما سه تا چهار پایه روشن تر از رنگ فعلی شود باید از اکسیدان شماره ۳ روی موها استفاده شود.

روشن کردن مو با رنگ ۰۰۰ حرفه ای

نکته دومی که در مورد رنگ کردن حرفه ای مو با استفاده از رنگ سه صفر باید مد نظر داشته باشید، این است که رنگ سه صفر باید روی موهایی که تناژ قرمزی ندارند مورد استفاده قرار بگیرد برای مثال اگر رنگ موهای شما زیتونی است و یا موهای خود را قبلاً رنگ نکرده اید می توانید از رنگ موی سه صفر استفاده کنید در غیر این صورت استفاده از این محصول به شما توصیه نمی شود.
بعد از اینکه با توجه به نیاز و سلیقه خود رنگ موی سه صفر را با اکسیدان موردنظرتان ترکیب نمودید آن را از قسمت پشت سر به سمت جلو بکشید و برای مدت زمان حدودی ۴۵ دقیقه تا یک ساعت صبر کنید تا موهای شما به پایه برسند.

مطلب پیشنهادی

ترکیب رنگ موی شنی کاراملی

  امروزه رنگ کردن مو یکی از کارهای اساسی در دنیای مد و زیبایی است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *