جمعه , 7 اردیبهشت 1403 - 5:44 بعد از ظهر

کاشی و سرامیک ارزان از کجا بخرم؟

کاشی و سرامیک یکی از برترین متریال مورد استفاده در ساختمان سازی است که در سال‌های اخیر به دلیل پیشرفت صنعت تولید کاشی و سرامیک، تولید این محصولات منحصر به فرد به شدت افزایش یافته است. کاشی و سرامیک گزینه عالی برای سرویس بهداشتی، حمام، آشپزخانه، پله‌ها، کفپوش ساختمان‌های اداری و ساختمان‌های تجاری هستند. این محصولات منحصر به فرد براساس ویژگی‌های خاصی دسته بندی می‌شوند که از میان آن‌ها می‌توان به میزان سختی (درجه سختی)، نوع لعاب، مواد تشکیل دهنده، سایز و موارد دیگر اشاره کرد. در سال‌های اخیر نیاز مصرف کننده به انواع کاشی و سرامیک افزایش چشمگیری داشته است.

دلیل این میزان از محبوبیت را می‌توان در مزایای بی‌شمار این محصولات کاربردی پیدا کرد. به عنوان مثال، کاشی و سرامیک نیاز به نگهداری ویژه‌ای ندارد و از هزینه تعمیر و تعویض بسیار ناچیزی برخوردار است. حفظ پاکیزگی محیط یکی دیگر از مواردی است که خانواده‌ها را به استفاده از این محصولات درجه یک تشویق می‌کند. شما می‌توانید با یک دستمال مرطوب یا تی به سادگی و بدون هیچ زحمتی گرد و غبار و هر گونه لک موجود بر روی سطح کاشی و سرامیک را از بین ببرید. علاوه بر این، می‌توانید برای ضدعفونی کردن محیط با خیال آسوده از مواد شوینده قوی استفاده کنید و نگران آسیب زدن به کاشی و سرامیک نباشید. بهترین رنگ سرامیک کف پذیرایی با جزئیات کامل نیز در این مقاله ذکر شده است.

کاشی و سرامیک ارزان از کجا بخرم؟

از دیگر ویژگی‌های کاشی و سرامیک می‌توان به مقاومت بالا در برابر آب و رطوبت اشاره کرد، این ویژگی باعث افزایش نصب انواع کاشی و سرامیک در محیط‌های مرطوبی نظیر سرویس‌های بهداشتی، حمام‌ها و آشپزخانه‌ها شده است. یکی از مزیت‌های اصلی کاشی و سرامیک نسبت به انواع دیگر کفپوش‌ها قیمت مناسب و اقتصادی آن‌ها است. کاشی و سرامیک ارزان بادوام است و در طولانی مدت به هیچ گونه تعمیر و تعویضی نیاز پیدا نمی کند. در چند سال اخیر کاشی و سرامیک ارزان به دلیل تنوع طرح و رنگ، تنوع اندازه، هزینه نصب مقرون به صرفه، جایگزین دیگر متریال گران قیمتی نظیر سنگ‌های طبیعی، چوب و پارکت شده است. شما به راحتی می‌توانید کاشی و سرامیک ارزان با طرح مرمر را جایگزین سنگ مرمر کنید، هزینه نصب را کاهش دهید، وزن کلی ساختمان را افزایش ندهید و سال‌های متمادی از زیبایی کفپوش و دیوارپوش جذاب خود لذت ببرید. حال که با مزایای شگفت انگیز کاشی و سرامیک آشنا شدید، ممکن است از خودتان بپرسید کاشی و سرامیک ارزان از کجا بخرم؟ با سیب همراه باشید و به پرسش‌های خود پاسخ دهید.

از کاشی و سرامیک در چه مکان هایی استفاده می شود؟

از کاشی و سرامیک در چه مکان هایی استفاده می شود؟

با افزایش ساخت و ساز در چند سال اخیر، پیمانکاران و ساختمان سازان به متریال و مصالح ارزان قیمت و در عین حال بادوام روی آورده‌اند. کاشی و سرامیک ارزان به دلیل برخورداری از سبک ها، الگوها و طرح های بسیار متنوع توانسته است محبوبیت ویژه ای در میان این افراد و همچنین معماران و طراحان دکوراسیون داخلی پیدا کند. بنابراین کاشی‌ و سرامیک با اهداف تزئینی و در فضاهایی که در آن تراکم ترافیک کم است مورد استفاده قرار می‌گیرد. علاوه بر این، زمانی که صحبت از پاکیزگی و حساسیت های مختلف به میان می آید، اولین و آخرین گزینه پیش روی ما کاشی و سرامیک است. به طور خلاصه، از کاشی و سرامیک در مکان‌های زیر استفاده می‌شود:

کفپوش: بیشترین استفاده از کاشی و سرامیک در کف سازی ساختمان‌ها مشاهده می‌شود به طوری که اکثر ساختمان‌های مسکونی کاشی و سرامیک را در آپارتمان‌ها ترجیح می دهند. هزینه پایین، سهولت کاربرد و تنوع اشکال و ابعاد موجود در بازار، باعث شده است کاشی و سرامیک بهترین گزینه برای کفپوش‌ها شود. از کاشی و سرامیک در کفپوش آشپزخانه‌ها، سرویس‌های بهداشتی، حمام‌ها، اتاق‌های خواب و اتاق‌های پذیرایی استفاده می‌شود.
دیوار: کاشی و سرامیک یکی از متریال مورد استفاده در پوشش دیوارهای داخلی و خارجی ساختمان ها است. تنوع طرح و رنگ باعث شده است که طراحان داخلی برای تزیین دیوار ساختمان ها از این محصولات کاربردی استفاده کنند.

از کاشی و سرامیک در چه مکان هایی استفاده می شود؟

علاوه بر این، انواع کاشی و سرامیک ارزان می‌تواند به عنوان یک عایق صوتی قوی کند و از ورود سر و صدای فضای بیرون به داخل ساختمان جلوگیری کند. لازم به ذکر است که کاشی و سرامیک ارزان از خروج گرما جلوگیری می‌کند، در نتیجه در فصل سرما نقش موثری در کاهش هزینه های انرژی مصرفی ایفا می کند. کاشی و سرامیک به دلیل برخورداری از مقاومت بالا در برابر نفوذ آب به عنوان بهترین گزینه در مکان‌هایی است که نظافت و پاکیزگی حرف اول را می‌زنند. در نتیجه توصیه می شود دیوارهای سرویس‌های بهداشتی، حمام‌ها، رستوران، آرایشگاه‌ها و آزمایشگاه‌ها به وسیله کاشی و سرامیک پوشانده شوند.
پیشخوان آشپزخانه: برای پیشخوان آشپزخانه‌ها کاشی‌ و سرامیک انتخاب هوشمندانه‌ای است، زیرا به دلیل برخورداری از لعاب نسبت به خط و خش مقاوم است، از قابلیت شستشو برخوردار است و بسیار مقرون به صرفه است. طرح‌های متنوع کاشی و سرامیک به طراح اجازه می‌دهد آزادانه پیشخوان آشپزخانه شما را طراحی کند.

کاشیران

کاشیران

فروشگاه اینترنتی کاشیران با بیش از دو دهه فعالیت در زمینه توزیع انواع کاشی و سرامیک به صورت عمده و خرده فروشی، به عنوان یکی از برترین فروشگاه‌های این صنعت شناخته می‌شود. برای دسترسی به کاشی و سرامیک ارزان کافی است به وب سایت تخصصی کاشیران مراجعه کنید و از میان صدها کاشی و سرامیک با کیفیت تولید شده توسط تولید کنندگان ایرانی دست به انتخاب بزنید. لازم به ذکر است که فروشگاه اینترنتی کاشیران علاوه بر ارایه خدمات حرفه ای نظیر مشاوره رایگان، توانسته است با ارایه تخفیف های ویژه برترین محصولات موجود در بازار را در کمترین زمان ممکن به دست مصرف کننده برساند. فرصت را از دست ندهید و همین امروز از وب سایت کاشیران دیدن فرمایید.

ایران سرام

ایران سرام

ایران سرام با سابقه‌ای درخشان در زمینه عرضه انواع کاشی و سرامیک به صورت اینترنتی در نظر دارد فرایند خرید کاشی و سرامیک ارزان را برای مصرف کنندگان عزیز آسان کند. ایران سرام با فراهم سازی درگاه پرداخت اینترنتی امن، مشاوره رایگان، برخورداری از مجوزهای رسمی فروش انواع کاشی و سرامیک، توانسته است نام تجاری خود را به عنوان یکی از معتبرترین فروشگاه‌های آنلاین ایران به ثبت رساند. برای مشاهده قیمت کاشی و سرامیک ارزان درجه یک به وب سایت ایران سرام مراجعه کنید.
با سایت سیب می توانید نکات مربوط خانه داری را مانند بدون هیچ زحمتی و پرداخت هزینه ای، یاد بگیرید. ما در این سایت، بهترین فروشگاه های اینترنتی را که قیمت نازلی نیز دارند، به شما معرفی می کنیم تا زحمت گشتن را نداشته‌ باشید. سرامیک طرح سنگ برای دیوار چه مکان هایی مناسب است؟ در سایت سیب بخوانید.

مطلب پیشنهادی

کاشی بین کابینتی برای کابینت سفید چی پیشنهاد می کنید؟

  بیایید اول با این پرسش شروع کنیم که کاشی بین کابینتی چیست و چرا …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار تصویری

انواع سنسور دما صنعتی را بشناسید
هزینه نمای آجری ساختمان در سال 1403
عوامل موثر برمقاومت و طول عمر کانکس‌های پیش ساخته
آموزش الفبا همراه با شعر و جدول
درد دور ناف و سرطان
معرفی میخکوبی و نقش آن در ساخت و ساز
طراحی ویلا در تبریز برای سال ۱۴۰۳