یکشنبه , 18 شهریور 1403 - 4:17 قبل از ظهر

خرید پارتیشن شیشه ای راهنمای کامل

پارتیشن شیشه ای یکی از مهم ترین محصولات مورد استفاده در موارد مختلف است که برای پوشاندن بالکن، برای نمایشگاه ماشین، برای پاسیو به عنوان پارتیشن شیشه ای اداری و غیره از آن استفاده می شود. شما می توانید ضخامت پارتیشن شیشه ای خود را با در نظر گرفتن مکان مورد استفاده انتخاب کنید. این محصول در انواع متنوعی تولید و روانه بازار می‌شود و کیفیت و جنس آن کاملا متفاوت است. به عنوان مثال یکی از انواع آن ها پارتیشن آکوستیک شیشه ای است. این محصول می تواند برای موارد مختلف مورد استفاده قرار بگیرد اما آیا تمامی انواع آن برای مصرف در مکان های مختلف مناسب هستند؟ پارتیشن های شیشه ای به شکل پارتیشن شیشه ای فریم لس، فریم دار و پارتیشن شیشه ای تک جداره، پارتیشن شیشه ای دوجداره و در بعضی شرایط چندجداره تولید و به فروش می رسند. انواع پارتیشن شیشه ای متحرک، رنگی و ساده برای آپارتمان ها، سالن های کنفرانس، ساختمان های اداری و تجاری، سالن های آرایشی، استودیو های عکاسی و همچنین پارتیشن کشویی شیشه ای و کانکس شیشه ای وجود دارد. در این مقاله قصد داریم به راهنمای کامل خرید پارتیشن شیشه ای بپردازیم به همین دلیل برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه در این مقاله با ما همراه باشید.خرید پارتیشن شیشه ای راهنمای کامل

هنگام خرید پارتیشن شیشه ای به چه مواردی باید دقت کرد؟

در هنگام خرید پارتیشن شیشه ای به موارد مختلف باید دقت شود که برخی از آن ها موارد زیر هستند:
فضای موجود برای نصب پارتیشن: یکی از مهمترین مواردی که در هنگام خرید پارتیشن شیشه ای باید به آن توجه ویژه‌ای نمود این است که باید فضای نصب پارتیشن از نظر بزرگی و کوچکی در نظر گرفته شود. اگر قرار است پارتیشن شیشه ای در فضای کوچکی نصب شود بهتر است انواعی از آن مورد استفاده قرار گیرند که فضای کمی اشغال می‌کنند و دارای قاب نیستند.
دلیل استفاده: اگر تنها به دلیل قسمت بندی کردن فضاهای مختلف از پارتیشن شیشه ای استفاده می کنید، بهترین گزینه پارتیشن شیشه ای تکجداره و یا انواع پارتیشن شیشه ای است که تنها از قسمت بالا به سقف وصل می شوند و دیگر محل نصب دیگری ندارند. اگر دلیل نصب پارتیشن شیشه ای عایق بندی کردن مکان از نظر صدا و گرما و سرما است بهتر است انواع مختلف پارتیشن شیشه ای دوجداره را مورد استفاده قرار دهید.
خصوصی بودن داخل پارتیشن: یکی دیگر از مواردی که باید به آن توجه ویژه‌ای شود خصوصی بودن داخل پارتیشن و یا عمومی بودن آن است. برای مثال اگر خصوصی بودن فضای داخل پارتیشن چندان اهمیتی نداشته باشد می توان از انواع مختلف شیشه های شفاف برای این منظور بهره برد. افرادی که می خواهند فضای داخلی پارتیشن شیشه ای خصوصی باشد حتماً باید از انواع مختلف شیشه های مات و یا شیشه های سندبلاست برای پیاده سازی پارتیشن شیشه ای سندبلاست استفاده کنند.
بودجه مورد نظر: انواع مختلف پارتیشن شیشه ای قیمت متفاوتی دارند و در اکثر موارد پارتیشن شیشه ای تکجداره قیمت مناسب تری نسبت به انواع دو جداره دارد.‌ با توجه به این موارد باید گفت اگر بودجه مورد نظر شما برای خرید پارتیشن شیشه ای کم است بهتر است انواع تک جداره آن را خریداری کنید.

آیا مواد مصرفی یا طرح پارتیشن شیشه ای در قیمت خرید آن تاثیر دارد؟

با توجه به شرایط اقتصادی کنونی یکی از مهمترین مواردی که باعث خرید پارتیشن شیشه ای در انواع مختلف می‌شود قیمت انواع مختلف این محصول است. در این میان یکی از مهمترین سوالاتی که برای بسیاری از افراد پیش می‌آید این است که آیا مواد مصرفی یا طرح پارتیشن شیشه ای در قیمت خرید آن تاثیرگذار است یا خیر؟
در پاسخ به این سوال باید گفت مسلماً مواد مصرفی و طرح پارتیشن شیشه ای در قیمت این محصول تاثیر بسزایی دارد. برای مثال:
پارتیشن شیشه ای با شیشه های مختلف ۸ تا ۱۲ میلیمتری تولید و روانه بازار می‌شود. اگر شیشه به کار رفته در این محصول ۱۲ میلیمتر باشد قیمت آن برای مصرف‌کننده بالاتر می‌رود اما اگر شیشه آن ۸ میلیمتری باشد قیمت محصول کاهش پیدا می کند. پروفیل های به کار رفته در پارتیشن شیشه ای قیمت های مختلفی دارند. برای مثال با کیفیت ترین پروفیل های به کار رفته در این محصول انواعی از این پروفیل ها هستند که از جنس آلومینیوم ضد زنگ تولید شده‌اند. پروفیل های متفرقه معمولاً قیمت پایین تری نسبت به پروفیل های تولید شده از آلومینیوم ضد زنگ دارند.
پارتیشن شیشه ای که از جنس سند بلاست تولید شده باشد قیمت بالاتری نسبت به سایر انواع پارتیشن های شیشه ای دارد. شیشه های سند بلاست به دلیل دارا بودن طرح های خاص و منحصر به فرد معمولاً باعث بالاتر رفتن قیمت پارتیشن شیشه ای می شوند. اگر شیشه به کار رفته در این محصول از جنس شیشه سکوریت باشد که به عنوان عایق صدا و حرارت عمل می کند، قیمت تمام شده محصول افزایش پیدا می کند. اگر شیشه های به کار رفته در پارتیشن شیشه ای معمولی باشند، قیمت محصول کاهش پیدا می کند.
استفاده از شیشه های رنگی در پارتیشن شیشه ای باعث افزایش قیمت تمام شده پارتیشن شیشه ای خواهد شد. پارتیشن هایی که از شیشه های کاملاً ساده تولید می شوند، قیمت پایین تری دارند. کیفیت یراق آلات به کار رفته در پارتیشن شیشه ای تاثیر به سزایی بر قیمت این محصول دارد. معمولاً برای نصب در پارتیشن شیشه ای از یراق آلات مختلفی استفاده می‌شود که کیفیت آنها تاثیر بسزایی بر قیمت تمام شده پارتیشن شیشه ای دارد. در اکثر موارد اگر از یراق آلات اروپایی که دارای کیفیت بالایی هستند استفاده شود قیمت تمام شده پارتیشن شیشه ای افزایش چشمگیری پیدا می کند.

آیا مواد مصرفی یا طرح پارتیشن شیشه ای در قیمت خرید آن تاثیر دارد؟

آیا هنگام خرید پارتیشن شیشه ای قیمت ملاک تصمیم گیری مناسبی است؟

در برخی از موارد ممکن است به دلیل قیمت پایین برخی از انواع پارتیشن شیشه ای تصمیم به خریداری این محصولات کنید در حالی که قیمت پارتیشن شیشه ای اصلا ملاک تصمیم گیری مناسبی نیست و حتی در برخی از موارد ممکن است گمراه کننده باشد. در برخی از موارد پایین بودن قیمت پارتیشن شیشه ای می تواند نشان است پایین بودن کیفیت شیشه به کار رفته، یراق آلات به کار رفته و یا پروفیل های به کار رفته در این محصول باشد به همین دلیل بهتر است قیمت محصولات را به هیچ عنوان ملاک تصمیم گیری و انتخاب قرار ندهید.
از آنجایی که پارتیشن شیشه ای تنها برای یکبار خریداری می شود و برای مدت زمان طولانی مورد استفاده قرار می گیرد بهتر است برای خرید این محصول به هیچ عنوان خساست به خرج ندهید و به جای در نظر گرفتن قیمت، کیفیت شیشه به کار رفته در محصول، کیفیت یراق آلات، کیفیت پروفیل ها و قاب را مورد بررسی قرار دهید و محصول را با توجه به کیفیت از سایت شهرپارتیشن خریداری کنید. شهرپارتیشن اجرا کننده انواع پارتیشن شیشه ای مات، شفاف، دو جداره، تک جداره، متحرک و… است. برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش پارتیشن شیشه ای مدنظر خود با کارشناسان شهرپارتیشن تماس بگیرید تا پارتیشن شیشه ای ارزان و با کیفیت را با کمک شهرپارتیشن داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *