سه شنبه , 11 اردیبهشت 1403 - 10:03 قبل از ظهر

ترکیب رنگ کاراملی و بژ

 

امروزه استفاده از انواع رنگ مو بسیار رایج شده است و بیشتر افراد برای زیباتر شدن استایل و چهره خود از آن استفاده می کنند. در واقع تکنیک ها و طیف های بسیار متفاوتی برای رنگ کردن موها وجود دارد که هر فرد بسته به شرایط خود می تواند بهترین آن را انتخاب نماید. برخی از آرایشگران ماهر برای زیباتر کردن کار خود از ترکیب چند رنگ استفاده می کنند و با ایجاد هماهنگی بین طیف های مختلف زیبایی منحصر به فردی را ایجاد می کنند.

ترکیب رنگ کاراملی و بژ یکی از جذاب ترین و پرطرفدارترین فرمول ها است که با بیشتر تناژهای پوستی هماهنگی دارد و به وفور مورد استفاده قرار می گیرد. استفاده از این فرمول برای پوست های روشن و سفید مناسب تر است زیرا جلوه خاصی ایجاد می کند. البته افرادی که پوست تیره دارند با تکنیک هایی مانند هایلایت، بالیاژ، آمبره و … از این فرمول استفاده می کنند. یکی از فرمول ها برای ایجاد این رنگ موی زیبا با مخلوط کردن 30 میل خاکستری پلاتینه، 50 میل بوند طلایی خیلی روشن، 5 سانت واریاسیون سه صفر، یک سانت واریاسیون دودی، 7 میل بلوند بژ شماره 3150 و 150 میل اکسیدان 6 درصد تهیه می شود.

5 ترکیب رنگ پرطرفدار کاراملی و بژ

رنگ کردن مو در منزل و سالن های زیبایی انجام می شود و هر فرد بسته به سلیقه خود می تواند بهترین طیف را برای ایجاد تنوع در چهره خود انتخاب نماید. در این قسمت برای آشنایی بیشتر و انتخاب آسان تر به 5 ترکیب رنگ پرطرفدار کاراملی و بژ اشاره شده است

  • فرمول شماره یک

این ترکیب یکی از پرطرفدارترین ها است که زیبایی بی نظیری دارد. این فرمول طیف شیک و جذابی روی مو ایجاد می کند از این رو زیبایی استایل و چهره دو چندان می شود. برای ایجاد این فرمول باید مخلوطی از کاراملی پایه 6، دودی پایه 6، ماهاگونی پایه 5، بژ پایه 9، واریاسیون آبی، واریاسیون بنفش و اکسیدان 6 درصد را تهیه کرد.

  • فرمول شماره دو

افرادی که به دنبال طیف های گرم هستند بیشتر از این فرمول استفاده می کنند زیرا این طیف شامل ترکیب کاراملی و بژ شنی است که جذابیت خاصی دارد. این فرمول را می توان با تکنیک های متفاوت بالیاژ، آمبره و … اجرا کرد. برای ایجاد این فرمول ابتدا باید با استفاده از دکلره پایه مو را تا 8 درجه روشن کنید و با شامپوهای مخصوص ضد زردی چند بار گیسوان خود را بشویید تا زردی آن ها کاملا گرفته شود. سپس باید از مخلوط کاراملی پایه 9، بژ پایه 9، شنی پایه 8، واریاسیون بنفش، واریاسیون نقره ای و اکسیدان 6 درصد استفاده کرد.

  • فرمول شماره سه

اگر به دنبال طیفی خاص برای موهای طبیعی خود هستید بهترین گزینه کاراملی و بژ شکلاتی است که تناژ ایده آل و زیبایی را ایجاد می کند. یکی از نکات مثبت این فرمول استفاده نکردن از دکلره است از این رو بدون آسیب به بافت گیسو می توان تغییرات اساسی در چهره خود ایجاد کرد. البته ناگفته نماند این فرمول برای بالیاژ روی موی طبیعی بسیار مناسب و زیبا است. برای اجرای این فرمول باید مخلوطی از کاراملی پایه 7، شکلاتی پایه 7، بژ پایه 9، دودی پایه 7، زیتونی پایه 7، واریاسیون آبی، واریاسیون بنفش و اکسیدان 9 درصد را تهیه کرد.

  • فرمول شماره چهار

کاراملی و بژ عسلی یکی از طیف های گرم این رنگ است که استفاده از آن تاثیر بسیاری روی چهره و استایل افراد دارد از این رو اگر به دنبال چهره جدید هستید پیشنهاد می کنیم از این فرمول استفاده کنید. برای اجرای این فرمول ابتدا باید پایه مو را تا 8 درجه روشن کنید سپس از مخلوط کاراملی پایه 7 و 8، بژ پایه 9، عسلی پایه 8، واریاسیون بنفش، واریاسیون نقره ای و اکسیدان 6 درصد استفاده نمایید.

فرمول شماره پنج

کاراملی بژ روشن یکی از طیف های فانتزی است که با اکثر تناژهای پوستی همخوانی دارد. برای ایجاد این فرمول اول موها را با دکلره تا 8 درجه روشن کنید و سپس از مخلوط شکلاتی پایه 8، بژ پایه 9، کاراملی پایه 8، ارغوانی روشن و اکسیدان 3 درصد استفاده نمایید.

فرمول های بسیار متفاوتی برای اجرای این رنگ مو وجود دارد از این رو توصیه می شود به آرایشگران ماهری که در این زمینه فعالیت دارند مراجعه نمایید تا با بررسی شرایط موهای شما از بهترین و مناسب ترین فرمول استفاده کنند. بهتر است برای رسیدن به این فرمول ابتدا با دکلره پایه موهای خود را 8 تا 10 درجه روشن کنید تا نتیجه نهایی کار رضایت بخش باشد.

 

 

 

مطلب پیشنهادی

ترکیب رنگ موی شنی کاراملی

  امروزه رنگ کردن مو یکی از کارهای اساسی در دنیای مد و زیبایی است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *