جمعه , 10 فروردین 1403 - 10:31 قبل از ظهر

سرامیک طرح سنگ برای دیوار حیاط

سرامیک نوعی سنگ ساختمانی است که در ابعاد مختلف برای تزئینات داخلی و خارجی ساختمان‌ها و همچنین به عنوان عایق رطوبتی مورد استفاده قرار می‌گیرد. سرامیک‌ به دلیل تنوع در کیفیت، مدل و طرح‌هایی که دارد برای فضاهای داخلی و خارجی مورد استفاده قرار می‌‌گیرد. از مهم‌ترین عواملی که در انتخاب سرامیک تاثیرگذارند هستند می‌توان به دوام، میزان لغزندگی، میزان لکه پذیری و جذب آب اشاره کرد. امروزه استفاده از سرامیک برای دیوار پوش و کف پوش ساختمان‌ها بسیار رایج و گسترده است. در سال‌های اخیر تقریبا در ساخت اکثر خانه‌ها از کاشی و سرامیک در نما و دیوارپوش استفاده می‌شود که زیبایی ملک را دو چندان می‌کند. سرامیک به دلیل مزایایی که دارد در طرح‌های مختلف ساخته می‌شود و به راحتی جایگزین محصول‌های مختلف طبیعی می‌گردد. برای نمونه سرامیک طرح سنگ یکی از مدل‌های شیک و زیبا است که علاقه‌مندان زیادی دارد. لازم است بدانید سرامیک طرح سنگ جایگزین سنگ طبیعی شده است و نسبت به سنگ مزیت‌هایی دارد که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

سرامیک طرح سنگ برای دیوار حیاط

مصارف سرامیک طرح سنگ

سرامیک طرح سنگ که نوعی ماده فرآوری شده است از نمونه‌های مختلف سنگ در کنار یکدیگر ایجاد می‌شود و در بخش‌های مختلف ساختمان و با توجه به نیاز شما مورد استفاده قرار می‌گیرد. سرامیک طرح سنگ از جمله رایج‌ترین مصالح ساختمانی است که به عنوان پوشش نهایی دیوارهای داخلی و خارجی ساختمان‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. از گذشته تا امروز مهم‌ترین کاربرد سرامیک به عنوان دیوارپوش آشپزخانه، حمام و سرویس بهداشتی است و اخیرا نیز از این نوع محصول در ساخت دیوارهای حیاط استفاده می‌شود. معماران و ساختمان سازان برای اینکه فضاهای داخلی را بزرگ‌تر از چیزی که هستند نشان دهند از سرامیک طرح سنگ روشن استفاده می‌کنند. تنوع رنگ و طرح سرامیک‌های طرح سنگ باعث شده است بیشترین مصرف را در میان مصالح دیگر و در طراحی فضاهای داخلی و خارجی داشته باشد. پرمصرف‌ترین طرح سرامیک طرح سنگ مدل سنگ مرمر که در طراحی داخلی رواج دارد.

مصارف سرامیک طرح سنگ

انواع سرامیک طرح سنگ برای دیوار حیاط

سرامیک طرح سنگ از جدیدترین مدل‌های سرامیک است که طرفداران خاص خود را در بازار پیدا کرده است. سرامیک طرح سنگ جایگزین بسیار مناسبی برای سنگ‌های طبیعی است. شما با استفاده از سرامیک طرح سنگ برای دیوار حیاط به راحتی می‌توانید مبلغ قابل توجهی را از هزینه‌های ساخت و ساز ملکتان کم کنید. انواع طرح‌های سرامیک برای دیوار حیاط شامل طرح‌های زیر می‌شود که همگی مبتنی بر طرح‌های سنگ هستند:

  • سرامیک طرح سنگ تراورتن
  • سرامیک طرح برجسته
  • سرامیک طرح سنگ آنتیک
  • سرامیک طرح سنگ مرمر
  • سرامیک طرح نما

انواع سرامیک طرح سنگ برای دیوار حیاط

مزایای استفاده از سرامیک طرح سنگ برای دیوار حیاط

همان طور که می‌دانید سرامیک یکی از محبوب‌ترین مصالح ساختمانی است که برای طراحی دیوار حیاط نیز به شدت کاربرد دارد. بهتر است در مورد مزایای جایگزینی سرامیک به جای سنگ طبیعی بیشتر بدانیم:

  • تنوع قیمت: سرامیک طرح سنگ از تنوع قیمتی بسیار بالایی برخوردار است.
  • مقاومت در برابر رطوبت: سرامیک در برابر رطوبت بسیار مقاوم است و برای فضاها و مناطق مرطوب بسیار مناسب است.
  • تنوع در طرح و رنگ: سرامیک به دلیل اینکه یک محصول فراوری شده است در طرح و رنگ بسیار زیاد و متنوع و برای رفع نیازهای مصرف کننده تولید می‌شود.
  • تمیز و در عین حال زیبا: اگر در مناطق مرطوب زندگی می‌کنید به خوبی می‌دانید که سنگ‌های دیوار حیاط به مرور زمان تغییر رنگ می‌دهند و دچار کپک‌زدگی می‌شوند. برای جلوگیری از این اتفاق به شما توصیه می‌کنیم از سرامیک طرح سنگ برای دیوار حیاط ملکتان استفاده کنید. این محصول علاوه بر اینکه دچار تغییر رنگ و سفیدک نمی‌شود، به آسانی با یک دستمال پاک و تمیز می‌شود.

مزایای استفاده از سرامیک طرح سنگ برای دیوار حیاط

  • مقاوم در برابر نور خورشید: این دیوارپوش‌ها در برابر نور خورشید مقاومت بسیار بالایی دارند و تغییر رنگ نمی‌دهند.
  • وزن کم: با توجه به اینکه سرامیک وزن کمتری از سنگ طبیعی دارد، دیوارهای حیاط در هنگام زلزله از امنیت بیشتری برخوردار خواهند بود و ترک نمی‌خوردند و دچار شکستگی نمی‌شوند.

مطلب پیشنهادی

سرامیک ضد اسید [کاشی ضد اسید مرجان در ایران سرام[

سرامیک ضد اسید [کاشی ضد اسید مرجان در ایران سرام]

ایران سرام عرضه کننده کاشی ضد اسید از تولید کننده های معتبر کاشی و سرامیک …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *