پنجشنبه , 13 اردیبهشت 1403 - 8:53 بعد از ظهر

رنگ مو برای عید ۱۴۰۲

یک اتفاق ویژه برای علاقه مندان رنگ بنفش! این رنگ به عنوان رنگ سال ۱۴۰۲ انتخاب شده است. اما این بدان معنی نیست که بهترین رنگ مو برای عید ۱۴۰۲، تنها و تنها زیر مجموعه‌های بنفش هستند. (اگرچه که زیر مجموعه های بنفش بسیار زیبا هستند.) در ادامه این مقاله سیب به اصلی‌ترین رنگ‌های مد سال جاری اشاره می‌کنیم. با ما همراه بمانید.

مدل مو و رنگ مو سال ۱۴۰۲ جذاب‌ترین مدل‌های رنگ مو ویژه عید نوروز

پیش از هر کاری بهتر است با تناژ رنگ پوست خود آشنا باشید. برای اینکه بتوانید بهترین رنگ مو را برای خود پیدا کنید، باید با تناژ رنگ پوست آشنا باشید. همچنین بهتر است پیش از رنگ کردن موها، آن‌ها را به خوبی قوی کنید. هرچه موهای سالم‌تری داشته باشید، رنگ مو آسیب کمتری به شما وارد می‌کند.

بلوند کرمی

اگر پوست برنزه دارید، به این معنی است که تناژ رنگ پوست شما تیره است. بلوند کرمی یکی از بهترین انتخاب‌ها برای پوست‌های تیره به شمار می‌رود. این رنگ ترکیبی از بلوندهای مختلف است. از این رو مسلماً چهره‌ای زیبا و شاداب برای شما به همراه می‌آورد. بلوند کرمی ترکیبی از بلوندهای سرد و گرم است. از این رو به طور کلی پوست شما را برچسته‌تر نشان می‌دهد. قسمت‌هایی همچون زاویه فک را با این رنگ می‌توان برجسته‌تر کرد.

مدل مو و رنگ مو سال 1402 جذاب ترین مدل های رنگ مو ویژه عید نوروز

هایلایت با زمینه بنفش تیره

مربای انگور و تمشک را دیده‌اید؟ این رنگ آنقدر دلربا بوده است که این روزها انتخاب بسیاری از بانوان باشد. اما اگر ترکیب آن را با بلوند در نظر بگیریم چه؟ مطمئن باشید آنقدر خوب است که در مقاله جذاب‌ترین رنگ مو برای عید ۱۴۰۲ به آن اشاره کنیم! از جمله مزایای این رنگ مو این است که آن را می‌توان با هر رنگ پوستی تطبیق داد. اگر پوست شما روشن‌تر و با تناژ سرد دارید، پایه بنفش را کمی خنک‌تر انتخاب کنید. این بانوان بهتر است هایلایت کاراملی را انتخاب کنند. اما اگر پوست تیره‌تری دارید، پایه بنفش گرم با هایلایت بلوند ایده‌ای عالی به شمار می‌رود.

رنگ موی بلوند خاکستری

اگر موهای کوتاهی دارید که به دنبال بهترین رنگ مو برای آن‌ها هستید، بلوند خاکستری یکی از بهترین انتخاب‌ها به شمار می‌رود. این رنگ مو که ترکیبی از بلوندهای سرد قهوه‌ای با کمی خاکستری است، سایه زیبایی روی موها ایجاد می‌کند. سایه‌ای که برای پوست‌های تیره بهترین حالت ممکن است. این رنگ مو برای افرادی که موهای روشن دارند اما می‌خواهند کمی روشن‌تر به نظر برسند، گزینه خوبی نیست.

مدل مو و رنگ مو سال ۱۴۰۲ جذاب‌ترین مدل‌های رنگ مو ویژه عید نوروز

تناژ خاکستری به کار رفته در این رنگ می‌تواند کمی مشکل زا باشد. اما اگر پوست سبزه‌ای دارید که می‌خواهید کمی رنگ روشن به آن اضافه کنید. همین رنگ را انتخاب کنید.

رز گلد قهوه‌ای

این روزها استفاده از رنگ‌های پاستیلی انتخاب بسیاری از افراد است. اما اگر موهای کوتاهی دارید که می‌خواهید کمی از این رنگ‌ها لذت ببرید، رزگلد قهوه‌ای یکی از بهترین انتخاب‌ها به شمار می‌رود.
این رنگ را با تکنیک‌ها و رنگ‌های دیگر نیز می‌توان ترکیب کرد. برای مثال در صورتی که موهای شما دارای پایه قهوه‌ای است، رزگلد می‌تواند هایلایت جذابی روی آن باشد.

مدل مو و رنگ مو سال 1402 جذاب ترین مدل های رنگ مو ویژه عید نوروز

رنگ موی بنفش به هر شکلی برای عید ۱۴۰۲

بسیاری معتقدند رنگ سال ۱۴۰۲ بنفش خواهد بود. بنفش رنگ آرامش است. از این رو در قسمت‌های مختلفی از استایل می‌توانید از آن استفاده کنید. حتی تکنیک‌های مختلفی نیز برای استفاده از این رنگ دلنشین به بازار آمده‌اند. یکی از این تکنیک‌ها، بالیاژ است. بالیاژ یا دیپ کالر تکنیکی است که رنگ موی شما را به حرکت وادار می‌کند. اگر بخواهیم کمی موشکافانه‌تر نگاه کنیم، بالیاژ یکی از تکنیک‌های زیر مجموعه هایلایت است. بالیاژ بنفش یکی از بهترین انتخاب‌ها برای تمام تناژهای رنگ پوست به شمار می‌روند.
اگر موهای تیره دارید می‌توانید از رنگ تمشکی نیز لذت ببرید. این رنگ مو به دلیل بازتاب خاصی که لا به لای تارهای موها ایجاد می‌کند، از دیگر رنگ‌ها جذاب‌تر به نظر می‌رسد. اما فراموش نکنید این رنگ برای بانوانی که پوست‌های تیره یا گندمی دارند، گزینه مناسبی نیست. هر رنگی را مناسب هر پوستی نساخته اند! شاید باور نکنید اما تمام رنگ موهای سال 1402 مناسب شما نیستند! مجله اینترنتی سیب در این مقاله به برسی مد مدل مو و رنگ مو سال ۱۴۰۲ پرداخته است. اما اینکه کدام یک از این رنگ ها مناسب پوست شماست، تصمیمی است که می توانید با مطالعه دیگر مقالات مجله اینترنتی سیب بگیرید.

مطلب پیشنهادی

ترکیب رنگ موی شنی کاراملی

  امروزه رنگ کردن مو یکی از کارهای اساسی در دنیای مد و زیبایی است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *