پنجشنبه , 13 اردیبهشت 1403 - 9:54 بعد از ظهر

ترکیب رنگ تیره برای موهای سفید

اگر شما هم در سن جوانی تجربه تلخ موهای سفید را داشته باشید، به دنبال بهترین ترکیب رنگ تیره برای موهای سفید خواهید بود. در ادامه این مقاله به تعدادی از ترکیب‌های تیره اما زیبا برای موهای سفید اشاره می‌کنیم. اما شما از کدام ترکیب استفاده می‌کنید؟ در پایین این مقاله برای ما بنویسید.

فرمول ترکیب رنگ تیره برای موهای سفید

موهای سفید در هر سنی می‌توانند خودنمایی کنند. اما برخی دوست ندارند این موها را بپوشانند! این مقاله برای آن دسته افرادی است که دوست دارند با دانستن فورمول ترکیب رنگ تیره برای موهای سفید، موهای سفید شده خود را در خانه رنگ کنند. اما این رنگ‌ها طیف گسترده‌‌ای دارند.

رنگ موی شرابی متوسط

این رنگ یکی از آن رنگ‌هایی است که تعداد زیادی رنگ دانه قرمز درون خود دارد. اما افرادی که موهایشان سفید می‌شود، به این معنی است که موها فاقد رنگ موی طبیعی شده اند. بنابرین رنگ دانه‌های قرمز به سادگی می‌توانند در فولیکول‌های مو جایگزین شوند.
فرمول ترکیب رنگ تیره برای موهای سفید
برای رسیدن به این رنگ نصف تیوپ رنگ موی طبیعی شماره ۵ را با دو سوم تیوپ رنگ موی شرابی شماره شش ترکیب کنید. می‌توانید حدود ۵ سانت رنگ موی ماهاگونی شماره ۶ را نیز به این ترکیب اضافه کنید. در نهایت نیز نوبت به اضافه کردن واریاسیون و اکسیدان می‌رسد. حدود ۳ سانت واریاسیون نقره‌‌ای و اکسیدان ۶ درصد به میزان یکسان با رنگ کافی است.
به یاد داشته باشید رنگ موی شرابی متوسط برای افرادی است که بیشتر از ۶۰ درصد موهای آن‌ها سفید شده است. این رنگ شادابی، تازگی و زیبایی وصف نشدنی به چهره شما می‌بخشد؛ تنها در صورتی که پس از رنگ کردن نیز مراقبت‌هایی داشته باشید.

رنگ موی فندقی

اگر نمی‌دانید کدام رنگ را انتخاب کنید، پیشنهاد ما فندقی است. این رنگ علاوه بر اینکه طیف گسترده اما ساده‌‌ای دارد، شادابی و جوانی را برای چهره شما به ارمغان می‌آورد. اما جایگزین کردن این رنگ برخلاف شرابی متوسط، بسیار ساده است.
فرمول ترکیب رنگ تیره برای موهای سفید
برای رسیدن به رنگ موی فندقی باید ترکیبی از رنگ‌های زیر درست کنید:
  • نیم سانت رنگ موی شکلاتی شماره ۵
  • یک سانت رنگ موی دودی شماره ۶
  • 3سانت رنگ موی ماهاگونی شماره ۵
  • 3 سانت رنگ موی طبیعی شماره ۳
اما در این ترکیب از واریاسیون و اکسیدان نیز استفاده می‌شود. همانطور که می‌دانید اکسیدان‌ها دارای انواع مختلفی هستند. در این ترکیب از اکسیدان ۶ درصد استفاده می‌شود. واریاسیون نقره‌‌ای ۳ سانت و نیم سانت واریاسیون قرمز به این ترکیب اضافه کنید تا رنگ موی فندقی خود را بسازید.

رنگ موی ماهاگونی

اگر نگوییم بهترین، قطعاً یکی از بهترین رنگ‌ها برای پوشاندن موهای سفید، رنگ موی ماهاگونی است. این رنگ مو چون گرم است، با هر رنگ پوستی تناسب خاص خود را پیدا می‌کند. با توجه به اینکه هر پوستی می‌تواند از ماهاگونی استفاده کند، در ادامه این مقاله سیب شما را با ترکیب رنگ موی ماهاگونی بیشتر آشنا می‌کنیم.
فرمول ترکیب رنگ تیره برای موهای سفید
برای رسیدن به این رنگ کافی است نصف تیوپ رنگ موی طبیعی شماره ۵ را با دو سوم تیوپ رنگ ماهاگونی شماره ۶ ترکیب کنید. در نهایت نیز ۳ سانت واریاسیون نقره‌‌ای و اکسیدان ۶ درصد به میزان رنگ فراموش نشود.

رنگ‌های سری N

این رنگ‌ها از بهترین انتخاب‌ها برای رنگ کردن موهای سفید به شمار می‌روند. چرا که ترکیب طبیعی که دارند، ظاهر شما را جوان و شاداب می‌کند. این رنگ‌ها حتی به صورت طبیعی نیز قابل آماده شدن هستند. برای مثال می‌توانید از حنا هم استفاده کنید. اما اگر به دنبال رنگ کردن مو با رنگ هستید، پیشنهاد ما سری N است.
حرف N که نشان دهنده این سری رنگ است، از ابتدای کلمه Natural گرفته شده است. این رنگ‌ها در بالاترین قسمت کاتالوگ‌های رنگ قرار می‌گیرند. چرا که از ساده‌ترین ترکیب‌ها هستند. اما شدت و دوام این رنگ‌ها از سایرین بسیار بیشتر است.
رنگ‌های سری N
نکته مهمی که هنگام رنگ کردن مو با رنگ‌های سری N باید بدانید، شرکت تولید کننده رنگ است. این سری رنگ از رنگ دانه‌های اصلی سبز، آبی و قرمز تشکیل شده اند. این رنگ دانه‌ها در شرکت‌های مختلف با یکدیگر متفاوت هستند. بنابراین بهتر است پیش از خرید رنگ، کمی دقت داشته باشید.
اگر به دنبال بهترین ترکیب رنگ تیره برای موهای سفید هستید، پیشنهاد ما سری N است. اما ترکیب‌های جذاب دیگری همچون ماهاگونی، شرابی متوسط و فندقی نیز می‌توانند گزینه‌های بعدی شما باشند. در این مقاله سیب به بررسی این رنگ‌ها پرداختیم. شما ترجیح می‌دهید از کدام رنگ استفاده کنید؟

مطلب پیشنهادی

ترکیب رنگ موی شنی کاراملی

  امروزه رنگ کردن مو یکی از کارهای اساسی در دنیای مد و زیبایی است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *