شنبه , 22 اردیبهشت 1403 - 7:08 قبل از ظهر

رنگ موی صدفی بدون دکلره

امروزه استفاده از رنگ های روشن در بین افراد مختلف رواج زیادی پیدا کرده است که رنگ موی صدفی یکی از آنهاست. از آنجایی که رنگ موی صدفی از جمله رنگ های روشن است، برای رنگ کردن موها به دکلره نیاز است، اما با استفاده از روش هایی می توان این رنگ را روی موها در آورد. در این مقاله قصد داریم فرمول رنگ صدفی بدون دکلره را به شما ارئه دهیم و نکاتی در این زمینه به شما معرفی کنیم. با سایت سیب همراه باشید.

فرمول رنگ موی صدفی بدون دکلره

فرمول های مختلفی برای رنگ موی صدفی بدون دکلره وجود دارد که در این قسمت از مقاله قصد داریم با دسته بندی کردن رنگ مو ها فرمول های مختلف را به شما ارائه دهیم:

فرمول رنگ موی صدفی بدون دکلره روی موهای روشن

در برخی از موارد افراد به صورت طبیعی دارای رنگ موی روشن هستند و به اصطلاح بور هستند در این گونه موارد می توان به راحتی رنگ صدفی روی موها پیاده کرد.
با گذر زمان و بالاتر رفتن سن موهای افراد کم کم سفید می شود و به همین دلیل نیاز به دکلره کردن موها برای قرار دادن رنگ صدفی وجود نخواهد داشت.

فرمول رنگ موی صدفی بدون دکلره
اگر موهای شما روشن است می‌توانید رنگ صدفی و رنگ بلوند دودی شماره 8.1 و اکسیدان 6 درصد را با یکدیگر مخلوط نموده و ترکیب را با استفاده از فرچه مخصوص رنگ روی موهای خود بکشید.
برای استفاده از این روش در ابتدا باید رنگ کردن موها را از ریشه شروع کنید و سپس رنگ مو را در تمامی قسمت های مو گسترش دهید و کلاه مخصوص رنگ را روی موهای خود قرار دهید.
بعد از گذشت ۴۵ دقیقه الی یک ساعت موهای شما کم کم رنگ می گیرند و می توانید با بررسی موها و مشاهده رنگ موها داخل آینه متوجه شوید که آیا موهای شما به رنگ مورد نظرتان در آمده اند یا خیر.
در نهایت موها را با استفاده از آب و نرم کننده بشویید. در این مرحله به هیچ عنوان نباید از شامپو استفاده کنید زیرا رنگ موها را تحت تاثیر قرار می دهد و باعث از بین رفتن رنگ مو و کم رنگ شدن بیش از اندازه آن می شود.

فرمول رنگ موی صدفی بدون دکلره

فرمول رنگ موی صدفی بدون دکلره روی موهای تیره

اگر رنگ موهای شما تیره است برای رنگ کردن موها به رنگ صدفی در ابتدا باید موها را به پایه مورد نظرتان برسانید و در نهایت موها را رنگ کنید.
برای انجام دادن این کار در ابتدا باید رنگی ۲۰ را با اکسیدان ۹ درصد مخلوط نموده و ترکیب را روی موهای خود قرار دهید. بعد از حدود ۴۵ دقیقه موها را با استفاده از آب ولرم بشویید و متوجه می‌شوید که رنگ موهای شما تا حدود زیادی بازتر شده است.
اگر بعد از شستن موها متوجه شدید که موهای شما به پایه مورد نظر نرسیده است بهتر است یک روز صبر کنید و مجددا رنگ سه صفر را با اکسیدان ۹ درصد مخلوط نموده و روی موهای خود قرار دهید با استفاده از این روش موها کم کم روشن تر می شوند و زیبایی خاصی به خود می گیرند.

فرمول رنگ موی صدفی بدون دکلره روی موهای تیره
مجدداً متوجه شدید که رنگ موهای شما به پایه دلخواه تان نرسیده است می توانید برای دفعه سوم از رنگ موی سه صفر استفاده کنید اما در نظر داشته باشید که بیش از سه بار نمی شود از این رنگ مو روی موها استفاده کرد زیرا آسیب‌های جدی به موهای شما وارد می شود.
بعد از انجام این عملیات باید موهای خود را برای رنگ کردن آماده کنید و به همین دلیل به شما توصیه می شود که برای دو روز صبر کنید زیرا رنگ کردن موها بیش از اندازه پشت سر هم باعث رسیدن آسیب‌های جدی به موها می شود.

فرمول رنگ موی صدفی بدون دکلره روی موهای تیره
بعد از گذشته دو روز رنگ صدفی شماره ۸ را با اکسیدان ۶ درصد مخلوط نموده و آن را روی موهای خود قرار دهید. سپس کلاه مخصوص رنگ را روی موهای خود بگذارید و برای مدت زمان حدودی ۱۵ الی ۲۰ دقیقه صبر کنید تا موهای شما به رنگ دلخواهتان در بیاید.
بعد از گذشت حدود ۲۰ دقیقه می توانید موهای خود را با استفاده از آب و نرم کننده و بدون شامپو به صورت کامل بشویید و سپس موهای تان را با استفاده از سشوار خشک کنید و از زیبایی و چشم نوازی آن لذت ببرید.

مطلب پیشنهادی

ترکیب رنگ موی شنی کاراملی

  امروزه رنگ کردن مو یکی از کارهای اساسی در دنیای مد و زیبایی است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *