پنجشنبه , 6 اردیبهشت 1403 - 8:11 بعد از ظهر

چیدمان وسایل برقی در آشپزخانه کوچک | وسایل برقی رو کجا بزارم

آشپزخانه‌های کوچک فضای کمی را برای قرار دادن لوازم در اختیار ما قرار می‌دهند، در نتیجه زمانی که نوبت به چیدمان وسایل برقی در آشپزخانه کوچک می‌رسد اینکه کدام وسیله را کجا قرار دهیم و بتوانیم دسترسی بیشتری به آن داشته باشیم می‌تواند چالش برانگیز شود. طراحی و چیدمان لوازم آشپزخانه در یک فضای کوچک به این معنی است که خلاقبت را کنار بگذاریم و بدون هیچ ایده‌ای لوازم برقی را روی کابینت‌ و سطح ماشین لباسشویی قرار دهید و محیط را بیش از حد شلوغ کنیم. به طور کلی، نحوه چیدن هر قسمت از خانه نشان از سلیقه و طرز فکر ما دارد. علاوه بر سلیقه، سبک زندگی ما در چیدمان آشپزخانه‌های کوچک تأثیر مستقیم می‌گذارد. به عنوان نمون، اگر شاغل هستید و مدت زمان کمی را در آشپزخانه سپری می‌کنید، لازم است وسایل پرکاربردتر را دم دست‌تان قرار دهید.

اگر ساعت‌های بیشتری را در آشپزخانه سپری می‌کند باید فضا را خلوت‌تر و مینیمال‌تر بچینید تا از محیط خسته نشوید. در هر صورت، اگر برای تهیه و نصب کابینت‌های جادارتر و کاربردی‌تر بودجه و زمان کافی ندارید، به شما پیشنهاد می‌کنیم از ایده‌های خلاقانه موجود در اینترنت که توسط متخصصان و طراحان دکوراسیون داخلی منتشر شده‌ا‌ند استفاده کنید و با انتخاب برترین چیدمان به این سوال که وسایل برقی رو کجا بزارم، پاسخ دهید. اگر مراجعه به وب‌سایت‌های سبک زندگی به انگلیسی زبان برای شما دشوار است، پیشنهاد می‌کنیم از مطالب کاربردی مجله اینترنتی سیب در مورد چیدمان وسایل در محیط‌ها و قسمت‌های مختلف خانه و همچنین نحوه ست کردن لوازم منزل با یکدیگر، دیدن فرمایید.

بهترین روش چیدمان وسایل برقی آشپزخانه

بهترین روش چیدمان وسایل برقی آشپزخانه

اگر با کمبود جا روبه رو هستید یا نمی‌دانید وسایل برقی آشپزخانه رو چگونه چیدمان کنید، از بهترین روش چیدمان وسایل برقی آشپزخانه که در ادامه برای شما گردآوری شده است، نهایت استفاده را ببرید:

  • کابینت‌ها را مرتب کنید:

اولین گام برای چیدمان وسایل برقی در آشپزخانه، مرتب کردن کابینت‌های آشپزخانه است. با این کار وسایل کم مصرف و یا بلااستفاده را از کابینت خارج می‌کنید و فضای بیشتری را برای وسایل کاربردی فراهم خواهید کرد. به عنوان مثال ممکن است یک مخلوط کن قدیمی را بدون هیچ گونه استفاده برای سال‌ها در یک کابینت نگهداری کنید. الان وقت آن است که با طبقه بندی وسایل کاربردی و غیرکاربردی تکلیف وسایل برقی این چنینی را مشخص کنید.

  • کابینت‌ها را تقسیم بندی کنید:

شما می‌توانید با تعدادی تخته چوب نئوپان و با کمترین هزینه کابینت‌های آشپزخانه را تقسیم بندی کنید. با سازمان دهی هوشمندانه کابینت‌ها می‌توانید وسایل برقی‌ای که کمتر مورد استفاده قرار می‌دهید را در قسمت پایین و دیگر لوازم را بالای آنها جا دهید. متعلقات وسایل برقی، مانند قطعات رنده برقی، را داخل زیپ لاک قرار دهید و از شلوغ شدن کابینت‌ها خودداری کنید.

وسایل برقی آشپزخانه پرکاربرد را را مشخص کنید

  • وسایل برقی آشپزخانه پرکاربرد را را مشخص کنید:

از سه قانون چیدمان وسایل برقی پیروی کنید. این قوانین شامل قرار دادن وسایل برقی پرکاربرد روی کاتنر آشپزخانه، قرار دادن وسایل کم کاربردتر در قسمت‌های زیری کابینت و یا انباری و درنهایت فروختن و هدیه دادن وسایلی که به هیچ عنوان مورد استفاده شما قرار نمی‌گیرند، م‌یشود. برای تشخیص میزان کاربری وسایل برقی آشپزخانه لازم است یک دوره 30 روزه را مد نظر قرار دهید و براساس میزان استفاده از آنها تصمیم بگیرید که کدام رویکرد را برای لوازمتان پیش بگیرید.

  • از میزهای کوچک متحرک استفاده کنید:

لوازم برقی نظیر قهوه ساز و آبمیوه گیری را بر روی یک میز کوچک قرار دهید. با این کار می‌توانید یک بار کوچک برای خود ایجاد کنید و در طول روز با خیال راحت نوشیدنی‌های خوشمزه درست کنید.

در چیدمان یخچال و فریزر دقت کنید

  • در چیدمان یخچال و فریزر دقت کنید:

یخچال فریزر از مهمترین وسایل برقی آشپزخانه هستند که جابه جایی آنها پس از نصب و راه‌اندازی به دلیل وزن بالایی که دارند بسیار دشوار است. پس لازم است با دقت بیشتری جای مناسب یخچال و فریزر ا مشخص کنیم و پس از آن برای نصب و راه اندازی آنها اقدام کنیم. به شما پیشنهاد می‌کنیم برای افزایش بازدهی یخچال و فریزر آنها را از اجاق گازها، رادیاتورها و همچنین نور مستقیم خورشید دور نگه دارید و با این کار طول عمر آنها را افزایش دهید. بهتر است یخچال و فریزر را جایی قرار دهید که اطراف آنها خالی باشد و امکان عبور هوا برایشان وجود داشته باشد.

  • ماشین لباسشویی را در گوشه آشپزخانه جا دهید:

با توجه به اینکه ماشین لباسشویی یک وسیله برقی دست ‌و پاگیر است و از لحاظ بصری فضای را کمی شلوغ ‌تر نشان می‌دهد، به شما توصیه می‌کنیم این ابزار کاربردی را در گوشه از آشپزخانه و یا اگر انباری تمیز و مرتبی دارید در آن انباری قرار دهید. زیر سینک ظرفشویی و کابینت‌هایی که دارای درهای کشویی هستند نیز می‌توانند جای مناسبی برای قرار دادن ماشین لباسشویی باشند.

چیدمان وسایل آشپزخانه در سیب

چیدمان وسایل آشپزخانه در سیب

مجله اینترنتی سیب با بررسی و گردآوری پرتکرارترین سوالات مرتبط با سبک زندگی به دنبال دسترسی مخاطبان فارسی زبان خود به منابع آموزنده و دست اول جهان است. تنها کافی است با جستجوی چند کلمه به مهمترین سوالات خود در خصوص چیدمان وسایل، ست کردن لوازم منزل با یکدیگر و دیگر سوالات سبک زندگی پاسخ دهید. با سیب همراه باشید.

 

مطلب پیشنهادی

تزیین میز ناهار خوری با شمعدان

میز ناهارخوری یکی از اجزای کاربردی دکوراسیون ما بوده که افراد زیادی تمایل دارند آن …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار تصویری

انواع سنسور دما صنعتی را بشناسید
هزینه نمای آجری ساختمان در سال 1403
عوامل موثر برمقاومت و طول عمر کانکس‌های پیش ساخته
آموزش الفبا همراه با شعر و جدول
درد دور ناف و سرطان
معرفی میخکوبی و نقش آن در ساخت و ساز
طراحی ویلا در تبریز برای سال ۱۴۰۳