چهارشنبه , 26 اردیبهشت 1403 - 7:21 قبل از ظهر

رنگ خاکستری روی دکلره نارنجی

روزانه افراد زیادی تمایل دارند موهای خود را رنگ کنند و آن را به رنگ دلخواه خود دربیاورند. این کار شاید در وهله اول کاری آسان به نظر بیاید اما اگر رنگ موی تیره ای دارید، شما با یک چالش مواجه می شوید، چالشی که ممکن است گاهی بسیاری از آرایشگرهای حرفه ای را هم به دام بیندازد و آن دکلره کردن مو است!
بسیاری از رنگ ها به ویژه رنگ های روشن، به دکلره نیاز دارند، به این معنی که ابتدا رنگ اولیه مو به طور کامل حذف می شود و سپس رنگ موی جدید روی موها ایجاد شود.
اما متأسفانه یکی از مشکلاتی که ممکن است حین دکلره برای شما ایجاد شود، نارنجی شدن موها است، این تناژ نارنجی به قدری زننده است که برای شما بسیار آزاردهنده خواهد بود، البته این همه ماجرا نیست! متأسفانه روی دکلره ای که نارنجی رنگ شده است، نمی توان هر رنگی را گذاشت، زیرا در نهایت این تناژ نارنجی مشخص خواهد بود.
از طرفی دکلره کردن مجدد موها، قطعا سبب آسیب دیدن آن ها خواهد شد و شما را از این کار پشیمان می کند. اما یکی از کارهایی که می توانید در این مواقع انجام دهید گذاشتن رنگ خاکستری روی موها است؛ با ما در سایت سیب همراه باشید تا بیشتر به بررسی این موضوع بپردازیم.

فرمول رنگ خاکستری روی دکلره نارنجی

فرمول رنگ خاکستری روی دکلره نارنجی

رنگ مو خاکستری از رنگ های بسیار روشن محسوب می شود و جدا از اینکه زیبایی خیره کننده ای دارد، می تواند یک راه نجات برای افرادی باشد که رنگ موی آن ها با دکلره اشتباه نارنجی شده است؛ اما رنگ خاکستری انواع مختلفی دارد که هر کدام از آن ها نیز فرمول خاصی دارد که برای تهیه آن ها باید به صورت دقیق ترکیبات آن ها را درست کرد.
ترکیبات زیر برای موهایی با بلندی کمی پایین تر از شانه است، اما اگر موهای شما بلندتر و کوتاه تر است، با همین نسبت می توانید مقدار این رنگ ها را کم و زیاد کنید، اما فراموش نکنید که نسبت مقادیر رنگ، واریاسیون و اکسیدان باید دقیقا رعایت شود.
• خاکستری ترکیبی؛ ترکیب نصف تیوپ بلوند خاکستری پایه 8، دو سانت از رنگ شرابی پایه 7، نصف تیوپ بلوند خاکستری پایه 8، دو سانت واریاسیون خاکستری و نقره ای می تواند به شما این رنگ جذاب را بدهد، البته فراموش نکنید برای این رنگ مو حتما باید موهای خود را با شامپوهای ضد زردی بشویید.
• خاکستری زیتونی؛ این رنگ مو زیبا همانطور که از اسمش پیداست ترکیبی از رنگ زیتونی و خاکستری است و بسیار جذاب است، برای این رنگ مو باید مو دکلره شده به پایه 8 برسد.
حتی استفاده از رنگ های ضد زردی در این مواقع می تواند نتیجه رنگ ما را دقیق تر و قشنگ تر کند. ابتدا باید نصف یک تیوپ رنگ خاکستری پایه 8 را با ربع یک تیوپ زیتونی پایه 8 و به اندازه یک بند انگشت یا 2 سانت واریاسیون بنفش را به همراه اکسیدان 6 درصد ترکیب کنید و سپس پس از مدتی از رنگ موهای خود لذت ببرید.
• خاکستری نقره ای؛ این رنگ مو زیبا نیازمند این می باشد که موهای شما با دکلره به پایه 9 برسد، نصف تیوپ بلوند خاکستری پایه 8 را با نصف تیوپ بلوند نقره ای و البته نیم سانت واریاسیون بنفش و 2 سانت واریاسیون خاکستری را با اکسیدان 6 درصد ترکیب کنید و سپس آن را روی موها خود بگذارید و از رنگ موی زیبایی که دارید لذت ببرید.
• خاکستری ویولت؛ اگر به دنبال یک رنگ مو خیلی جذاب و مدرن هستید از این رنگ مو غافل نشوید، خاکستری با تناژ بنفش که برای داشتن این رنگ مو باید موهای خود را به پایه 9 برسانید و سپس نصف تیوپ بلوند خاکستری پایه 9 را با ربع تیوپ خاکستری پایه 7 ، ربع تیوپ رنگ هایلایت یاسی و ربع تیوپ بلوند نقره ای را به همراه 2 سانت واریاسیون بنفش و اکسیدان 6 درصد ترکیب کنید تا این رنگ مو چهره جدیدی به شما بدهد.

فرمول رنگ خاکستری روی دکلره نارنجی

رنگ مو خاکستری

رنگ موهای خاکستری بسیار جذاب هستند و اغلب به تمامی چهره ها به ویژه پوست های روشن بسیار می آید. شما می توانید این رنگ را بدون دکلره کردن روی موهای خود بگذارید، اما برای زیباتر شدن بیشتر این رنگ باید حتما موهای خود را دکلره کنید.
اگر موهای شما رنگ نامطلوب ناشی از دکلره کردن دارد، کافی است خاکستری را با هر رنگی که می خواهید ترکیب کنید تا در نهایت اثرات نامطلوب دکلره را از روی موهای خود از بین ببرید.

مطلب پیشنهادی

ترکیب رنگ موی شنی کاراملی

  امروزه رنگ کردن مو یکی از کارهای اساسی در دنیای مد و زیبایی است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *