دوشنبه , 10 اردیبهشت 1403 - 11:52 بعد از ظهر

واریاسیون نقره ای با چه رنگی ترکیب میشه

برای اینکه رنگ موی زیبایی را به دست آورید، معمولا باید چند رنگ مو و واریاسیون را با یکدیگر ترکیب کنید. واریاسیون نوعی رنگ موی قوی و خالص است که به همراه رنگساژ یا رنگ موی اصلی روی موی دکلره شده استفاده می‌شود. در واقع این ترکیب تناژ رنگ‌های موجود را تغییر داده و آن‌ها را زیباتر می‌سازد. واریاسیون‌های مختلف از جمله واریاسیون نقره ای به صورت جداگانه قابل استفاده نیست و برای رسیدن به رنگ دلخواه باید حتما آن را با یک رنگ مو دیگر مخلوط نمود.

برای مثال اگر از واریاسیون در هنگام رنگ کردن موهای خود استفاده کنید، رگه‌های نارنجی روی موهایتان ایجاد نخواهد شد. انواع مختلف این محصول آرایشی و بهداشتی شامل واریاسیون سبز، قرمز، زرد، دودی، نقره‌ای، آبی و بنفش با حرف E مشخص می‌شوند. شماره واریاسیون‌ها نیز روی کاتالوگ این محصولات موجود است. هر یک از این واریاسیون‌ها را برای اینکه بتوانید نهایت بهره را از ویژگی‌های آن‌ها ببرید، باید با رنگ خاصی ترکیب کنید.

در این مطلب به شما یاد می‌دهیم که واریاسیون نقره‌ای با چه رنگی ترکیب می‌شود. در کل این محصول نقره‌ای رنگ برای از بین بردن تناژ زرد در موها و همچنین براق‌تر کردن آن‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. با سیب همراه باشید. با سیب همراه باشید.

انواع فرمول های ترکیب واریاسیون نقره ای

واریاسیون نقره ای برای براق شدن موها استفاده شده و تناژ زرد رنگ مو را از بین می‌برد. استفاده از این واریاسیون به تنهایی اشتباه است، زیرا این رنگ قوی برای حذف سایه‌های قرمز و زرد رنگ مو کاربرد دارند. بنابراین بهتر است که این محصول آرایشی را با رنگ دودی و زیتونی ترکیب کنید.

انواع فرمول های ترکیب واریاسیون نقره ای

همچنین به شما توصیه می‌شود که برای ترکیب واریاسیون نقره‌ای با رنگ‌های دیگر از افراد باتجربه در این زمینه کمک بگیرید. زیرا برای استفاده از واریاسیون به جای رنگ مو، باید پایه رنگ مو و همچنین سردی و گرمی آن را بشناسید. اگر اطلاع کافی در این حوزه نداشته باشید، ممکن است که رنگ موی تیره‌تری را به دست آورید. یکی دیگر از نکات قابل توجه در هنگام استفاده از واریاسیون، جنس و ضخامت مو است.

اگر به هر دلیلی خودتان تصمیم به رنگ کردن موهای خود یا عزیزانتان گرفتید، در هنگام ترکیب واریاسیون و رنگ مو عدد جهانی واریاسیون یعنی 12 را فراموش نکنید. در صورتی که می‌خواهید واریاسیون را با رنگ مویی با شماره پایه 6 ترکیب نمایید، باید 6 را از 12 کم کنید. در واقع برای این منظور باید 6 سانت واریاسیون را برای ترکیب کردن با رنگ موی شماره 6 مورد استفاده قرار دهید.

فرمول مناسب برای ترکیب واریاسیون نقره‌ای با رنگ‌ مو بر اساس رنگ پوست افراد انتخاب می‌شود. بنابراین ترکیب‌های مختلفی از رنگ مو و واریاسیون نقره‌ای می‌توان بدست آورد. به طور کلی رنگ موی نقره‌ای باعث افزایش جذابیت چهره انسان می‌شود که در ادامه برخی از فرمول‌های ساخت آن‌ها را مطالعه خواهید کرد.

واریاسیون نقره ای با چه رنگی ترکیب میشه

اگر موهای شما سفید شده است، می‌توانید از رنگ‌های نقره‌ای و ترکیب آن‌ها با واریاسیون نقره‌ای آن‌ها را به رنگ دلخواه خود درآورید. در این صورت دیگر نیازی نیست که موهای خود را دکلره کنید.

رنگ موی نقره ای هایلایت اسموکی

برای اینکه رنگ موی نقره‌ای هایلایت اسموکی را روی موهای خود اجرا کنید، باید طبق فرمول زیر را پیش بروید:

  • رنگ مو بلوند نقره‌ای.
  • واریاسیون نقره‌ای: 2 سانت.
  • روشن‌کننده: 2 سانت.
  • اکسیدان 6 درصد.
  • رنگ مو پایه 9.
  • رنگ مو سوپر پلاتین دودی.

انواع فرمول های ترکیب واریاسیون نقره ای

رنگ موی دودی نقره ای روشن

یکی از زیباترین رنگ موهای حاصل از ترکیب واریاسیون نقره ای با سایر رنگ‌ها رنگ مو دودی نقره‌ای روشن است. این ترکیب با استفاده از فرمول زیر بدست می‌آید:

  • رنگ مو ترکیبی دودی شماره 10: 80 میل.
  • رنگ مو دودی شماره 9: 50 میل.
  • واریاسیون نقره‌ای: 5 سانت.
  • واریاسیون دودی: 2 سانت.
  • اکسیدان شماره یک.
  • دکلره پایه شماره 10.

انواع فرمول های ترکیب واریاسیون نقره ای

رنگ موی نقره‌ ای یخی

فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی سیب در تلاش است که اطلاعات کافی در مورد انواع رنگ مو و نحوه ترکیب کردن خاص رنگ موها را در اختیار شما عزیزان قرار دهد. برای نمونه فرمول ترکیب رنگ موی نقره‌ای یخی به شرح زیر است:

  • رنگ مو بلوند نقره‌ای 9c: 10 سانت.
  • واریاسیون نقره‌ای شماره 22: 3 سانت.
  • واریاسیون خاکستری: 3 سانت.
  • اکسیدان شماره 1: 30 سی‌سی.

رنگ موی نقره‌ای یخی برای خانم‌هایی که به رنگ موهای خاص و متفاوت علاقه دارند، انتخابی ایده‌ال و مناسب است. همچنین این رنگ مو برای افرادی که از سفیدی موهای خود رنج می‌برند، نیز پیشنهادی عالی محسوب می‌شود. شما می توانید آموزش دیگر ترکیب های رنگی را از مجله اینترنتی سیب مطالعه کنید.

مطلب پیشنهادی

ترکیب رنگ موی شنی کاراملی

  امروزه رنگ کردن مو یکی از کارهای اساسی در دنیای مد و زیبایی است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *