سه شنبه , 11 اردیبهشت 1403 - 9:16 قبل از ظهر

رنگ موی مناسب سن 50 سال

از گذشته تا به امروز رنگ کردن مو یکی از بهترین روش ها برای ایجاد تغییر در چهره بوده است که به وفور مورد استفاده قرار می گیرد. این عمل با تکنیک های متفاوتی اجرا می شود که هر فرد متناسب با جنس گیسو، سن، تناژ پوستی و … باید بهترین نوع آن را انتخاب نماید. در واقع برخی از طیف های می توانند به جوان تر شدن چهره کمک کنند از این رو زنانی که سن بالایی دارند از این طیف های استفاده می کنند تا چهره آن ها جوان تر به نظر برسد. با این تفاسیر این سوال برای بیشتر بانوان پیش می آید که رنگ موی مناسب سن 50 سال کدام است؟ به طور کلی گیسوان بیشتر خانم ها با افزایش سن رو به سفیدی می روند از این رو در تلاش اند با روشی مناسب از این مورد جلوگیری کنند. رنگ موی مناسب سن 50 سال باید توانایی پوشانندگی بالایی داشته باشد تا زلف های سفید را به طور کامل پوشش دهد علاوه بر این طیف مناسبی داشته باشد و به جوان تر شدن چهره کمک کند. طیف های متفاوتی مانند قهوه ای، طلایی، مسی، شکلاتی و … برای این افراد مناسب و کاربردی هستند. برای انتخاب تناژ مناسب از افراد با تجربه کمک بگیرید تا بسته به شرایط انتخاب خوبی داشته باشید و به چهره خود طراوت و شادابی ببخشید. البته دقت داشته باشید با افزایش تارهای سفید ماندگاری رنگ مو کاهش پیدا می کند از این رو باید با رعایت نکات مهم به حفظ و ماندگاری آن ها کمک کرد.

رنگ موی مناسب سن 50 سال

معرفی 5 رنگ موی مناسب بانوان 50 ساله

انتخاب رنگ مو هیچ محدودیتی ندارد و موضوع سن نمی تواند تاثیر چندانی روی تصمیم شما داشته باشد اما توصیه می شود خانم هایی که بیش از 50 سال سن دارند برای این امر دقت بیشتری داشته باشند زیرا پایه گیسو این افراد اکثرا سفید است. با این تفاسیر در زیر برای آشنایی بیشتر به معرفی 5 رنگ موی مناسب بانوان 50 ساله اشاره شده است

  • فرمول شماره یک: یکی از پرطرفدارترین طیف ها قهوه ای است که خانم ها با هر سنی از انواع آن استفاده می کنند اما از آن جایی که قهوه ای تیره قابلیت پوشانندگی بالایی دارد برای افراد بالای 50 سال مناسب تر است. برای ایجاد این فرمول باید مخلوطی از نسکافه ای پایه 6، قهوه ای پایه 6، دودی پایه 6، شکلاتی پایه 6، واریاسیون نقره ای و اکسیدان شماره یک تهیه کرد.
  • فرمول شماره دو: شکلاتی یکی از بهترین طیف ها برای افراد میانسال است که در ایران به وفور مورد استفاده قرار می گیرد. در واقع شکلاتی مناسب اکثر تناژهای پوستی است و حتی افرادی که پوست لک دار دارند می توانند از این فرمول فوق العاده استفاده کنند. برای اجرای این طیف جذاب فرمول های متفاوتی وجود دارد که یکی از آن ها شامل مخلوطی از دودی 6 سانت، شکلاتی 1 سانت، دودی 2 سانت، رنگ طبیعی 3 سانت، واریاسیون نقره ای 2 سانت و اکسیدان شماره دو است.

معرفی 5 رنگ موی مناسب بانوان 50 ساله

  • فرمول شماره سه: مشکی بهترین انتخاب برای بانوان 50 ساله است زیرا به آسانی زلف های سفید را پوشش می دهد. در واقع مشکی جلوه و زیبایی بی نظیری دارد و در هر رده سنی و با هر سلیقه ای می توان از آن استفاده کرد. این رنگ از گذشته تا به امروز جزء پر طرفدارترین طیف ها است که به آسانی و با فرمولی ساده اجرا می شود. در واقع برای ایجاد مشکی تنها باید از رنگ مشکی و اکسیدان استفاده کرد.
  • فرمول شماره چهار: یکی دیگر از انتخاب های بانوان 50 ساله قهوه ای طلایی است. این طیف زیبا ترکیبی از قهوه ای و طلایی است که ظاهر منحصربه فردی ایجاد می کند. در واقع این طیف با تکنیک های متفاوت هایلایت، آمبره و … قابل اجرا است که هر فرد متناسب با شرایط خود می تواند بهترین روش را انتخاب نماید. برای ایجاد این طیف پرطرفدار باید مخلوطی از طلایی 7 سانت، رنگ طبیعی 5 سانت، واریاسیون طلایی 5 سانت و اکسیدان شماره یک را تهیه کرد.
  • فرمول شماره پنج: یکی از انتخاب های عالی و کاربردی برای بانوان 50 ساله مسی کاراملی است که مورد توجه بیشتر خانم ها واقع شده است. برای ایجاد این طیف فرمول های مختلفی وجود دارد که با افزودن زیتونی، دارچینی و … می توان طیف های بسیار زیبایی را خلق کرد. در واقع مسی کاراملی به آسانی سفیدی تار گیسو را پوشش می دهد. یکی از فرمول های مسی کاراملی شامل مخلوطی از رنگ مو شماره 8.70 و 5.23 و اکسیدان 3 درصد است.

مطلب پیشنهادی

ترکیب رنگ موی شنی کاراملی

  امروزه رنگ کردن مو یکی از کارهای اساسی در دنیای مد و زیبایی است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *