جمعه , 28 اردیبهشت 1403 - 6:24 قبل از ظهر

چگونه در یک دقیقه لاغر شویم

شما هم دوست دارید به وزن ایده آل خودتان برسید، ولی هنوز یک راهکار مناسب برای لاغر شدن و کاهش وزن پیدا نکرده اید؟ همه ما دوست داریم که یک سبک زندگی سالمی داشته باشیم و از روش های مناسب برای لاغر شدن استفاده کنیم. اما شاید هیچ گاه به فکر لاغر شدن در دقیقه نبوده باشیم. در ادامه این مقاله قصد داریم 10 تکنیک یک دقیقه ای برای لاغر شدن را به شما توضیح دهیم پس با سیب همراه باشید.

10 تکنیک یک دقیقه ای برای لاغر شدن

اگر شما هم می خواهید در عرض 1 دقیقه لاغر شوید، با سیب همراه باشید تا با روش های سریع برای کاهش وزن آشنا شوید.

10 تکنیک یک دقیقه ای برای لاغر شدن

طناب بزنید

طناب زدن یکی از بهترین ورزش ها برای کاهش وزن است. اگر به دنبال رسیدن به وزن ایده آل خودتان هستید، هر روز زمان زیادی را برای طناب زدن در نظر بگیرید تا وزن خود را کاهش دهید.

قهوه بخورید

قهوه یک چربی سوز بسیار قوی و مفید است. اگر می خواهید که چربی های اضافه بدن خود را حذف کنید، می توانید هر روز خود را به کمی قهوه میل کنید. بهتر است که قهوه را قبل از انجام تمرین های ورزشی میل کنید. با این کار هم انرژی خود را افزایش می دهید، هم روند چربی سوزی خود را کاهش خواهید داد.

10 تکنیک یک دقیقه ای برای لاغر شدن

ورزش سریع کنید

ورزش های سریع که ضربان قلب شما را بالا می برند، می توانند باعث چربی سوزی و کاهش وزن شوند. اگر می خواهید که به وزن ایده آل خودتان برسید، ورزش های سریع را انتخاب کنید. ورزش هایی مثل طناب زدن، بالا و پایین پریدن، دویدن و … از جمله این ورزش ها محسوب می شوند.

از پروتئین بیشتری استفاده کنید

در هر وعده غذایی از پروتئین بیشتری استفاده کنید. پروتئین باعث کاهش وزن شما به صورت مفید می شود و عضلات شما را تقویت می کند. اگر پرخوری می کنید، بهتر است که مصرف پروتئین خود را افزایش دهید. در این صورت، احساس سیری بیشتری پس از هر وعده غذایی خواهید داشت.

از مصرف کربوهیدرات دوری کنید

از مصرف کربوهیدرات دوری کنید

یکی از بهترین راهکارها برای کاهش وزن، دوری کردن از مصرف کربوهیدرات بیش از حد و مواد قندی است. کربوهیدرات ها می توانند باعث تولید انرژی در بدن شوند. بنابراین، مصرف آن ها برای هر فردی ضروری است. اما مصرف بیش از حد کربوهیدرات باعث تبدیل شدن آن به چربی شده و اضافه وزن را به دنبال دارد.

قبل از غذا به خورشید نگاه کنید

قبل از هر وعده غذایی خودتان، کمی به خورشید نگاه کنید. تحقیقات زیادی وجود دارند که نشان می دهند نگاه کردن به خورشید، می تواند باعث کاهش اشتها شود. پس اگر می خواهید یک راهکار ساده را برای لاغر شدن و کاهش وزن انتخاب کنید، می توانید قبل از غذا کمی به خورشید نگاه کنید.

10 تکنیک یک دقیقه ای برای لاغر شدن

قبل از غذا مواد غذایی فیبردار بخورید

قبل از هر وعده غذایی، اقدام به خوردن مواد غذایی فیبردار کنید. مواد غذایی فیبردار دارای تنوع بسیار زیادی هستند. به طور مثال، برخی از سبزیجات مانند هویج می توانند باعث سیری شما قبل از غذا شوند. هر چقدر فیبر بیشتری مصرف کنید، در طولانی مدت سیرتر خواهید بود.

از قرص های کاهش دهنده اشتها مورد تایید استفاده کنید

برخی از قرص ها و داروها به دلیل داشتن ترکیبات مفید مانند فیبر، لیمونن و … می توانند باعث کاهش وزن، چربی سوزی و کاهش اشتها شوند. اگر پرخوری می کنید و با هیچ روشی نمی توانید جلوی خود را بگیرید، شاید بهتر باشد که با مشورت پزشک از این قرص ها استفاده کنید. فراموش نکنید که این قرص ها فقط باید با نظر پزشک مصرف شوند.
10 تکنیک یک دقیقه ای برای لاغر شدن

از چای سبز کمک بگیرید

چای سبز هم مانند قهوه تلخ می تواند به چربی سوزی شما کمک کند. پس اگر به سلامت خودتان اهمیت می دهید، مقداری چای سبز را در طول روز مصرف کنید. چای سبز دارای کافئین کمتری نسبت به قهوه است. پس برای افرادی که قادر به مصرف کافئین زیاد نیستند، مناسب تر می باشد.

هر چند دقیقه یک بار، 1 دقیقه شکم خود را منقبض کنید

هر چند دقیقه یک بار به اندازه 1 دقیقه شکم خود را منقبض کنید. به خصوص اگر از چاقی شکم رنج می برید. عضلات شکم یکی از کم تحرک ترین انواع عضلات محسوب می شود. پس می توان با 1 دقیقه انقباض آن، شاهد تقویت عضلات شکم و کوچک شدن آن بود.

مطلب پیشنهادی

۵ تا از بهترین مکمل بدنسازی برای مبتدیان که باید بشناسید!

۵ تا از بهترین مکمل بدنسازی برای مبتدیان که باید بشناسید!

در دنیا بدنسازی، شروع مسیر با انتخاب‌های درست از اهمیت بالایی برخوردار است، به‌خصوص زمانی‌ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *