یکشنبه , 30 اردیبهشت 1403 - 7:08 بعد از ظهر

رنگ مو آمبره یخی

رنگ مو آمبره یخی بسیار زیبا و چشم نواز است. در رنگ کردن مو به روش آمبره ریشه مو تیره می شود. در این روش مو را به صورت تدریجی و با حرکت به سمت نوک روشن می کنیم. تهیه این رنگ با استفاده از فرمول های مشخصی انجام می شود. در این مقاله از مجله سیب به بررسی مراحل تهیه این رنگ فوق العاده می پردازیم. اگر از رنگ های تکراری خسته شده اید، پیشنهاد می شود آمبره یخی را امتحان نمایید. برای تجربه کردن آمبره یخی تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

آموزش رنگ موی امبره مشکی یخی

همان طور که می دانید روش آمبره ترکیبی از رنگ تیره و روشن است. قسمت هایی که به ریشه مو نزدیک هستند، معمولا سیاه و تیره می شوند‌. بخش هایی از مو که به نوک نزدیک اند، روشن تر خواهند بود. تهیه رنگ موی آمبره مشکی یخی کار آسانی نیست. بنابراین بهتر است توسط آرایشگران حرفه ای انجام گیرد تا نتیجه کار مورد پسند واقع شود‌. در این قسمت شما را با رنگ مو آمبره یخی مشکی و نحوه تهیه آن آشنا خواهیم نمود.

آموزش رنگ موی امبره مشکی یخی

رنگ های یخی و مشکی به دلیل تفاوت زیادی که با هم دارند می توانند بسیار زیبا به نظر برسند. در کل آمبره یخی باید با رنگ های تیره انجام شود. پس از به دست آوردن آمبره یخی مشکی از آرایش گرم استفاده کنید. چراکه رنگ یخی سرد به نظر می رسد. با استفاده از آرایش گرم می توان این سردی را برطرف کرد و چهره زیبا و جذابی به دست آورد. یکی از نکات مهم برای داشتن آمبره یخی توجه به رنگ پوست است. رنگ موی یخی باید به پوست شما بیاید تا از نتیجه کار راضی باشید. مراحل درج شده در مقاله را با حوصله و به دقت به انجام برسانید.

مرحله اول – شانه کردن

قدم اول برای رنگ کردن مو شانه کردن است. مهم نیست چه رنگی را انتخاب کرده اید. برای اینکه بتوانید رنگ را به خوبی به تمام قسمت ها برسانید باید موی خود را مرتب کنید. این کار باعث افزایش جذب رنگ به مو می شود. بنابراین موی خود را به خوبی شانه بزنید.

آموزش رنگ موی امبره مشکی یخی

قسمت بندی مو

برای تهیه رنگ مو آمبره یخی موی خود را باید به قسمت های کوچکی تقسیم کنید. انجام این کار نیز همانند مرحله قبل لازم و ضروری است. تقسیم بندی مو باعث می شود رنگ در همه قسمت ها به خوبی پخش شود. از قسمت های بزرگ مو استفاده نکنید.

دکلره کردن

برای به دست آوردن آمبره باید موی خود را دکلره کنید. از آن جایی که دکلره می تواند به مو آسیب بزند بهتر است در انجام این کار تخصص داشته باشید. اینگونه می توانید بدون خشک شدن و شکننده شدن مو به پایه مورد نظر دست پیدا کنید. پس از رسیدن به پایه مورد نظر موی خود را به خوبی بشویید. می توانید از شامپوی مخصوص فاقد سولفات استفاده کنید. در نهایت دکلره را به طور کامل از موی خود پاک نمایید.

آموزش رنگ موی امبره مشکی یخی

رنگ کردن

در این مرحله باید مکان تقریبی رنگ یخی و مشکی را مشخص کنید. دقت نمایید این محل تقریبی خط مشخصی نباشد. برای طبیعی کردن رنگ مو آمبره یخی می توانید چند تار مو را در نزدیکی ریشه یخی کنید. قسمت های پایین مو را رنگ نمایید. زمان لازم برای ماندن رنگ بر مو حداقل سی دقیقه است. اگر در این زمان به رنگ مطلوب نرسیدید، می توانید پانزده دقیقه دیگر صبر کنید. این زمان برای افرادی است که موی خود را دکلره نکرده اند. موی دکلره شده تقریبا ده دقیقه کم تر زمان می خواهد. قسمت های تیره و روشن مو باید به تدریج و کم کم از هم جدا شوند. یعنی قسمت های بالا و نزدیک ریشه تیره باشند و به آرامی به رنگ روشن نزدیک گردند.

آموزش رنگ موی امبره مشکی یخی

کلام آخر

در این مقاله از مجله اینترنتی سیب با یکی از جذاب ترین رنگ های مو به روش آمبره آشنا شدید. رنگ مو آمبره یخی زیبایی شما را دو چندان می کند. این رنگ بی نظیر تفاوت و جذابیت را به شما هدیه می دهد. در این مقاله به معرفی مراحل تهیه این رنگ استثنایی پرداختیم. اگر به رنگ های خاص و متفاوت علاقه مند هستید، می توانید مقالات درج شده در وب سایت سیب را مطالعه فرمایید.

 

مطلب پیشنهادی

ترکیب رنگ موی شنی کاراملی

  امروزه رنگ کردن مو یکی از کارهای اساسی در دنیای مد و زیبایی است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *