سه شنبه , 4 اردیبهشت 1403 - 3:00 بعد از ظهر

نمایندگی رنگ موی ماردو در تهران

رنگ موهای وارداتی و داخلی زیادی در بازار تهران موجود هستند که هر کدام به برند خاصی تعلق دارند و در نمایندگی های خود یا به صورت آزاد به فروش می رسند. اما رنگ موی ماردو در تهران یکی از برندهای معروف با کیفیت می باشد که در پروسه تولید آن در ایران صورت می گیرد.

سیب نمایندگی رنگ موی ماردو در تهران

سیب نمایندگی رنگ موی ماردو در تهران یکی از نمایندگی های معتبر در عرضه و فروش رنگ موی ماردو است. این رنگ مو سلامتی موهای مشتری را تضمین کرده و ماندگاری بسیار زیادی است. البته در چندین سال اخیر، نسخه های جعلی زیادی از لوازم آرایشی و انواع رنگ موها به ویژه برند ماردو در بازار یافت می شوند. این نسخه ها شباهت زیادی از لحاظ ظاهری با نسخه اصلی داشته و با همان قیمت در بازار آزاد به فروش می رسند. ناگفته نماند که این شباهت به قدری زیاد است که کارشناسان و متخصصان این حوزه را در تشخیص جنس اصل سردرگم می نماید. پس جهت خرید رنگ موی برند اصل ماردو در تهران باید به نمایندگی های معتبر آن در این شهر به ویژه نمایندگی مجموعه سیب مراجعه کرد.

سیب نمایندگی رنگ موی ماردو در تهران

مزایای خرید از نمایندگی رنگ موی ماردو در تهران

نمایندگی رنگ موی ماردو در تهران همانند دیگر نمایندگی های فروش و عرضه محصولات آرایشی، بهداشتی و مراقبتی دارای مزایای زیادی است که به شرح زیر هستند:

اطمینان خاطر از اصل بودن محصول عرضه شده

اطمینان خاطر از نمایندگی رنگ موی ماردو تنها زمانی حاصل می گردد که محصولات مدنظر از نمایندگی رسمی و معتبر آن کارخانه خریداری شود. زیرا حتی معتبرترین و بزرگترین فروشگاه های آرایشی به احتمال زیاد دچار اشتباه و خطا می شوند و نسخه تقلبی رنگ مو را می خرند. البته این فروشگاه ها به طور مستقیم محصولات را از کارخانه خریداری نکرده و به دلیل وجود واسطه ها، کالاهای جعلی را به آن ها می فروشند.

قیمت پایین محصولات با خرید از نمایندگی

یکی از مزایای خرید از نمایندگی رنگ موی ماردو، قیمت پایین محصولات نسبت به بازار آزاد است. زیرا در این روش خرید واسطه ها حذف شده و قیمت نهایی محصول کمتر از بازار خواهد بود. پس مجموعه سیب کلیه محصولات ماردو اعم از رنگ مو را به صورت مستقیم و از درب کارخانه تحویل گرفته و اصل بودن آن ها را تضمین می نماید.

سیب نمایندگی رنگ موی ماردو در تهران

درنتیجه فروش فوق العاده ای را تجربه خواهد کرد که به منبع درآمد قشر خاصی از جامعه تبدیل می گردد. این نمایندگی کلیه تناژهای رنگی برند ماردو را حمایت کرده و متقاضیان با خیال راحت می توانند به بخش محصولات مراجعه کنند و رنگ موی انتخاب را با قیمت پایین خریداری نمایند.

ارسال سریع و فوری

یکی دیگر از مزایای مهم خرید از نمایندگی رنگ موی ماردو، ارسال سریع و فوری محصولات انتخاب شده به آدرس مدنظر است. این ویژگی متقاضیان محصولات ماردو را از ترافیک های سنگین، سرما، گرما، آلودگی هوا و آلودگی صوتی دور می کند. البته به غیر از خرید اینترنتی می توان از نمایندگی ماردو مجموعه سیب کلیه محصولات مورد نیاز را نظاره کرد و اقدام به خرید آن ها نمود. این نمایندگی توضیح کاملی در مورد ویژگی های محصولات را در اختیار مشتری گذاشته تا خرید راحت تری را تجربه کنند.

سیب نمایندگی رنگ موی ماردو در تهران

انواع اکسیدان برند ماردو

متقاضیان یا فروشگاه هایی که برای خرید از نمایندگی رنگ موی ماردو اقدام می نمایند، بعد از تحلیل رنگ مو به بررسی اکسیدان های همین برند می پردازند؛ زیرا استفاده از رنگ موی ماردو بدون اکسیدان ممکن نبوده و برای نتیجه گیری بهتر باید از اکسیدان همان برند استفاده کرد. پس انواع اکسیدان برند ماردو شامل کرم اکسیدان ضد قرمزی، کرم اکسیدان گیاهی و کرم اکسیدان است. همچنین نحوه انتخاب نوع اکسیدان برند ماردو به شرح زیر است:

  • اکسیدان 3% یا ولوم 10: این اکسیدان برای تیره کردن و مرحله به مرحله پروسه رنگ کردن مو مورد استفاده قرار می گیرد.
  • اکسیدان 6% یا ولوم 20: این اکسیدان شماره یک برای روشن کردن مو تا پایه یک یا دو مورد استفاده قرار می گیرد.
  • اکسیدان 9% یا ولوم 30: این اکسیدان شماره دو برای روشن کردن مو تا پایه سه یا چهار مورد استفاده قرار می گیرد.
  • اکسیدان 12% یا ولوم 40: این اکسیدان شماره سه برای روشن کردن مو از پایه های چهار به بالاتر مورد استفاده قرار می گیرد.

مطلب پیشنهادی

ترکیب رنگ موی شنی کاراملی

  امروزه رنگ کردن مو یکی از کارهای اساسی در دنیای مد و زیبایی است …

یک دیدگاه

  1. سلام چطوری با شما در تماس باشم واسه نمایندگی برند ماردو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار تصویری

هزینه نمای آجری ساختمان در سال 1403
عوامل موثر برمقاومت و طول عمر کانکس‌های پیش ساخته
آموزش الفبا همراه با شعر و جدول
درد دور ناف و سرطان
معرفی میخکوبی و نقش آن در ساخت و ساز
طراحی ویلا در تبریز برای سال ۱۴۰۳