شنبه , 8 اردیبهشت 1403 - 2:49 قبل از ظهر

بهترین رنگ برای دکور مغازه

اگر آشنایی نسبی با دکوراسیون و طراحی داشته باشید از تاثیر رنگ در جذابیت محیط اطلاع دارید، در این مطلب به بررسی تاثیر رنگ و انتخاب بهترین رنگ برای دکور مغازه می پردازیم.

بهترین رنگ برای دکور مغازه

رنگ ها دارای طیف گسترده ای هستند اما تناژ تیره و روشن آن ها هر دو به یک نسبت در انتخاب بهترین رنگ سهیم اند. بهتر است برای انتخاب نوع رنگ ابتدا فعالیت مغازه را مشخص کنید تا بتوان فضایی مناسب و آرام بخش برای مشتریان طراحی کرد.

بهترین رنگ برای دکور مغازه

رنگ های روشن در اکثر مواقع به بزرگتر نشان دادن فضا کمک بسیاری می کنند و استفاده از آن در مغازه سبب انعکاس نور روی اجناس خواهد شد در مقابل، رنگ های تیره سبک شیک و خاصی را ایجاد کرده و فضا را مدرن تر می کنند.

انتخاب مناسب ترین رنگ برای دکوراسیون مغازه

در کل انتخاب رنگ مناسب برای دکور مغازه باید بر اساس محصولی باشد که در آن فضا ارائه می شود به عنوان مثال رنگ دکور مغازه پوشاک و عسل فروشی با یکدیگر بسیار متفاوت هستند در این مورد تقریبا سلیقه را باید کنار گذاشت زیرا این امر کاملا اصولی است و به صورت مستقیم به نوع کالایی که در مغازه به فروش می رسد ربط دارد.
نما و دکور مغازه نمایی کلی از کسب و کار شما است پس برای جذب مشتری و افزایش فروش محصول باید رنگ مناسبی را انتخاب کرد تا کار رونق بیشتری پیدا کند. با توجه به تحقیقاتی که صورت گرفته است رنگ دکور مغازه تا 50% می تواند افراد را تحت تاثیر قرار دهد.
رنگ مناسبی که انتخاب می کنید علاوه بر زیبایی که به محل کار شما می بخشد فرصتی را برای معرفی برند و محصول شما ایجاد می کند، شما با یک انتخاب درست کارتان را از دیگران متمایز خواهید کرد.

انتخاب مناسب ترین رنگ برای دکوراسیون مغازه

چه رنگ هایی برای دکور مغازه مناسب هستند؟

رنگ ها هر کدام حس متفاوتی را در افراد به وجود می آورند که این امر آن ها را وادار به انجام عکس العمل های متفاوت خواهد کرد، به عنوان مثال تاثیر چند رنگ در دکور مغازه را بررسی می کنیم.

آبی: این رنگ آرامش و حس اعتماد را در افراد ایجاد می کند و سبب می شود مشتریان خریدی خاص و آرام را تجربه کنند از این رو رنگی مناسب با تاثیر مثبت است.

رنگ آبی برای دکور مغازه

صورتی: همانطور که گفته شد با توجه به محصول مورد عرضه در مغازه می توان بهترین رنگ را انتخاب کرد، رنگ صورتی برای مغازه هایی مثل لوازم آرایشی و بهداشتی بسیار مناسب است. ترکیب این رنگ با رنگ های خنثی حس فانتزی و تمیزی را به مشتری القا می کند و آن ها را به خرید ترغیب می کند.

رنگ صورتی برای دکور مغازه

قرمز: یکی از رنگ های جذاب که خیره کنندگی خاصی دارد. در دکور مغازه ها از این رنگ برای مناسبت های مختلف و تخفیفات استفاده می کنند البته بهتر است در کنار قرمز رنگ های دیگری نیز به کار برد.

رنگ قرمز برای دکور مغازه

مشکی: نمادی از وقار و ظرافت که در کنار رنگ های دیگر بهترین انتخاب برای دکور مغازه است. این رنگ همانند رنگ قرمز در جلب مشتری بسیار تاثیر گذار است.

رنگ مشکی برای دکور مغازه

در واقع در هنگام انتخاب بهترین رنگ برای دکور مغازه به موارد زیر دقت کنید:

  • نوع محصول عرضه شده
  • روانشناسی رنگ ها
  • معیار برندینگ
  • امتحان رنگ در مقیاس کوچک

مطلب پیشنهادی

چه میز تلویزیونی بخریم

چه میز تلویزیونی بخریم

چهارپایه نمایشگرهایی همچون تلویزیون، یکی از اسباب و لوازم مهم در هر خانه‌ای محسوب می‌شود …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار تصویری

انواع سنسور دما صنعتی را بشناسید
هزینه نمای آجری ساختمان در سال 1403
عوامل موثر برمقاومت و طول عمر کانکس‌های پیش ساخته
آموزش الفبا همراه با شعر و جدول
درد دور ناف و سرطان
معرفی میخکوبی و نقش آن در ساخت و ساز
طراحی ویلا در تبریز برای سال ۱۴۰۳