شنبه , 6 مرداد 1403 - 6:13 بعد از ظهر

رنگ موی شنی نسکافه ای با دکلره

از جمله رنگ هایی که در سال های اخیر بسیار ترند شده اند می توان به رنگ شنی نسکافه ای اشاره کرد. رنگ شنی نسافه ای از جمله رنگ هایی است که برای افرادی با پوست های گندمی و سبزه بسیار مناسب است و باعث می شود پوست آن ها روشن تر به نظر آید. با توجه به اینکه در کشور ما بسیاری از خانم ها دارای پوست های تیره و سبزه هستند می توانند از این رنگ بر روی موهای خود استفاده کنند. آموزش های زیادی برای  رنگ مو های شنی نسکافه ای وجود دارد. این رنگ به صورت بدون دکلره و با دکلره آموزش داده می شود.

آموزش 10 ترکیب رنگ موی شنی نسکافه ای با دکلره

از آن جایی که این رنگ از جمله رنگ های روشن محسوب می شود، اجرای این رنگ با دکلره کردن مو ها دارای زیبایی خیره کننده ای است. با دکلره کردن مو ها می توان رنگ دانه های مو ها را خارج کرد تا رنگ دانه های شنی نسکافه ای به راحتی به کوتیکول مو نفوذ کنند. معمولا رنگ شنی نسکافه ای بدون دکلره تیره تر از چیزی که تصور می کنید بر روی مو ها اجرا می شود مگر اینکه پایه مو های طبیعی شما بالا بباشد. در ادامه این مقاله نحوه اجرای رنگ موی شنی نسکافه ای با دکلره را به شما آموزش می دهیم.

آموزش 10 ترکیب رنگ موی شنی نسکافه ای با دکلره

  • در مرحله اول، مو ها باید با استفاده از دکلره به پایه برسند. پایه مناسب برای رنگ شنی نسکافه ای 9 دکلره است. مقداری رنگ شیرنسکافه ای شماره 9 و دودی شماره 9 را مخلوط کنید و در نهایت مقداری رنگ شنی به آن اضافه کنید و سپس روی مو های دکلره شده قرار دهید.

آموزش 10 ترکیب رنگ موی شنی نسکافه ای با دکلره

  • در ترکیب دوم این رنگ را می توانید با ترکیب کردن رنگ دودی و رنگ نسکافه ای شماره 8 و مقداری کمتری رنگ شنی به دست آورید. پایه دکلره برای این ترکیب رنگ 8 یا 9 است.
  • مو های خود را به پایه 7 دکلره برسانید. رنگ شیر نسکافه ای شماره 7 و دودی شماره 7 را با هم مخلوط و مقداری رنگ شنی را به آن اضافه کنید و روی مو های خود قرار دهید.
  • مو های خود را به طور کامل با استفاده از رنگ زیتونی تیره رنگ کنید. از کلاه دکلره استفاده کنید و مقداری از مو ها را بیرون آورده و هایلایت کنید. از ترکیب نسکافه ای شماره 9 ، زیتونی 9 و رنگ شنی برای مو های هایلات استفاده کنید.
  • ابتدا مو ها را به طور کامل با استفاده از دکلره به پایه 9 برسانید برای از بین زردی مو ها از شامپوی ضد زردی استفاده کنید. رنگ شیر نسکافه ای و دودی شماره 10 به همراه مقداری هایلایت شنی را ترکیب کنید. دو سانت واریاسیون نقره ای و اکسیدان 6 درصد را نیز به ترکیب بیفزایید.

آموزش 10 ترکیب رنگ موی شنی نسکافه ای با دکلره

  • کسانی که دوست ندارند همه مو های خود را رنگ کنند می توانند هایلایت نسکافه ای شنی را بر روی مو های خود داشته باشند. این هایلایت ها را می توانید با تکنیک های آمبره و یا سامبره جدا و دکلره کنید و در نهایت از ترکیب بالا بر روی آن ها استفاده کنید.
  • مو ها را به پایه 9 دکلره ببرید و آن ها را با شامپوی ضد زدی شست و شو دهید. رنگ دودی شماره 8 و رنگ شیری شماره 8 را با رنگ شنی و واریاسیون نقره ای مخلوط کنید و این ترکیب را روی موه ها قرار دهید.
  • موها را دکلره کنید تا به پایه 9 برسد. رنگ شیر نسکافه ای شماره 9، دودی شماره 9، هایلایت شنی، و یک سانت واریاسیون بنفش و نقره ای را مخلوط و بر روی موها قرار دهید.
  • برای به دست آوردن رنگ های تیره، مو ها را به پایه دکلره 8 ببرید. مقداری هایلایت شنی، نشکافه ای شماره 6، دودی شماره 8 و مقداری واریاسون نقره ای را با هم مخلوط کنید.

ترکیبی دیگر برای رنگ موی شنی نسکافه ای با دکلره

ترکیبی دیگر برای رنگ موی شنی نسکافه ای با دکلره

در این ترکیب حتما باید مو ها را تا پایه 9 دکلره کنید. بعد از آن با استفاده از شامپوی ضد زردی به خوبی بشویید تا رنگ زیباتر و  یکنواخت تری را بر روی مو ها داشته باشید. رنگ شنی پایه 9، شیرنسکافه ای شماره 8، دودی شماره 8 و هایلایت صدفی را به خوبی با هم مخلوط کنید و یک و نیم برابر اکسیدان 6 درصد به آن اضافه کنید و روی مو ها قرار دهید. بعد از نیم ساعت موهای خود را بشویید و از این رنگ موی زیبا لذت ببرید.  با مجله اینترنتی سیب هر ترکیب رنگی را یاد بگیرید.

مطلب پیشنهادی

بهترین آموزشگاه رنگ و مش در تهران

بهترین آموزشگاه رنگ و مش در تهران

همیشه یادگیری یک امر ضروری بوده است چراکه یاد گرفتن هنر و حرفه جدید کمک …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *