شنبه , 8 اردیبهشت 1403 - 9:24 قبل از ظهر

مردان موی مشکی دوست دارند یا بلوند

این سوال برای بسیاری از خانم‌ها مطرح است که مردان موی مشکی دوست دارند یا بلوند. در پاسخ به این پرسش باید گفت که زیبایی معیاری نسبی است و برای آن تعریف واحد و مشخصی ارائه نشده است. در واقع نمی‌توان به وضوح مشخص کرد که یک رنگ یا آرایش خاص از دیگری زیباتر است. هر مرد و زنی، در زمینه زیبایی، برای خودش حداقل‌ها و ایده‌آل‌هایی را در نظر می‌گیرد.

متأسفانه بسیاری از بانوان، به رغم آگاهی از این مسئله، برای این‌که بیشتر مورد توجه آقایان قرار بگیرند، گیسوان خود را به طور مداوم رنگ می‌کنند. باید بدانید که تغییر ظاهر تارهای زلف با استفاده از مواد شیمیایی ممکن است که آسیب زیادی را به آن‌ها وارد سازد. ریزش، طاسی و سوختگی ساقه موها از جمله مهم‌ترین مشکلات به وجود آمده، در اثر استفاده از این فرآورده‌های شیمیایی هستند.

جالب است بدانید که از نظر آقایان، انتخاب رنگ مو توسط خانم‌ها، بیانگر نوع شخصیت آن فرد است. همچنین نتایج تحقیقات صورت گرفته نشان می‌دهند که مردان به رنگ زلف‌های خانم‌ها قبل از سایر قسمت‌های چهره آن‌ها توجه می‌کنند. در این مطلب از مجله اینترنتی سیب، به بحث درباره این موضوع خواهیم پرداخت.

موی بور یا مشکی

موی بور یا مشکی

مو، بدون تردید، تأثیر قابل توجهی روی افزایش زیبایی ظاهری هر فرد، به خصوص خانم‌ها، دارد. به همین دلیل رنگ کردن تارهای گیس را می‌توان فاکتوری موثر برای جذابیت بیشتر بانوان و جلب توجه مردان دانست. در بسیاری از مواقع، آقایان اولین چیزی را که در ملاقات با زنان مشاهده می‌کنند، زلفشان است. بنابراین بسیار مهم است که گیسوانی بلند، درخشان و سالم داشته باشید.

در گذشته خیلی مهم نبود که رنگ زلفان طرف مقابل چیست. در ضمن از نظر خانم‌ها و آقایان نیز رنگ موهای خاص مثل طلایی، بر الوان دیگر مثل قهوه‌ای یا مشکی برتری نداشت، اما طی دوره‌ای، با گسترش استفاده از رسانه‌های اجتماعی، تلویزیون و تبلیغات، تقریباً همه، کشته مرده دختران بلود شدند. در واقع در آن زمان، بلوند بودن یکی از معیارهای اصلی زیبایی به شمار می‌رفت. امروزه هم شاهد تغییر طرز فکر جهانی درباره ظاهر گیسوان زنان و مردان، از همه نظر، هستیم.

مطالعات انجام شده، نشان داده‌اند که بالغ بر 71 درصد خانم‌ها، تمایلی به توجه همسرشان به رنگ سرشان ندارند، اما آقایان به‌طور ذاتی، مخصوصاً زمانی که غمگین هستند، به گیسوان طرف مقابل خود اهمیت می‌دهند. لازم به یادآوری است که انتخاب این فرآورده آرایشی، امری کاملاً سلیقه‌ای است. بنابراین نمی‌توان به طور دقیق و بر اساس یک قانون کلی، مشخص کرد که مردان موی مشکی دوست دارند یا بلوند. بعضی  افراد زلف‌هایی با رنگ بلوند را ترجیح می‌دهند، در حالی که بعضی عاشق زنانی با گیسوانی مشکی هستند.

همان‌طور که می‌دانید، رنگ مو هم در اثر مرور زمان، دچار تغییراتی می‌شود. در این میان خانم‌هایی با زلفان بور، در مقایسه با افرادی با همان سن اما با گیسوان مشکی، جوان‌تر به نظر می‌رسند.

دلیل علاقه آقایان به رنگ موی بلوند

برخلاف تصور بسیاری از بانوان، همه مردها به رنگ طلایی علاقه ندارند. در حقیقت می‌توان گفت که آقایان تنها زنانی را دوست دارند که با موهای بلوند متولد شده‌اند. اما جالب اینجا است که فقط 2 درصد از انسان‌ها در سراسر دنیا، به‌صورت طبیعی، با این تناژ به دنیا می‌آیند.

همچنین لازم به ذکر است که مردان، زنان بلوند با روحیه ماجراجو و پرانرژی را بیشتر دوست دارند. در ذهن این افراد، خانم‌هایی با این ویژگی ظاهری، بسیار جذاب هستند. شاید این تفکر را بتوان نتیجه محبوبیت بسیاری از سوپراستارهای مو طلایی دنیای سینما و موسیقی جهان دانست. در واقع دلیل توجه بیشتر مردان به خانم‌های بلوند را، برخلاف عقیده درونی‌شان، می‌توان تغییر در تفکر بشر، به دلیل تبلیغات زیاد در این زمینه، دانست. این امر مردان را به سمت بانوانی با گیسوانی بور سوق می‌دهد.

دلیل علاقه آقایان به رنگ موی بلوند

دلیل علاقه مردان به رنگ موی مشکی

بعضی از آقایان معتقد هستند که بانوانی با گیسوان مشکی، جذاب‌ترین زنان دنیا به حساب می‌آیند. چون این افراد فکر می‌کنند که چنین خانم‌هایی، انسان‌هایی متفکر، خلاق و با ذهن باز هستند. همچنین از نظر مردان، خانم‌هایی با موهای مشکی، قدرت توجه به جنبه‌های مختلف هر موضوعی و تفکر درباره آن را دارند.

زلف‌های مشکی از دیدگاه نیمی از انسان‌های جامعه یعنی مردان، ساده و طبیعی است. به همین دلیل آن‌ها اعتقاد دارند که زنانی با گیسوان مشکی، انسان‌های صادق و صمیمی هستند و در بیان ایده‌ها و نظرات خود، مشکلی ندارند.

اگر این مقاله برای شما مفید بوده، پیشنهاد می‌کنیم به سایر مقالات مجله اینترنتی سیب، در زمینه رنگ مو، سر بزنید.

مطلب پیشنهادی

ترکیب رنگ موی شنی کاراملی

  امروزه رنگ کردن مو یکی از کارهای اساسی در دنیای مد و زیبایی است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار تصویری

انواع سنسور دما صنعتی را بشناسید
هزینه نمای آجری ساختمان در سال 1403
عوامل موثر برمقاومت و طول عمر کانکس‌های پیش ساخته
آموزش الفبا همراه با شعر و جدول
درد دور ناف و سرطان
معرفی میخکوبی و نقش آن در ساخت و ساز
طراحی ویلا در تبریز برای سال ۱۴۰۳