پنجشنبه , 13 اردیبهشت 1403 - 11:46 قبل از ظهر

رنگ مو جلو روشن پشت تیره

از ترند ترین مدل ها برای رنگ مو می توان به رنگ موهای جلو روشن و پشت تیره اشاره کرد. این مدل رنگ در بین خانم ها بسیار محبوب است. از این رنگ مو در اطراف خط موها استفاده می شود و باعث می شود تا چهره فرد روشن تر به نظر آید. در واقع جلوی موها با یک رنگ روشن رنگ می شوند. شما می توانید در پشت سر از رنگ های تیره استفاده کنید که ظاهری زیبا و منحصر به فرد دارد. استفاده از هر نوع رنگی مانند رنگ های روشن، بلوند، فانتزی و … برای این مدل رنگ مو، ممکن است.

این روش رنگ کردن موها یک روش کاملا مقرون به صرفه است هم چنین برای افرادی که قصد ندارند موهای خود به طور کلی رنگ کنند از این مدل استفاده می شود. تکه هایی از موهای جلو که برای رنگ کردن جدا می شوند با عنوان ” فیس فریم” شناخته می شوند. به این معنی که موهایی که اطراف صورت را می پوشانند رنگ می شوند. نام دیگر این مدل رنگ موهایلایت چانکی، یا تکه ای است. این تکنیک را می توانید خودتان در خانه انجام دهید اما به دلیل ظرافت و ت کیب رنگ ها بهتر است توسط آرایشگر صورت گیرد.

رنگ و لایت جلو مو روشن پشت تیره

رنگ موی دو رنگ جلو روشن پشت تیره : مدلهای جدید و رنگ مو لایت

با رنگ کردن جلوی موها می توان تغییرات اساسی در چهره خود ایجاد کنید. روش هایی که برای رنگ کردن جلوی موها وجود دارد می توان به صورت کلی، بالیاژ یا هایلایت باشد. با رنگ کردن تکه ای جلوی موها ویژگی های صورت شما بیشتر از پیش نشان داده می شوند. هایلایت کردن جلوی سر یکی از روش هایی است که می توانید آن را برای هر نوع مویی با هر رنگ و بافتی انجام دهید. در این مدل رنگ،جلوی مو روشن و پشت مو تیره تر است. تیرگی پشت مو می تواند موی طبیعی شما باشد.

معمولا رنگ های تیره برای انجام تکنیک فیس فریم مناسب تر هستند، زیرا به صورت شما درخشش فوق العاده ای می دهند. با توجه به سلیقه شما رنگ فیس فریم می تواند از ریشه به صورت هایلایت تیکه ای یا به صورت آمبره چند سانت پایین تر از ریشه باشد. برای انجام تکنیک فیس فریم باید ابتدا موهایی که باید روشن شوند را به طور کامل جدا کرد. این کار را با یک گیره یا کلیپس انجام دهید.

رنگ موی دو رنگ جلو روشن پشت تیره : مدلهای جدید و رنگ مو لایت

برای اینکه رنگ های روشن روی موها رنگ خوبی داشته باشند باید حتما موها را دکلره کنید و به پایه برسید. معمولا برای فیس فریم های روشن پایه مو باید از 7 بالاتر باشد. رنگ های کرم و استخوانی به پایه 9 و 10 دکلره نیاز دارند. بعد از دکلره کردن موها می توانید از ترکیب رنگ مورد نظرتان بر روی موها استفاده کنید. بعد از مدت زمان 10 تا 15 دقیقه موهای خود را بشویید و از این ترکیب بی نظیر لذت ببرید.

رنگ و لایت جلو مو روشن پشت تیره

رنگ کردن جلوی موها باعث می شود تا روشنایی در اطراف صورت بیشتر شود و  صورت شما بیشتر نمایان شود. انواعی از تکنیک ها برای رنگ کردن موهای جلوی سر وجود دارد که از میان آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

رنگ و لایت جلو مو روشن پشت تیره

  • فیس فریم یا مانی پیس

در این روش می توانید به دلخواه دسته ای از موهای جلو صورتتان را رنگ کنید. موهای جلوی صورت می توانند به صورت اریب یا صاف جدا شوند. این تکنیک را می توانید بر روی موهای طبیعی، رنگ شده، بالیاژ و هایلایت شده پیاده کنید.

  • لایت تکه ای

برای رنگ کردن موهای جلو سر می توانید این بخش از موها را لایت یا هایلایت کنید. از هر رنگ مویی بدون دکلره یا با دکلره می توانید استفاده کنید. معمولا رنگ مو با توجه به فرم صورت و پیشانی، جنس موها و ..  انتخاب می شود. آرایشگر شما می تواند راهنمایی مناسبی در این زمینه به شما بدهد. با لایت های تکه ای یا تکنیک مانی پیس می توانید هزینه بسیار کمتری را به آرایشگر بدهید. نگهداری موهایی که از جلو روشن شده اند بسیار راحت تر است، زیرا همه موها را درگیر نکرده است.

رنگ موی دو رنگ جلو روشن پشت تیره : مدلهای جدید و رنگ مو لایت

استفاده از این روش برای افرادی با موهای آسیب دیده که دوست دارند موهای خود را  روشن کنند مورد توصیه است.

با مجله اینترنتی سیب همیشه بروز باشید.

مطلب پیشنهادی

ترکیب رنگ موی شنی کاراملی

  امروزه رنگ کردن مو یکی از کارهای اساسی در دنیای مد و زیبایی است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *