سه شنبه , 29 اسفند 1402 - 6:29 قبل از ظهر

رنگ موی نسکافه ای برای موهای سفید

یکی از رنگ موهای فوق العاده زیبا و ماندگار، که پوشش دهی بسیار عالی برای موهای سفید نیز دارد رنگ موی نسکافه ای است. هنگامی که سن و سال شما بالا می ‌رود موهای شما رنگدانه های خود را از دست می ‌دهند و سفید می شوند. اما سفید شدن موها ممکن است در سنین جوانی و بر اثر تغییرات ژنتیکی نیز رخ دهد، که برای خانم ها اصلا قابل پذیرش نیست. اگر شما نیز به دنبال یک رنگ موی بسیار عالی با پوشش دهی مناسب برای موهای خود هستید بهتر است که ترکیبات مختلف رنگ نسکافه ای را که برای موهای سفید استفاده می شوند را نیز مد نظر قرار بدهید.
این ترکیبات در نهایت رنگ هایی بسیار طبیعی با جلوه زیبا برای موهای شما ایجاد می ‌کنند. ما در این مقاله در مورد سه ترکیب رنگ نسکافه ای که برای موهای سفید ایده آل و مناسب هستند صحبت کرده ‌ایم. اگر شما هم قصد رنگ کردن موهای سفید خود را دارید تا انتها با مجله اینترنتی سیب همراه باشید.

معرفی 3 ترکیب رنگ نسکافه ای برای موهای سفید

معرفی 3 ترکیب رنگ نسکافه ای برای موهای سفید

قبل از اینکه بخواهیم در مورد ترکیبات رنگ نسکافه ای صحبت کنیم بهتر است که این رنگ را برای شما معرفی کنیم. رنگ نسکافه ای یک رنگ گرم است که از سری رنگ های شکلاتی است. این رنگ بدون تناژ نارنجی و قرمز بوده و اغلب به صورت ترکیب رنگ شکلاتی با انواع رنگ دودی ساخته می شود. البته ترکیب رنگ شکلاتی با انواع سری رنگ دودی صرفا باعث ساخت رنگ نسکافه ای ساده می شود. اما رنگ ها و تناژ های دیگر نسکافه ای نیز با ترکیب دیگر رنگ های مختلف از جمله طلایی و دودی یا شکلاتی و عسلی نیز ساخته می شوند؛ که هر کدام از آن ها زیبایی خاص خود را دارند. در این بین سه ترکیب رنگ نسکافه ای که برای موهای سفید مورد استقبال قرار گرفته اند شامل ترکیبات زیر هستند:

معرفی 3 ترکیب رنگ نسکافه ای برای موهای سفید

ترکیب رنگ نسکافه ای تیره برای موهای سفید

برای رنگ نسکافه ای تیره که شباهت زیادی به قهوه ای معمولی و شکلاتی تیره نیز دارد باید رنگ قهوه ای روشن شماره ۵ را با رنگ قهوه ای طلایی شماره ۴.۳ ترکیب کنید. برای ترکیب این دو رنگ از اکسیدان شماره ۱ استفاده کنید. اگر که شما برای فصل های سرد سال قصد رنگ کردن موهای خود را دارید این رنگ می‌ تواند ایده آل و عالی باشد. زیرا یک رنگ گرم است و باعث شفافیت و شادابی پوست صورت شما نیز می شود. ماندگاری رنگ نسکافه ای تیره به نسبت بالا است و به دلیل پوشانندگی بسیار عالی که دارد کاملا طبیعی جلوه خواهد کرد.

ترکیب رنگ نسکافه ای معمولی برای موهای سفید

یکی دیگر از رنگ هایی که برای پوشانندگی کامل موهای سفید مناسب است رنگ نسکافه ای معمولی یا همان متوسط است. این رنگ همانطور که از نامش پیداست متوسط است و برای کسانی که قصد دارند موهایی با رنگ نرمال داشته باشند کاملا مناسب خواهد بود. البته بهتر است که بدانید رنگ نسکافه ای متوسط یا معمولی هم برای پوست های تیره و هم برای پوست های روشن مناسب است. همچنین این رنگ برای فصول سرد و گرم سال نیز کاملا مناسب است.

معرفی 3 ترکیب رنگ نسکافه ای برای موهای سفید
بنابراین هر فرد می‌ تواند در هر فصل و با هر رنگ پوست از این رنگ استفاده کند. برای این ترکیب شما باید رنگ طبیعی اکسترا را با رنگ نسکافه ای شماره ۶ و رنگ دودی شماره ۶ و واریاسیون سبز ترکیب کرده و برای آن از اکسیدان شماره ۶ استفاده کنید.

ترکیب رنگ نسکافه ای روشن برای موهای سفید

شاید تا به حال شما هم شنیده باشید که برای پوشش موهای سفید خود باید از شامپو شیمیایی استفاده کنید. این شامپو به تنهایی اثر کافی را ندارد اما اگر شما قبل از رنگ کردن موهای خود آن ها را با شامپو شیمیایی بشویید بسیار موثر خواهد بود. البته به خاطر داشته باشید که شستشو با شامپو شیمیایی فقط برای ترکیب رنگ های روشن است و فقط اگر قصد دارید که موهای خود را به رنگ روشن در آورید باید آن ها را با شامپوی شیمیایی بشویید.

معرفی 3 ترکیب رنگ نسکافه ای برای موهای سفید
بنابراین بعد از اینکه موهای خود را با این شامپو شستشو دادید می توانید از رنگ نسکافه ای شماره ۸ و رنگ بلوند اکسترا شماره ۸ و رنگ دودی شماره ۸ استفاده کنید و سپس واریاسیون نقره ای را نیز با اکسیدان شماره ۱ به آن اضافه کنید. این رنگ گزینه ای بسیار ایده آل برای کسانی است که رنگ پوست روشن دارند و تمایل دارند که موهای سفید خود را نیز با رنگ های روشن پوشش بدهند.

مطلب پیشنهادی

ترکیب رنگ موی شنی کاراملی

  امروزه رنگ کردن مو یکی از کارهای اساسی در دنیای مد و زیبایی است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *