شنبه , 1 اردیبهشت 1403 - 2:46 بعد از ظهر

جدیدترین مدل فرش ماشینی

فرش ماشینی یکی از رایج ترین کفپوش هایی است که در تمام خانه ها مورد استفاده قرار می گیرد، این محصولات با استفاده از ماشین آلات صنعتی در انواع مختلفی بافته و به بازار عرضه می شوند. فرش های ماشینی تنوع بالایی دارند و به دلیل صنعتی بودن کیفیت اجرای نقش روی آن ها بالاتر است از این رو فرش ماشینی را با هر طرح و نقشی می توان تهیه کرد. ایران یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان فرش در جهان است که قدیمی ترین فرش جهان به دست ایرانی ها بافته شده است.
فرش ماشینی نزدیک 50 سال است به بازار وارد شده و در انواع طرح، رنگ، سایز و … با الیاف مصنوعی بافته و به بازار عرضه می شود. در ایران کارخانه های بسیاری وجود دارد که انواع فرش ماشینی را با سایز، طرح، کیفیت و … متفاوت تولید و روانه بازار می کنند و هر روزه با پیشرفت علم و فناوری از تکنولوژی های جدیدتری برای بافت فرش های ماشینی استفاده می کنند.

 

جدیدترین مدل فرش ماشینی

فرش یکی از بخش های مهم در هر خانه است که در انتخاب آن باید دقت کرد تا خرید مناسبی انجام داد، فرش های ماشینی تنوع بسیار بالایی دارند و هر فرد می تواند متناسب با سلیقه، دکوراسیون، بودجه و … خود بهترین انتخاب را داشته باشد. کارخانه های تولید فرش ماشینی برای جلب رضایت مشتری های خود هرساله مدل های جدیدی را به بازار ارائه می کنند که هر سبک و مدلی طرفدارن خاص خود را دارند. یکی از جدیدترین و پر فروش ترین فرش ماشینی مدل گل برجسته است که به دلیل زیبایی و جلوه خاصی که ایجاد می کند طرفداران بسیاری پیدا کرده است.

جدیدترین مدل های فرش ماشینی 1401

جدیدترین مدل های فرش ماشینی 1401

همانطور که در مطلب بالا اشاره شد فرش های ماشینی با تنوع بالایی تولید می شوند و هر کارخانه بسته به درخواست مشتری های خود هر ساله طرح های جدیدی را به بازار وارد می کند. در واقع تولید کنندگان فرش ماشینی با در نظر گرفتن عواملی مانند فرهنگ و سبک زندگی، سلیقه و نوع دکوراسیون، کیفیت و … مدل های گوناگونی فرش را تولید و در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهند. با توجه به تنوع بالای فرش های ماشینی نمی توان تمامی مدل ها را معرفی کرد از این رو برای آشنایی بیشتر با مدل های جدید در زیر به چند نمونه از جدیدترین مدل های فرش ماشینی 1401 اشاره شده است:

فرش کهنه نما: این مدل فرش ماشینی طرفداران بسیاری دارد و به دلیل سبک فانتزی مناسب اکثر فضاها است. همانطور که از نام این مدل مشخص است طرحی قدیمی دارد، در واقع کارخانه های فرش ماشینی طرح فرش های قدیمی را با بهره گیری از جدیدترین تکنولوژی روز دنیا به بهترین شکل در قالب فرش ماشینی تولید می کنند.

فرش 1200 شانه: اغلب فرش های ماشینی به صورت 700 و 1200 شانه تولید می شوند که هر کدام تراکم و ویژگی های خاص خود را دارند. فرش های 1200 شانه جزء جدیدترین مدل ها هستند که زیبایی خاصی دارند و در دو مدل ساده و گل برجسته تولید می شوند.

فرش افشان: این مدل فرش ماشینی بدون ترنج و لچک است و برای جذابیت و زیبایی بیشتر در طراحی آن ها از طرح های افشان درباری، افشان رز و … استفاده می شود. طرح این مدل از فرش ماشینی برگرفته شده از طرح های زیبای فرش دستباف است.

نکات مهم در خرید جدیدترین فرش ماشینی

نکات مهم در خرید جدیدترین فرش ماشینی

وجود فرش در هر خانه اهمیت بسیار بالایی دارد زیرا یکی از اصلی ترین المان های دکوراسیون داخلی محسوب می شود، علاوه بر این وجود فرش می تواند زیبایی خاصی را در خانه ایجاد کند از این رو باید در خرید آن به نکات مهمی دقت کرد. در زیر به برخی از نکات مهم در خرید فرش ماشینی اشاره شده است:

  • به نوع فرش ماشینی دقت کنید ( انواع فرش ماشینی شامل اکریلیک، پلی استر، پلی پرولین و … است)
  • تعداد گره های فرش ( شانه) را در نظر بگیرید.
  • تراکم فرش بسیار مهم است و هرچه فرش ماشینی تراکم بالاتری داشته باشد فرش مقاومت و استحکام بیشتری خواهد داشت
  • با توجه به متراژ فضایی که می خواهید فرش کنید باید سایز مناسبی از فرش ماشینی را خریداری نمایید.

نکات مهم در خرید جدیدترین فرش ماشینی

  • عوامل مختلفی مانند فرزند، حیوان خانگی و … را در نظر بگیرد و با توجه به آن ها فرش ماشینی کم پرزتری را تهیه کنید.
  • به رنگ فرش دقت کنید و مناسب با متراژ، دکوراسیون، سلیقه و … بهترین و مناسب ترین رنگ را خریداری نمایید.

با سایت سیب می توانید نکات مربوط خانه داری را مانند بدون هیچ زحمتی و پرداخت هزینه ای، یاد بگیرید. ما در این سایت، بهترین فروشگاه های اینترنتی را که قیمت نازلی نیز دارند، به شما معرفی می کنیم تا زحمت گشتن را نداشته‌ باشید.

 

مطلب پیشنهادی

همه چیز درباره فرش ماشینی با الیاف طبیعی و مشخصات آن

همه چیز درباره فرش ماشینی با الیاف طبیعی و مشخصات آن

فرش ماشینی با الیاف طبیعی یا با الیاف مصنوعی، نزدیک به نیم قرن است که …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار تصویری

عوامل موثر برمقاومت و طول عمر کانکس‌های پیش ساخته
آموزش الفبا همراه با شعر و جدول
درد دور ناف و سرطان
معرفی میخکوبی و نقش آن در ساخت و ساز
طراحی ویلا در تبریز برای سال ۱۴۰۳