جمعه , 28 اردیبهشت 1403 - 6:36 قبل از ظهر

قیمت رنگ مو ترکیبی بدون دکلره

در سال های اخیر قیمت رنگ مو ترکیبی بدون دکلره افزایش زیادی داشته و قیمت این محصول در یک سال اخیر به حدود دو برابر رسیده است. عوامل مختلفی می توانند بر قیمت رنگ مو ترکیبی بدون دکلره تاثیرگذار باشند و باعث کاهش یا افزایش قیمت این محصول شوند.‌ به صورت کلی از آنجایی که رنگ مو ترکیبی کیفیت بالایی دارد، قیمت آن نسبت به رنگ موی ساده بالاتر است، اما این افزایش قیمت کاملا مقرون به صرفه است. با مجله اینترنتی سیب همراه باشید.

رنگ مو ترکیبی بدون دکلره با فرمول

اگر شما از جمله افرادی هستید که دوست ندارید از دکلره استفاده کنید، بهترین راهی که می توانید از آن بهره ببرید استفاده از فرمول رنگ مو ترکیبی بدون دکلره است. برخی از فرمول های رنگ مو ترکیبی بدون دکلره موارد زیر هستند:

رنگ کنفی ابریشمی

این رنگ یکی از رنگ موهای ترکیبی است که بسیاری از برندها آن را تولید می کنند. برای به دست آوردن این رای در ابتدا باید از رنگ سه صفر استفاده کنید و موهای خود را روشن کنید سپس رنگ کنفی ابریشمی را با اکسیدان ۶ درصد مخلوط نموده و روی موهای خود قرار دهید.

رنگ مو ترکیبی بدون دکلره با فرمول

رنگ دودی بژ

برای به دست آوردن این ترکیب رنگ می توانید رنگ ترکیبی دودی بهش را با اکسیدان ۹ درصد مخلوط نموده و آن را روی موهای خود قرار دهید. این رنگ و معمولا بعد از مدت زمان تقریبی ۴۵ دقیقه روی موهای شما رنگ باز میکند.

رنگ مسی شکلاتی

برای بدست آوردن این رنگ، رنگ ترکیبی مسی شکلاتی اکسیدان ۶ درصد ترکیب شده و روی موهای شما قرار داده میشود. از آنجایی که در سال‌های اخیر استقبال از رنگ شکلاتی بسیار زیاد بوده است می‌توان از رنگهای ترکیبی که در آنها رنگ شکلاتی وجود دارد، استفاده نمود.

رنگ مو ترکیبی بدون دکلره با فرمول

رنگ شکلاتی نسکافه ای

برای به دست آوردن این ترکیب رنگ باید رنگ شکلاتی نسکافه ای را با اکسیدان ۶ درصد مخلوط کنید و آن را روی موهای خود قرار دهید. این ترکیب بعد از مدت زمان حدود یک ساعت روی موهای شما رنگ باز می‌کند و می‌توانید آن را با استفاده از آب و نرم کننده بشویید. برای باز شدن این رنگ بدون دکلره باید از رنگهای شکلاتی نسکافه ای تیره استفاده کنید.

عوامل موثر بر قیمت رنگ مو ترکیبی بدون دکلره

عوامل مختلف می‌توانند بر قیمت رنگ مو ترکیبی بدون دکلره تاثیرگذار باشند که برخی از این عوامل موارد زیر هستند:

برند محصول: یکی از مهمترین موارد تاثیر گذار بر قیمت رنگ مو ترکیبی را میتوان برند محصول موردنظر دانست. امروزه برندهای زیادی در بازار در زمینه تولید رنگ موی ترکیبی فعالیت می‌کنند که قیمت محصولات آنها متنوع است.

حجم محصول: برندهای تولیدی محصولات خود را در حجم های مختلفی تولید می کنند. بدیهی است که هرچه حجم محصول بیشتر باشد قیمت تمام شده آن برای مشتری بالاتر است. البته با محاسبه حجم رنگ مو میتوان متوجه شد که قیمت محصول نسبت به حجم مقرون به صرفه است.

عوامل موثر بر قیمت رنگ مو ترکیبی بدون دکلره

داخلی یا خارجی بودن: برندهایی که در داخل کشور ایران فعالیت می‌کند و معمولاً قیمت تمام شده کمتری برای محصولات خود در نظر می‌گیرند در حالی که محصولات وارداتی قیمت بالاتری دارند.

گیاهی و شیمیایی بودن: رنگ موهایی که در آنها از ترکیبات گیاهی استفاده شده است قیمت بالاتری دارند. در برخی از رنگ موهای ترکیبی از محصولات گیاهی مانند روغن هسته انگور، روغن زیتون، روغن آرگان و کراتین استفاده شده است. در برخی دیگر از رنگ موها از مواد شیمیایی استفاده شده است. استفاده از مواد شیمیایی قیمت محصول را کمتر میکند.

قیمت دلار: قیمت دلار می تواند روی محصولات وارداتی تاثیرگذار باشد. زمانی که قیمت دلار افزایش پیدا میکند قیمت محصولاتی که از کشورهای دیگر به داخل کشور ایران وارد می شود افزایش چشمگیری دارد.

عوامل موثر بر قیمت رنگ مو ترکیبی بدون دکلره

محل خرید: فروشندگانی که در زمینه فروش محصولات فعالیت می کنند، ممکن است محصولات مورد نظر مشتریان را به صورت بدون واسطه در اختیار آنها قرار دهند و یا به عنوان واسطه فروش فعالیت داشته باشند‌. خرید محصول از واسطه ها باعث بالاتر رفتن قیمت تمام شده محصول برای مشتری می شود.

روش خرید: زمانی که به دنبال خرید رنگ مو ترکیبی از طریق سایت های اینترنتی هستید، قیمت تمام شده محصول برای شما مناسب تر خواهد بود، این در حالی است که در خرید محصول به صورت حضوری قیمت محصول برای شما بالاتر می‌رود و باید هزینه هایی مانند هزینه حمل و نقل را بپردازید.

مطلب پیشنهادی

ترکیب رنگ موی شنی کاراملی

  امروزه رنگ کردن مو یکی از کارهای اساسی در دنیای مد و زیبایی است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *