جمعه , 10 فروردین 1403 - 5:05 قبل از ظهر

ترکیب رنگ خاکستری و تنباکویی

رنگ مو تغییر زیادی در ظاهر ایجاد می کند. انتخاب رنگ گاهی دشوار می شود. چراکه تنوع رنگ ها بی شمار است. اگر در انتخاب رنگ مردد هستید حتما این مقاله را مطالعه نمایید. در این مقاله از مجله سیب با ده ترکیب رنگ خاکستری و تنباکویی آشنا خواهید شد. اگر دوست دارید این رنگ های زیبا را تجربه کنید، حتما تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

آموزش 10 ترکیب رنگ مو تنباکویی خاکستری

ترکیب رنگ خاکستری و تنباکویی بسیار فوق العاده و بی نظیر است. این دو رنگ جذابیت ویژه ای دارند. در این مقاله ده ترکیب استثنایی در طیف رنگ تنباکویی و خاکستری معرفی شده اند‌. برای به دست آوردن این رنگ ها می توانید از فرمول های زیر استفاده کنید.

یک – رنگ خاکستری نقره ای

برای به دست آوردن این رنگ پایه دکلره شما باید نه باشد. یک دوم تیوپ بلوند خاکستری هشت را با یک دوم تیوپ بلوند نقره ای ترکیب کنید. نیم سانت واریاسیون بنفش و دو سانت واریاسیون خاکستری را به ترکیب اضافه نمایید. از اکسیدان شش درصد استفاده کنید.

دو – رنگ خاکستری بنفش

پایه دکلره مو را به نه برسانید. سپس مو را با شامپو ضد زردی شست و شو دهید. برای داشتن رنگ خاکستری بنفش به اکسیدان شش درصد و دو سانت واریاسیون بنفش نیاز پیدا می کنید.

آموزش 10 ترکیب رنگ مو تنباکویی خاکستری

نصف تیوپ بلوند خاکستری نه و یک چهارم خاکستری پایه هفت را اضافه نمایید. در نهایت نیز هایلایت یاسی و بلوند نقره ای هر کدام به اندازه یک چهارم تیوپ به مخلوط اضافه کنید.

سه – رنگ خاکستری تنباکویی

ترکیب رنگ خاکستری و تنباکویی بسیار بی نظیر است. برای رسیدن به نتیجه مناسب پایه دکلره مو هشت باشد. یک دوم رنگ تنباکویی شماره هشت تهیه کنید. فقط به دو سانت شرابی پایه هفت نیاز خواهید داشت. یک دوم بلوند خاکستری پایه نه و دو سانت واریاسیون خاکستری را ترکیب نمایید.

چهار – خاکستری زیتونی

مانند رنگ قبلی مو را به پایه دکلره هشت برسانید. به ترتیب یک دوم تیوپ و یک چهارم تیوپ خاکستری و زیتونی پایه هشت را با هم مخلوط کنید. دو سانت واریاسیون بنفش را با اکسیدان شش درصد به ترکیب اضافه نمایید.

آموزش ترکیب های رنگ مو تنباکویی خاکستری

پنج – تنباکویی کاپوچینو

تنباکویی کاپوچینو زیرشاخه ای از ترکیب رنگ خاکستری و تنباکویی است. ابتدا دو سوم تیوپ تنباکویی روشن ۶.۳۱ را با یک سوم تیوپ بلوند پلاتینه روشن N10 مخلوط نمایید‌. صد میل اکسیدان شماره دو را به ترکیب بیافزایید و به ساقه مو بزنید.

آموزش 10 ترکیب رنگ مو تنباکویی خاکستری

سپس یک سوم تیوپ رنگ ۶.۴۵ و یک ششم رنگ N10 را به خوبی ترکیب نمایید. به صد میل اکسیدان شماره یک نیاز پیدا می کنید. ریشه مو را به این رنگ آغشته نمایید.

شش – قهوه ای تنباکویی

هشتاد میل رنگ C6 را با بیست میل C5 ترکیب کنید. برای دستیابی به رنگ قهوه ای تنباکویی به ده سانت واریاسیون نقره ای نیاز دارید. در نهایت نیز اکسیدان شش درصد را با ترکیب به دست آمده مخلوط نمایید. تمام نقاط مو را به این مواد آغشته کنید.

هفت – تنباکویی با هایلایت عسلی

استفاده از هایلایت عسلی در ترکیب رنگ خاکستری و تنباکویی نتیجه زیبایی به ارمغان می آورد:

  • یک دوم رنگ ۶.۹
  • یک دوم رنگ ۶.۱
  • اکسیدان شش درصد

هشت – بژ تنباکویی

برای دستیابی به رنگ بژ تنباکویی به اندازه دو برابر رنگ اکسیدان شماره یک نیاز خواهید داشت. ده میل واریاسیون نقره ای را به رنگ بلوند، طلایی و بژ اضافه نمایید. رنگ به دست آمده بیست دقیقه بر مو باقی بماند. پایه دکلره برای این رنگ باید هشت باشد.

آموزش ترکیب های رنگ مو تنباکویی خاکستری

نه – موی تنباکویی با دکلره

موی تنباکویی بسیار زیبا و بی نظیر است. شما می توانید رنگ تنباکویی را با استفاده از دکلره به دست آورید. موی خود را به پایه دکلره هشت برسانید. سپس از شامپوی ضد زردی استفاده کنید. برای داشتن رنگ موی تنباکویی کافی است از فرمول زیر بهره ببرید.

  • شصت میل فندقی روشن
  • بیست میل بلوند پلاتینه صدفی روشن
  • چهل میل بلوند روشن
  • یک میل اکسیدان

ده – خاکستری

پایه دکلره برای رسیدن به رنگ موی خاکستری باید ده باشد. این رنگ نیز طیفی از ترکیب رنگ خاکستری و تنباکویی به حساب می آید.

کلام آخر

در این مقاله به معرفی ترکیب رنگ خاکستری و تنباکویی پرداختیم. این رنگ استثنایی می تواند شما را زیباتر و جذاب تر کند. طیف های مختلف این رنگ را می توانید با استفاده از فرمول های درج شده به دست آورید. برای خواندن مقالات بیش تر از صفحات دیگر سایت سیب بازدید کنید.

مطلب پیشنهادی

ترکیب رنگ موی شنی کاراملی

  امروزه رنگ کردن مو یکی از کارهای اساسی در دنیای مد و زیبایی است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *