شنبه , 1 اردیبهشت 1403 - 8:08 قبل از ظهر

پالاز موکت بهتره یا ظریف مصور؟ نی نی سایت

بسیاری از خانم های خانه که قصد خرید موکت برای منزلشان را دارند این سؤال را دارند که خرید پالاز موکت بهتره یا ظریف مصور؟ باید بگوییم که جواب این سؤال اصلا قطعی نیست. یعنی ما نمی توانیم بگوییم که کدام نوع این دو موکت بهتر است. زیرا هر دو شرکت پالاز و ظریف مصور جز شرکت هایی هستند که بهترین موکت ها را تولید می کنند. جواب این سؤال در واقع به خواسته شما و کاربردی که از موکت انتظار دارید دارد. در این مقاله از مجله اینترنتی سیب می خواهیم به معرفی این دو نوع موکت و فرق بین آن ها بپردازیم.

فرق بین پالاز موکت و ظریف مصور

قبل از آنکه به سؤال پالاز موکت بهتره یا ظریف مصور بپردازیم، بهتر است به صورت خلاصه این دو برند را معرفی نماییم. موکت ها کف‌پوش هایی هستند که در اکثر خانه دیده می شوند. این کف‌پوش ها می توانند فضایی گرم و دلنشین در محیط خانه ایجاد کنند. امروزه شرکت های زیادی در زمینه تولید موکت با هم رقابت می کنند. پالاز و ظریف مصور دو تا از شرکت های ایرانی هستند که رقابت تنگاتنگی در تولید موکت دارند. فرق اصلی بین پالاز موکت و ظریف مصور نوع بافت آن ها است.
هر وقت صحبت از پالاز موکت به میان می آید یاد پرز های بلند و نرم آن می‌افتیم. زیرا اکثر محصولات این برند پرزدار هستند و این برند موکت بی پرز و صاف ندارد. بنابراین اگر دنبال موکت عادی هستید دور پالاز موکت را خط بکشید. موکت ظریف مصور مدل های صاف و بی پرزی دارد که می تواند انتخاب مناسبی برای افرادی باشد که پرز های درشت و بلند دوست ندارند. البته ناگفته نماند که پالاز موکت مدل های پرز کوتاه هم دارد. بنابراین جواب سؤال پالاز موکت بهتره یا ظریف مصور کاملا بستگی به و نیاز سلیقه شما دارد.
فرق بین پالاز موکت و ظریف مصور

پالاز موکت و ظریف مصور هر کدام چه کاربرد هایی دارند؟

مکانی که برای پوشاندن موکت استفاده می کنید تأثیر زیادی در نوع انتخاب شما برای خرید موکت دارد. به صورت کلی موکت های پالاز و ظریف مصور هم برای مکان های اداری و هم برای مکان های مسکونی قابل استفاده هستند. در واقع می توان از این دو موکت برای تمامی فضاها استفاده کرد. اما ما در مورد بهترین انتخاب حرف می زنیم. اگر موکت را برای مکان های بسیار پر رفت و آمد همانند مکان های اداری می خواهید، برند ظریف مصور انتخاب بهتری است. زیرا موکت هایی که پرزدار هستند در این مکان ها دچار آسیب های زیادی می شوند و به مرور پرز های آن ها خراب می شوند.
آیا پالاز موکت و ظریف مصور در قیمت با هم فرق دارند؟

پالاز موکت برای اتاق خواب بهتره یا ظریف مصور؟

انتخاب موکت پالاز برای اتاق خواب و اتاق کودک بسیار بهتر است. زیرا این موکت بسیار نرم و گرم است. به همین دلیل باعث احساس آرامش فرد می شود و راحتی زیادی ایجاد می کند. موکت های صاف در مقایسه با موکت های پرزدار نرمی کمتری دارند. اما اگر موکت را برای زیر فرش می خواهید پیشنهاد ما موکت صاف ظریف مصور است. زیرا موکت هایی که پرز های بلند دارند، پرز های آن ها زیر فرض قرار گرفته و کارایی خود را از دست می دهند.
پالاز موکت برای اتاق خواب بهتره یا ظریف مصور؟

کدام موکت برای راه پله مناسب است؟

 اگر راه پله ای دارید که رفت و آمد زیادی ندارد می توانید از موکت های پرز بلند پالاز برای آن استفاده کنید. اما اگر راه پله تان رفت و آمد زیادی دارد بهتر است قید موکت های پرز بلند را بزنید. زیرا تمیز کردن و جارو کردن لا به لای این پرز ها کاری آسان نیست. اگر آدمی هستید که زیاد حوصله جارو کشیدن ندارید توصیه می کنیم موکت های پرز بلند را خریداری نکنید؛ زیرا این موکت ها باید زود به زود تمیز شوند.
پالاز موکت برای اتاق خواب بهتره یا ظریف مصور؟

آیا پالاز موکت و ظریف مصور در قیمت با هم فرق دارند؟

قیمت موکت بر اساس متر مربع آن تعین می شود. میزان بودجه در خرید موکت مورد نظر بسیار مهم است. نمی توانیم به طور قطع بگوییم پالاز موکت ارزان تر است یا ظریف مصور. زیرا این دو برند مدل های فراوانی دارند که هر کدام قیمت متفاوتی دارند. همچنین به دلیل نوسانات بازار این قیمت ها همیشه در حال تغیر هستند. به طور کلی قیمت موکت های پرزدار از قیمت موکت های ساده و صاف بیشتر است. موکت هایی که پرز های بلندی دارند قیمت بیشتری نسبت به موکت های پرز کوتاه دارند. پالاز موکت و ظریف مصور دارای موکت های ساده و موکت های طرح دار هستند. موکت های طرح دار نسبت به موکت های ساده هزینه بیشتری دارند.

مطلب پیشنهادی

همه چیز درباره فرش ماشینی با الیاف طبیعی و مشخصات آن

همه چیز درباره فرش ماشینی با الیاف طبیعی و مشخصات آن

فرش ماشینی با الیاف طبیعی یا با الیاف مصنوعی، نزدیک به نیم قرن است که …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار تصویری

عوامل موثر برمقاومت و طول عمر کانکس‌های پیش ساخته
آموزش الفبا همراه با شعر و جدول
درد دور ناف و سرطان
معرفی میخکوبی و نقش آن در ساخت و ساز
طراحی ویلا در تبریز برای سال ۱۴۰۳