جمعه , 10 فروردین 1403 - 10:32 قبل از ظهر

فروش صندلی از تولید به مصرف

صندلی‌ها یکی از ملزومات هر خانه و محیط مسکونی هستند. به همین دلیل همیشه بازارشان داغ است و محبوبیت بالایی دارند. افراد زیادی، روزانه، برای خرید این محصول به بازارها مراجعه می‌کنند.یکی از موارد مورد بحث در فرایند این خرید، شیوه آن است؛ این‌که چطور بتوانیم یک صندلی با کیفیت، با قیمتی مناسب را خریداری کنیم. از این رو، امروز تصمیم گرفته‌ایم درباره فروش صندلی از تولید به مصرف، صحبت کنیم.
البته فروش از تولید به مصرف، فقط محدود به اقلامی مثل صندلی نمی‌شود و شامل همه محصولاتی است که عنوان تولیدکننده در کنار اسم آن‌ها قرار دارد. در این مقاله قصد داریم این موضوع را مورد بررسی قرار دهیم که چرا باید صندلی موردنظرمان را از تولیدکننده بخریم؟ و خرید از تولیدکننده، چه مزایایی برای ما یا تولیدکننده مورد نظرمان دارد؟

مزایای خرید صندلی از تولیدکننده

مزایای خرید صندلی از تولیدکننده

خرید صندلی از تولیدکننده، مزایای زیادی دارد که سبب شده روز به روز افراد زیادی با این روش خرید آشنا شوند. از اصلی‌ترین مزایا، مواردی هستند که این‌جا به آن‌ها، اشاره‌ای مختصر می‌کنیم:

  • دسترسی کامل به تنوعی جامع از محصولات
  • شخصی سازی محصول
  • بهره بردن از محصولاتی با قیمت‌های عالی
  • استفاده از خدمات پس از فروش
  • خرید آسان

مواردی که در بالا گفتیم، فقط چند نمونه از مزیت‌های اصلی خرید محصولاتی مثل صندلی، از تولیدکننده، هستند.

مقایسه خرید مستقیم و غیر مستقیم صندلی از تولیدکننده

اگر همچنان به این موضوع پی نبرده‌اید که چرا خرید از تولیدکننده، مزایای زیادی دارد، این‌جا به مقایسه شرایطی که یک محصول، به صورت مستقیم، از تولیدکننده خریداری می‌شود با زمانی که به یک عرضه‌کننده غیر مستقیم یا واسطه گر مراجعه می‌کنیم، می پردازیم:

  • واسطه‌گرها افرادی هستند که میان شما و تولیدکننده قرار می‌گیرند و محصول را بعد از دریافت از تولیدکننده، به دست شما می‌رسانند.
    آن ها با این کار، درصد سودی را نصیب خود می‌کنند که لازمه‌اش، افزایش قیمت محصول است.
    به همین دلیل با خرید مستقیم از تولیدکننده، شما به محصولاتی با قیمت‌هایی پایین‌تر از آنچه که در بازارها وجود دارد، دسترسی خواهید داشت.
    البته گفتنی است که نمایندگی‌های فروش را هم می‌توانیم جزء عرضه‌کنندگان مستقیم بدانیم تا واسطه‌گرها. به همین دلیل اگر به تولیدکننده دسترسی نداشتید، بهتر است به نمایندگی‌ها مراجعه کنید.

مسئله دیگر این است که زمانی که شما از یک واسطه خرید می‌کنید، تا زمانی که محصول مورد نظر از تولیدکننده به دست شخص یا مرکز واسطه برسد، باید چندین مرحله را طی کند. طی کردن این مراحل موجب تحمیل هزینه‌های اضافی می‌شود؛ هزینه‌هایی مثل هزینه حمل و نقل، جا به جایی، نیروهای انسانی و…
این هزینه‌های اضافی باعث می‌شوند که قیمت محصولات افزایش پیدا کند و بهای تولیدکننده و مصرف کننده با هم تفاوت داشته باشند.

مقایسه خرید مستقیم و غیر مستقیم صندلی از تولیدکننده

  • زمانی که شما به تولیدکننده‌ها مراجعه می‌کنید، می‌توانید محصول خود را شخصی‌سازی کنید؛ شخصی‌سازی به این معنا است که در صورت امکان، تولیدکننده بنا به سلیقه شما، در محصول مورد نظرتان تغییراتی ایجاد می کند. این موضوع موقع مراجعه به واسطه کننده‌ها، میسر نیست.
  • محصولات یک تولیدکننده، به صورت محدود، به دست فروشنده‌ها می رسد. ممکن است بعضی از انواع محصولات پرفروش‌تر باشند و زودتر فروخته شوند. به همین دلیل، تنوع محصولات هیچ‌وقت در بازارها کامل نیست، اما شما با مراجعه به تولیدکننده‌ها، می‌توانید به انواع کامل محصولات دسترسی داشته باشید و آن‌ها را خریداری کنید.
  • در نهایت موقع خرید از تولیدکننده ،به دلیل این‌که از صفر تا صد مراحل و متریال مصرفی آگاه هستید، این‌طور است که می‌توانید از خدمات پس از فروش استفاده کنید و خریدی راحت‌تر و معقول‌تر داشته باشید.

اگر شما هم از افرادی هستید که تصمیم دارید یک صندلی شیک و زیبا بخرید، می‌توانید با خرید از تولیدکننده‌ها، بسیاری از هزینه‌ها را کاهش دهید. در ضمن در صورتی که تعداد بالایی صندلی یا محصول سفارش دهید، قیمت آخر برای شما بسیار پایین‌تر خواهد شد و سود خوبی نصیبتان می‌شود.

برای اطلاعات بیشتر در مورد این موضوع و موضوعات مشابه، پیشنهاد می‌کنیم که سایر مقالات مجله اینترنتی سیب را هم مطالعه کنید.

مطلب پیشنهادی

مبل چستر از کجا بخرم

مبل چستر از کجا بخرم

یکی از زیباترین و محبوب ترین مدل های مبلمان، مبل های چستر می باشند، مبل …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *