جمعه , 10 فروردین 1403 - 4:26 قبل از ظهر

بازسازی سرویس بهداشتی کوچک [0 تا 100 بازسازی سرویس بهداشتی با کمترین هزینه

بازسازی سرویس بهداشتی کوچک یکی از اقدامات مهم در پروژه تعمیر ساختمان است. شما می‌توانید در هنگام بازسازی خانه خود دکوراسیون سرویس بهداشتی را به راحتی و با کمترین هزینه تغییر دهید. حال شاید بپرسید که فرایند بازسازی چنین فضایی به چه صورت انجام می‌شود؟ در این مطلب اطلاعات مفیدی درباره نحوه انجام این کار بدون نیاز به تخریب و با کمترین هزینه در اختیار شما قرار گرفته است. پس با ما همراه باشید!

بازسازی سرویس بهداشتی بدون تخریب

بازسازی سرویس بهداشتی بدون تخریب

شما می‌توانید سرویس بهداشتی را با نصب کاشی و سرامیک جدید برای کف و دیوارهای آن به مکانی زیبا و مدرن تبدیل کنید. کفپوش‌های بتنی، سنگی، سه بعدی، سرامیکی و حتی کفپوش‌های چوبی ضد آب بهترین گزینه برای پوشش کف سرویس‌های بهداشتی محسوب می‌شوند. برای دیوار سرویس‌های بهداشتی نیز می‌توان از تایل‌های سنگی، لمینت، PVC، شیشه، کاشی و بسیاری متریال دیگر بهره برد.
اگر بازسازی سرویس بهداشتی کوچک در فهرست کارهای شما قرار دارد، بهتر است که از تایل‌های سرامیکی با ابعاد بزرگتر برای کف و دیوارها استفاده کنید. علاوه بر این انتخاب سرامیک‌هایی با رنگ‌های روشن‌تر باعث می‌شود که فضا بزرگتر به نظر برسد. نصب کاشی و سرامیک به دو صورت انجام می‌شود:
• با استفاده از چسب مخصوص کاشی.
• با استفاده از ملات.

بازسازی سرویس بهداشتی بدون تخریب
لازم به ذکر است که نصب کاشی و سرامیک با استفاده از چسب کاشی راحت‌تر و مناسب‌تر از روش دوم است. چسب‌های کاشی از نظر میزان استحکام با ملات برابری می‌کنند. به صورتی که اگر کاشی‌های خود را با چسب بچسبانید، حداقل 10 سال نیاز به نصب کاشی‌های جدید ندارید. همچنین پروسه تعویض کاشی و سرامیک با کمک چسب کاشی بسیار تمیزتر و بی‌دردسر‌تر از ملاست است.
در ضمن کاشی‌کاری با چسب سریع‌تر از کاشی‌کاری با ملات به پایان می‌رسد. مورد قابل توجه دیگر این است که هزینه نصب کاشی با ملات بیشتر از حالت کار با چسب است.
البته اگر حوصله یا وقت کافی برای تعویض کاشی‌ها را ندارید، می‌توانید استیکرهای کاشی موجود در بازار را مورد استفاده قرار دهید. این برچسب‌های ضد آب در ابعاد مختلفی تولید می‌شوند. بنابراین شما می‌توانید در مدت زمان کوتاهی و بدون نیاز به تخریب طرح دلخواه خود را در سرویس بهداشتی اجرا نمایید. نصب این برچسب‌ها به قدری راحت است که حتی خودتان نیز از عهده آن برمی‌آیید.

بازسازی سرویس بهداشتی با کمترین هزینه

بازسازی سرویس بهداشتی با کمترین هزینه

اگر قصد بازسازی سرویس بهداشتی کوچک با کمترین هزینه را دارید، در این بخش ما را همراهی کنید. در این شرایط بهتر است که اجزای مهم را تعویض یا تغییرات ریز را جایگزین نمایید.

هیچ وسیله ای را جابجا نکنید

یکی از نکات مهم در تغییر دکوراسیون سرویس بهداشتی با کمترین هزینه عدم جابجایی وسایل مختلف است. برای مثال تغییر مکان شیرآلات نیاز به تعویض لوله‌کشی و تخریب کف و دیوارها دارد. این اقدامات هزینه و زمان زیادی را از شما می‌گیرد.

وسایل ضروری را تعویض کنید

به عنوان اولین اقدام وسایل ضروری شامل شیرآلات خراب، فلاش تانک، سنگ توالت یا توالت فرنگی را عوض کنید. البته در صورتی که این تجهیزات تنها به تعمیر و تمیز کردن نیاز دارند، از عوض کردن آن‌ها صرف نظر بفرمایید.

تعویض یا نصب فلاش تانک

فلاش تانک وسیله‌ای مهم در سرویس بهداشتی است که در رعایت بهداشت و مصرف کمتر آب موثر است. برای خرید فلاش تانک نباید هزینه زیادی بپردازید، زیرا نمونه‌های ایرانی با کیفیت همراه با طراحی‌های زیبا و قیمت مناسب در بازار موجود هستند.

تعویض کاشی و سرامیک

عوض کردن کاشی و سرامیک امری دشوار، زمانبر و هزینه‌بر است؛ بنابراین در صورت لزوم اقدام به انجام این کار کنید. البته امروزه روش‌های مختلفی برای تعویض کاشی و سرامیک بدون تخریب وجود دارند که در بخش قبل به طور کامل شرح داده شده است. در صورتی که کفپوش و دیوارپوش‌های سرویس بهداشتی شما مناسب است، تنها آن‌ها را به خوبی تمیز نمایید.

بازسازی سرویس بهداشتی با کمترین هزینه

روشویی و آینه

یکی از المان‌های مهم در دکوراسیون سرویس بهداشتی روشویی و آینه است. البته بهتر است که با توجه به اولویت‌بندی‌ها و میزان بودجه خود اقدام به تغییر این دو وسیله کنید. برای مثال می‌توانید فقط آینه را با یک مدل جدیدتر اما ارزان‌تر جایگزین نمایید. همچنین نورپردازی در اطراف آینه نیز بر زیبایی بیشتر آینه می‌افزاید.
در صورت نیاز و همچنین توانایی مالی می‌توانید روشویی قدیمی یا خراب را نیز با یک روشویی کابینتی جدید تعویض کنید.

استفاده از تزئینات جانبی

قدرت تزئینات جانبی را در سرویس بهداشتی نادیده نگیرید. این وسایل می‌توانند فضایی زیبا و مدرن را به وجود آورند. برای این منظور حتما نیاز نیست که ست تجهیزات سرویس بهداشتی متناسب با دکوراسیون محیط را خریداری کنید. برای مثال قرار دادن گل و گیاه در بعضی قسمت‌های سرویس بهداشتی به ویژه جلوی آینه روشویی برای زیباتر کردن محیط بسیار موثر است.
همچنین چیدن حوله‌ها در یک شلف چوبی به همراه شمع‌های عطری نیز یکی از روش‌های عالی برای زیباتر و آرامش‌بخش کردن محیط است. نورپردازی زیبا با کمک لامپ‌های مناسب نیز روشی تاثیرگذار در بازسازی سرویس بهداشتی کوچک با هزینه کم است. لازم به ذکر است که نظم در سرویس بهداشتی به تنهایی می‌تواند محیط را زیباتر نشان دهد.
شما می توانید برای انجام دیگر کارهای منزل، روی کمک کارشناسان سیب حساب کنید. کارشناسان ما در تلاشند تا با انتشار مطالب مختلف به شما کمک کنند.

 

 

مطلب پیشنهادی

سرامیک ضد اسید [کاشی ضد اسید مرجان در ایران سرام[

سرامیک ضد اسید [کاشی ضد اسید مرجان در ایران سرام]

ایران سرام عرضه کننده کاشی ضد اسید از تولید کننده های معتبر کاشی و سرامیک …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *