یکشنبه , 9 اردیبهشت 1403 - 11:43 قبل از ظهر

ترکیب رنگ موی شنی دودی

اغلب خانم ها و آقایان به دنبال موهایی درخشان، زیبا و خوشرنگ هستند. امروزه با وجود انواع ی از فرآورده های آرایشی که با عنوان “رنگ‌مو”  در بازار وجود دارد رسیدن به این خواسته کار دشواری نیست. هر فرد با توجه به نیاز و سلیقه ای که دارد می تواند از انواع این محصولات استفاده کند. این فراورده های آرایشی به سادگی با هم ترکیب می شوند و طیف های متفاوتی را به وجود می آورند.

ترکیب شنی‌دودی دارای تناژی است که در میان خانم ها طرفداران بسیاری دارد. شنی رنگی است که به کرم شباهت دارد. این فرآورده به سادگی با تناژ های دیگر ترکیب می شود و انواعی از طیف های متفاوت را به وجود می آورد. این محصول از هر برندی که باشد دارای تناژ توسی و دودی است  و برای افرادی که پوست سبزه دارند یکی از مناسب ترین گزینه هاست.

افرادی که تناژ پوست سرد دارند نیز می تواند به صورت ترکیبی از آن استفاده کنند.

ترکیب رنگ موی شنی دودی

5 فرمول ترکیب رنگ موی شنی و دودی منحصر به فرد

  • فرمول شماره 1 ( شنی‌دودی بدون دکلره): بسیاری از افراد تمایلی به انجام دکلره ندارند زیرا ممکن است  باعث خشکی و آسیب دیدن موهایشان شود. با انجام روش های خاصی و بدون دکلره می توان تناژ مورد نظر را بر روی گیسوان پیاده کرد.

برای این منظور ابتدا نصف تیوپ دودی روشن را باید با مقداری (10 سانت ) واریاسیون دودی مخلوط کنید. برای این مخلوط باید 40 سی سی اکسیدان شماره یک استفاده کنید.

مخلوط مورد نظر را بر روی گیسوان اجرا کنید و بعد از 45 دقیقه تا یکساعت آن را با آب ولرم شست و شو دهید.

  • فرمول شماره 2: ابتدا نصف تیوپ شکلاتی را با نصف تیوپ هایلات شنی و یک چهارم تیوپ خاکستری پایه مخلوط کنید. در انتها به اندازه 3 سانت واریاسیون آبی و به مقدار لازم از اکسیدان 9 درصد به آن اضافه کنید.
  • فرمول شماه 3: مقداری نسکافه ای پایه 6 ( نصف تیوپ ) را به همراه همان مقدار هایلایت شنی با هم مخلوط کنید. در ادامه  مقدار کمی ( یک هشتم تیوپ ) زیتونی پایه شماره 7 و سه سانت واریاسیون آبی را به آن اضافه کنید. از اکسیدان 9 درصد به میزان کافی به این مخلوط اضافه کنید.
  • فرمول شماره 4: در این ترکیب باید مقدار 40 میل رنگ بژ را با 30 میل زیتونی و 20 میل دودی شماره 6 مخلوط کنید. در پایان ،4 سانت واریاسیون نقره ای و به میزان کافی اکسیدان شماره 1 را نیز به آن اضافه کنید.
  • فرمول شماره 5: ابتدا پایه گیسوان را به 6 برسانید. افرادی که به طور طبیعی مو‌هایی بلوند دارند  می توانند بدون به پایه رساندن از این فرمول استفاده کنند. یک سوم تیوپ بلوند تیره را با نصف تیوپ بلوند دودی و یک چهارم تیوپ نسکافه ای را به میزان کافی از اکسیدان 6 درصد مخلوط کنید و از آن استفاده کنید.

5 فرمول ترکیب رنگ موی شنی و دودی منحصر به فرد

چند ترکیب  جذاب از رنگ های دودی و شنی

تناژ مربوط به هر کدام از این الوان بیشتر برای فصل های تابستان مناسب است.افراد با توجه به انتخاب هایی که دارند می توانند با دکلره و یا بدون استفاده از دکلره از طیف های متفاوت این الوان بر روی گیسوان خود استفاده کنند.

  • شنی با پایه 9 دکلره: اگر قصد دارید که بلوند شنی زیبا و خاصی را بر موهای خود اجرا کنید بهتر است قبل از  انجام این کار ابتدا پیگمنت های طبیعی گیسوانتان را به روش دکلره خارج کنید.

هرچه پایه دکلره شما بالاتر باشد تناژی که بر روی گیسوانتان مشاهده می کنید شباهت بیشتری به کاتالوگ دارد.

ابتدا گیسوان را تا پایه 9 روشن کنید. بلوند خاکستری روشن، پلاتینه را با اکسیدان شماره 1مخلوط کنید و آن را بر روی موها اجرا کنید. مدت مکث این ترکیب 20 تا 30 دقیقه است.

  • شنی با پایه 7 دکلره: پایه 7 دکلره برای افرادی مناسب است که قصد ندارند گیسوان خود را خیلی روشن کنند. برای اجرای این تناژ بر روی پایه 7، لازم است که نصف تیوپ از هر کدام از فرآورده های آرایشی 4.6 و 10.6 را با هم مخلوط کنید و به میزان کافی اکسیدان 3 درصد به آن اضافه کنید. زمان مکث را 40 تا 50 دقیقه در نظر بگیرید.

بهتر است برای نگهداری و مراقبت از گیسوان از شامپو های فاقد سولفات، سرم ها و ماسک های مراقبتی استفاده کنید. بعد از گذشت چند هفته رنگساژ مورد نظر را دوباره تمدید کنید و از زیبایی و درخشندگی گیسوانتان لذت ببرید.

مطلب پیشنهادی

رنگ مو بدون دکلره روی موی مشکی

رنگ مو بدون دکلره روی موی مشکی

صحبت از عوارض و آسیب‌های دکلره کردن مو، مختص به سال‌های اخیر نیست. سال‌های سال‌ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *