جمعه , 31 فروردین 1403 - 2:15 بعد از ظهر

تیپاکس چیست؟ | پرداخت در محل تیپاکس

نحوه فعالیت تیپاکس به گونه ای میباشد که با اولین تماس تلفنی، مامورین کارآزموده تیپاکس به محل فرستنده مراجعه نموده و پس از ارائه رسید، مرسولات را دریافت می کنند. محموله با نهایت دقت و حفاظت، بارگیری شده و در کوتاه ترین زمان ممکن در محل گیرنده در هر نقطه از کشور تحویل می گردد. (دریافت هزینه ارسال به دو صورت “نقدی” و یا “پسکرایه” بنا به درخواست مشتری انجام می پذیرد.)

ویژگی ارسال مرسوله با تیپاکس

امکان انجام امور مربوط به بسته بندی محمولات، مطابق استانداردها و ضوابط شرکت، برای شما تامین میشود.
مشتری این امکان را دارد که محموله خود را در مراحل مختلف، از ارسال تا تحویل پیگیری نماید
امکان ارسال محمولات به مناطق دور افتاده که فاقد شعبه تیپاکس هستند با تامین هزینه سرویس آن از سوی مشتری میسر می باشد
کلیه مرسولات شامل پوشش بیمه ای بوده و در صورت وارد آمدن احتمالی خسارت به مشتری، جبران آن تضمین شده است
ایجاد سرویس های اختصاصی جهت ارسال محمولات شرکت ها، کارخانجات و تجار از جمله خدمات شرکت تیپاکس می باشد

هزینه تیپاکس چیست

نحوه‌ی محاسبه‌ی هزینه‌های تیپاکس بستگی به شهرهای مختلف و با توجه به ابعاد، وزن ، مسافت، شیوه ارسال ، ارزش عنوان شده کالای ارسالی و بسته‌بندی (درصورت نیاز) قابل محاسبه است و همچنین قبل از ارسال بسته ها نیز برای برآورد هزینه می توانید هزینه آن را تخمین بزنید و این یکی از ویژگی های بارز تیپاکس محسوب می شود که به سهولت قابل انجام می باشد. مشتری پس از مراجعه تیپاکس‌یار به مقصد می‌تواند هزینه ارسال و وجه کالای خریداری شده را پرداخت نماید. بیمه کردن همه مرسولات قبل از ارسال، تا در هنگام به وجود آمدن حوادث طبیعی و غیرطبیعی برای مرسوله های شما، دو طرف فرستنده و گیرنده زیان بینند.

 

هزینه تیپاکس چیست

هزینه تیپاکس

هزینه تیپاکس بر اساس وزن محصول و فاصله مبدا تا مقصد محاسبه می شود و ربطی به حجم یا موارد دیگر ندارد. محصولاتی که به کمک سئو  در نتایج جستجو دارای رتبه می شوند، همگی می توانند از کانال پستی تیپاکس ارسال شوند که شامل هزینه های جانبی و بسته بندی تیپاکس می شود که نخست ۵ درصد تخفیف به تعرفه حمل محاسبه شده اعمال می شود سپس قیمت فروش کارتن به عدد محاسبه شده اضافه می شود. اگر وزن کالا به صورت اعشاری باشد معمولا رند می شود و کرانه بالای آن برای محاسبه هزینه در نظر گرفته می شود . هزینه تیپاکس برای شهر های مختلف متفاوت است و تیپاکس سه نوع تعرفه دارد :
1- تعرفه شهر های نزدیک
2- تعرفه شهر های دور
3- تعرفه حمل اکسپرس (بندر امام خمینی وسربندر ، ماهشهر ، کیش ، قشم ، عسلویه ، چابهار جزء شعب اکسپرس محسوب می شوند )

هزینه ارسال با تیپاکس

باتوجه به توضیحات گفته شده برای ارسال کالا با تیپاکس نمی توان مقدار مشخصی تعیین کرد و ایم هزینه بستگی به وزن کالا و فاصله ارسال دارد به طور مثال هزینه ارسال با تیپاکس برای کالای یک کیلویی و فاصله km 0 تا 100 چهارده تومان است در صورتیکه هزینه ارسال با تیپاکس برای کالای دو کیلویی و فاصله km 101 تا 250 معادل 16.800 تومان است . برای اطلاع از قیمت دقیق ارسال کالا با تیپاکس می توانید با شماره تلفن 021-8457 تماس بگیرید یا میتوانید در قسمت برآورد هزینه تیپاکس اطلاعات بسته خود را وارد کرده و حدود هزینه ارسال را محاسبه کنید . قبل از تماس حتما در خصوص موارد زیر اطلاعات دقیق کسب کنید :
• مبدأ و مقصد
• وزن حجم کالا
• ارزش ریالی کالا

تیپاکس چیست؟ | پرداخت در محل تیپاکس

درباره تیپاکس

تیپاکس بیش از شصت سال در زمینه انتقال و رساندن کالا به صاحبانشان سابقه دارد . این مجموعه با داشتن نیروهای متخصص و ماهر ، عملکرد سریع و متناسب در مدت زمان اندکی توانست اعتماد مشتریان زیادی را جلب کند و سرعت و امنیت بیشتری را برای آن ها به ارمغان بیاورد .تیپاکس دست یابی به موارد زیر را سرلوحه فعالیت های خود قرار داده است :
1) ارتقاء کیفیت خدمات و انجام دقیق تعهدات در راستای افزایش وفاداری و رضایتمندی مشتریان
2) آموزش و ارتقاء سطح دانش، مهارت، انگیزه و توسعه قابلیت‏های منابع انسانی
3) گسترش بازار ارائه خدمات

تیپاکس چند روزه به مقصد میرسد ؟

با وجود این که تیپاکس سرعت زیادی در ارسال کالا و رساندن آن به دست گیرنده دارد اما نمی توان زمان دقیقی برای آن مشخص کرد و بستگی به فاصله مبدا تا مقصد یا شرایط دیگر دارد .متوسط زمان ارسال کالا توسط تیپاکس بین 12 تا 48 ساعت است . تحت شرایط پیش بینی نشده ای مانند بازرسی مرسوله در گمرکات ، تأخیر در مقصد بابت تهیه اسناد مورد نیاز جهت ترخیص ، نقص نشانی گیرنده و … ممکن است مدت زمان ارسال کالا و تحویل آن به مشتری بیشتر از زمان پیش بینی شده طول بکشد . هنگام تحویل بسته خود به کارکنان تیپاکس میتوانید زمان تقریبی تحویل آن را بپرسید .

تیپاکس چیست ؟

تیپاکس یک سرویس جدید پستی است که قادر است با سیستم طراحی فروشگاه اینترنتی هماهنگ شود، که به کمک آن همه مرسولات پستی را در کمترین زمان ممکن به دست مشتریان می رساند. همه مرسولات قبل از ارسال توسط تیپاکس بیمه می شوند تا در صورت وقوع هرگونه حادثه طبیعی یا غیر طبیعی فرستنده یا گیرنده خسارت و ضرر مالی نبینند . تیپاکس امروزه بسیار فرا گیر شده و توسعه یافته به گونه ای که در اکثر شهر های ایران نمایندگی دارد.

تیپاکس چیست؟ | پرداخت در محل تیپاکس

پست تیپاکس

هر بسته برای رسیدن به مقصد می تواند مسیر متفاوتی را طی کند . برخی بسته ها ممکن است هوایی و برخی دیگر ممکن است زمینی انتقال یابند. پست تیپاکس توانسته است برای هر بسته بنا به شرایط، نوع بسته، فاصله و… مسیر اختصاصی ایجاد کند و راه را برای ارسال بسته های گوناگون هموار کند. پست تیپاکس از به روزترین تکنولوژِی دنیا برخوردار است و از خدمات آن می توان به اکسپرس زمینی، اکسپرس بین المللی، اکسپرس هوایی، خدمات پرداخت در محل و خدمات ویژه دسته بندی اشاه کرد .

هزینه تیپاکس بر عهده کیست ؟

هزینه تیپاکس میتواند بر عهده فرستنده یا گیرنده باشد که در زمان ارسال محصول می توانید این موضوع را به طور دقیق مشخص کنید. اگر قصد ارسال کالای خود با تیپاکس را دارید دقت کنید شهر گیرنده حتما نمایندگی تیپاکس را داشته باشد زیرا در غیر این صورت تمام هزینه های ارسال و دریافت کالا بر عهده فروشنده می شود. برای اطمینان یافتن از این موضوع هنگام ارسال از شرکت تیپاکس و مامور حمل کننده بپرسید یا پشت برگه بارنامه تیپاکس را ملاحظه کنید. البته می توانیداز صفحه لینک شده نمایندگی های شرکت تیپاکس در شهرهای مختلف را بررسی کنید.

مقایسه هزینه تیپاکس و پست

همان طور که گفته شد تیپاکس تعرفه متفاوتی در شهر های دورو نزدیک دارد. از معایب این پست می‌توان به هزینه بالای آن در مقایسه با پست پیشتاز اشاره کرد. به همین دلیل برای ارسال بسته‌های کوچک زیر یک کیلوگرم مناسب نمی‌باشد زیرا از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه نیست. تیپاکس یک شرکت حمل و نقل خصوصی می‌باشد که با دفاتر خدمات ارتباطی هیچگونه همکاری ندارد.

تیپاکس چیست؟ | پرداخت در محل تیپاکس

نحوه ارسال با تیپاکس

برای ارسال کالا با تیپاکس می توانید با شماره تلفن نزدیک ترین شعبه این شرکت تماس بگیرید . شماره تلفن تیپاکس را می توانید از مرکز اطلاعات تلفن شهر خود سوال کنید . پس از تماس مأمور تیپاکس برای جمع آوری مرسوله مراجعه خواهد کرد هم چنین می توانید به نمایندگی های آن مراجعه کنید و کالای خود را تحویل دهید . به جز موارد گفته شده بهترین راه برای ارسال کالا با تیپاکس استفاده از اپلیکیشن مای تیپاکس است .

اپلیکیشن تیپاکس

با اپلیکیشن تیپاکس (مای تیپاکس) دیگر لازم نیست به تیپاکس زنگ بزنید یا به نمایندگی های آن مراجعه کنید. اپلیکیشن مای تیپاکس یک کانال ارتباطی آنلاین است که مخاطبان می توانند آن را بر روی گشی خود نصب کنند و تمامی خدمات ثبت، رهگیری، پیگیری سفارش و عملیات ارسال تا دریافت بسته را به راحتی انجام دهند. پس از وارد کردن مشخصات مانند نام گیرنده و فرستنده، وزن کالا، آدرس و… مبلغ کرایه به صورت آنلاین محاسبه می شود و شما می توانید با استفاده از رمز دوم آن را به صورت اینترنتی پرداخت کنید. پس از اتمام مراحل نزدیک ترین نماینده تیپاکس در کوتاه ترین زمان ممکن بسته را درب منزل ازشما تحویل می گیرد.

کد رهگیری تیپاکس

احتمالا شما هم به تازگی خرید اینترنتی انجام داده اید و قرار شده است فروشنده بسته شما را با تیپاکس ارسال کند. زمانی که منتظر هستید بسته ای به وسیله تیپاکس به دست شما برسد چه باید کرد؟ از کجا می توانید متوجه شوید که بسته شما اکنون کجاست و در چه وضعیتی رار دارد؟ اکثر فروشندگان یک کد تحت عنوان «کد رهگیری تیپاکس» به شما می دهند که به کمک آن می توانید به طور آنلاین از موقعیت بسته خود آگاه شوید. کد رهگیری تیپاکس برای هر بسته ای اختصاصی است و اغلب بین 15 الی 25 رقم است. این کد را یا فروشندگان در اختیارتان قرار می دهند و یا بر روی شماره تلفن همراه‌تان پیامک می شود. درواقع این کد امکان استعلام گرفتن از مرسوله شما در هر زمان را می دهد و کار را برای شما راحت می کند. می توانید بر روی لینکی که در پیامک قرار داده شده است کلیک کنید، وارد سایت شوید و در آنجا کادری تحت عنوان «رهگیری» قرار گرفته است. کد رهگیری خود را در آنجا وارد می کنید و منتظر می شوید تا به شما نشان داده شود که اکنون مرسوله شما در کدام مرحله از سفر قرار دارد.

تیپاکس چیست؟ | پرداخت در محل تیپاکس

سوالات متداول

مدت زمان تحویل کالا به گیرنده چقدر است؟

سرویس دهی تیپاکس به طور معمول یک روزه می باشد.( به استثناء شهرهای دو مسیره یا راه دور که معمولاً ظرف ۴۸ تا ۷۲ ساعت انجام می گردد.)

چگونه بسته تیپاکس را رهگیری کنم؟

برای رهگیری بسته تیپاکس خود کافیست در آدرس رهگیری مرسوله کد رهگیری که برای شما پیامک شده است وارد کنید و بسته خود را در لحظه دنبال کنید.

آیا تیپاکس محمولات را بسته بندی می کند؟

بله، در صورت درخواست مشتریان گرامی این کار صورت می گیرد. در غیر این صورت بسته بندی توسط خود مشتریان انجام می شود

من یک فروشگاه اینترنتی دارم، چگونه می توانم با تیپاکس همکاری کنم؟

باید به صورت حضوری به شعب تیپاکس مراجعه نمایید تا از شرایط همکاری با تیپاکس آگاه شوید.

شرکت تیپاکس در جهت پیشبرد اهداف فروشگاه های اینترنتی و رفع موانع موجود، اقدام به طراحی خدمات ویژه ای برای فروشگاه های اینترنتی نموده است. طراحی این خدمات در تیپاکس از یک سو باعث رونق هرچه بیشتر کسب و کار فروشگاه های اینترنتی گردیده و از سوی دیگر امنیت خرید اینترنتی را برای مصرف کننده به ارمغان آورده است.

مطلب پیشنهادی

دیلیت اکانت تلگرام فوری بدون کد

  تلگرام به عنوان یکی از محبوب‌ترین مسنجرهای جهان، از طرفداران بسیاری برخوردار است. این …

76 دیدگاه

  1. سلام وق بخیر ببخشید امکان داره پیامک برامون ارسال نشه؟

  2. ارسال بسته عالی بود از تهران تا خوزستان هم 48 ساعت تحویل گرفتم بدون کوچکترین مشکلی

  3. 2 تا سفارش پرداخت در محل COD ارسال کردیم، زمانی که تحویل میگرفتند گفتن تسویه 14 روزه هست و بعد از 14 روز پول میاد به حساب شما، خدا میدونه الان 40 روز شده هرچی زنگ میزنیم و… میگن باشه ما ارجاع میدیم حسابداری و میریزیم و… 600 تومان هم اینجا طلب کاریم که نمیدن، خدارو شکر زود فهمیدیم و اولین بسته که ارسال کردیم همون بود که شکست و بعد دیدیم جواب سر بالا میدن دیگه همکاری و ارسال با تیپاکس رو قطع کردیم ، خلاصه که ما 1 هفته با تیپاکس کار کردیم نتیجش شد 900 هزار تومان ضرر، جدای از وقتی که ازمون گرفت اینقدر که زنگ زدیم و پیام و تیکت گذاشتیم و اعصاب خوردی و… خیلی شیک هیچ پاسخگویی ندارند، کلاهبرداری در روز روشن در قالب شرکتی و سازمان یافته، شما شکایت از تیپاکس رو گوگل کنید ببینید به چه نتایج عجیب و شگفتی میرسید و این شرکت چیکار میکنه

  4. بر خلاف وعده ها و شعارها و برخی ظواهر، شرکت تیپاکس اصلا شرکت خوب و پاسخگویی نیست. چه بسا مواردی که در رسیدن بسته های فوری و مهم به مقصد تاخیر طولانی شده و کسی به کسی نیست. واحد شکایات تیپاکس هم بیهوده است. صابون این شرکت به تن ما خورده. باورش نکنید.
    از همه شهروندانی که بسان ما تجارب تلخی با این شرکت دارند تقاضا میشود تجارب خود را از طریق اینترنت و شبکه های اجتماعی و ماهواره و هر طریق که میتوانند منتشر کنند تا سایرین هم مطلع شده و با تبلیغات زیاد و غیرواقعی این شرکتِ غیرپاسخگو مقابله شود.
    خواهش میشود به هر طریق که میتوانید به بقیه اطلاع رسانی کنید تا گرفتار نشوند.

    از کلیه کسانی که با این شرکت مشکل داشته اند تقاضا میشود تجارب خود را به هر طریق ممکن با بقیه به اشتراک گذارده و هر چه بیشتر اطلاع-رسانی کنند. علاوه بر این، مشکلات را به شماره تلفن 195، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات، سازمان بازرسی کل کشور و از این قبیل نیز در صورت امکان اطلاع دهند. با تشکر.

  5. سلام
    نوع پرداخت : پس کرایه (در مقصد)
    به چه معناست

  6. واقعاً،کلاهبرداری مدرن انتخاب کردن ،یخچال فریزر،ضربه خورده رو بدون تحویل به خودم جلو درب گذاشتن وبعد تماس گرفتن که بسته شما جلو درب منزل پیاده شده ،نه امضایی نه چیزی …الآنم بعد از دوماه پیگیری به هیچ نتیجه‌ای نرسیدم ،هرجا هم برای فروش می برم به خاطر ضربه وارد شده اصلا خریدا نیستند اگه هم کسی پیدا بشه با چند میلیون زیر قیمت میخوان ،هزار بار هم ثبت شکایت زدم ،میزنه درحال بررسی ،تماسم که هر روز تماس میگیرم و با پیام شما اولیییین نفر در صف انتظار هستید ،واینکه صبورانه منتظر باشید وبع از 20دقیقیه که هیچ کسی پاسخدنمیده یا شارژ گوشی تموم میشه یا قطع میشه ،تو رو خدا اگه شده با اسب و الاغ کالا تون رو بیارید ولی به تیپاکس اعتماد نکنید .‌..خدا ازشون نگذره .. مخصوصا نمایندگی سبزوار که از مزخرف ترین نمایندگی ها و مسول بی وجدانی داره ،من که به خداذواگذارشون کردم ولی تورو خدا به همه اطرافیان خودتون این اطلاع رسانی کنید که اشتباه منو تکرار نکنند

  7. دوست عزیز تشریف ببر کلانتری شکایت کن بنده مامور اداره پست هستم تیپاکس پست خصوصی هست که من از روند کارشون بی اطلاع هستم ولی تو روند کاری ما اگر همچین مشکلی پیش بیاد شاکی شکایت میکنه و مقامات پست مجبورن رسیدگی کنن و غرامت بدن و هیچ جوره نمی تونن از زیرش در برن فقط شکایت کن و حالا که میگی موقع تحویل امضا هم ازت نگرفتن اصلا بگو به من تحویل داده نشده تا کل مبلغ مرسوله رو برات غرامت در نظر بگیرن

  8. چطور امکان داره پیام دریافت توسط گیرنده بیاد ولی بسته نرسیده باشه ؟؟؟ من چجور باید پیگیری کنم ؟

  9. شکایت کنید

  10. سلام، نام گیرنده بسته من اشتباه نوشته شده، حالا چی میشه، شایدم از جایی که خریدم بسته یکی دیگه رو به من فرستاده.
    حالا باید چیکار کنم؟؟؟ لطفا کمکم کنید

  11. سلام یه سوال داشتم توی خدمات پس کرایه که هزینه از گیرنده گرفته میشه، هزینه کالا چجوریه ؟ یعنی اگه من چیزی به قیمت ۲۰۰تومن بفروشم ، این مبلغ رو از تیپاکس دریافت میکنم ؟ و بعد تیپاکس این هزینه رو از گیرنده میگیره ؟

    • نه حاجی تیپاکس بار رو میبره تحویل میده از خریدار پول تورو میگیره بعد از ۱۴ روز واست میفرستهد

  12. من تجربه ارسال با تیپاکس رو ندارم و با خونن نظرات بهتره شرکت دیگه ای رو انتخاب کنم
    البته با یکی از دفاترشون صحبت کردم و مسئولش گفت خوب بسته بندی کن که وقتی پرت میکنن نشکنه !!!! همینطور صریح ! برای جابجایی پرت میکنن بسته ها رو …

  13. اصلا راضی نیستم .یاتماس میگیرن خودت بری تحویل بگیری یا راننده تا وسط راه میاد ودر منزل نمیاد میگه وظیفع تیباکس نیست بره درب منزل باید بیاین وسط راه تحویل بگیرید.دقیقا دوهفته پیش این بلا سر من اومد اما نمیدونستم به کجا گزارش بدم

  14. سلام آیا تیپاکس بسته های پستی رو به پست بانک تحویل میده یا نه

    • عزیزم پست بانک یه بانک هستش چه ربطی داره به پست شاید شما منظورتان دفاتر خدماتی هستش

  15. سلام من۳روزه بستم نرسیده دستم میشه بگید چیکارکنم؟میزنگم به دفتر هم پاسخی دریافت نمیکنم

  16. میشه از طریق تیپاکس کالای ۸۰ سانتی رو فرستاد یا نه

  17. اگه گیرنده خونه نباشد
    تیپاکس یا پیکش با ما تماس میگیرد؟

  18. اگ پیامک تیپاکس واستون اومده ک خوبه ولی اگ نیومده متاسفانه سرتون کلاه رفته اگ مبلغ کمه ولش کن و برای بار مطمئن باش ک از کجا خرید میکنی اما اگر مبلیغ زیاده شکایت تا به سزای کارش برسد

  19. شرکت تیپاکس کالا رو بیمه میکنه.باید پاسخگو باشه.نمیشه که

  20. سلام یک میز چوبی رو‌هم میشه فرستاد ؟

  21. تیپاکس بسته رو در خونه تحویل میده یا باید بریم خودمون تحویل بگیریم؟

  22. سلام آیا تحصیلدار حق دارد مبلغ اضافه از فاکتور بگیرد؟در رهگیری نوشته مبلغ پس کرایه:178,65 ریال و ارزش افزوده: 14,751 ریال
    به من گفت 21 هزار تومن بهش گفتم تو رهگیری 17 تومن زده گفت این از شعبه 5 من از شعبه3 آوردم همچین چیزی داریم یا تحصیلدار شما سرم کلاه گذاشته به من چه مربوطه از کدام شعبه است مگه ما باید هزینه شعبه های متعدد را حساب کنیم

    • به قران من دیروز یه میز که خودش رو خریدم ۳۰۰ هزار تومان از یاسوج با تیباکس ارسال کردم به کرمانشاه ۲۴۰ هزار تومان از من کرایه گرفتن یعنی چیزی تقریبامعادل با قیمت خودش

  23. باسلام به نظرم پست درایران سرتحش یکی است و تمام نظام اداریش و نحوه برخورد بامشتری هایشان یکی است و هیچ کدام احترام به مشتری و یا پاسخ گوی درست به مشتری را بلد نیستند با تمام احترام و عرض خسته نباشید خدمت بعضی از کارکنان زحمت کش و دل سوز این حرف را می زنم و طرف حرفم نظام اداری موجود درپست مان است. چونکه بنده خرید و فروش زیادی در طی این دو سه ساله انجام دادم و هرکدام به نحوه بنده را اذیت کردند.
    یک سوال آیا در پسکرایه که هزینه کرایه درب منزل خریدار پرداخت می شود آیا هزینه ای هم برای مامور باید پرداخت کرد. ؟
    دوم : هزینه پستی که فرستنده یک کالا ارسالی به وزن تقریبی 200 تا از شهر اهواز تا مثلاٌ شهرزنجان چقدر است ؟
    سوم : چرا دربعضی از شهرها از کارتون وجعبه هیچ ایرادی نمی گیرند و بعضی شهرهای دیگر بااینکه بسته وجعبه وکارتون نو وقابل استفاده است هرگز قبول نمی کنند وباید بسته را از خودشان بخرید تا مورد قبول باشد؟

  24. سلام من میخوام ی بسته رو تحویل بگیرم غیر حضوری طرف هم ندیدم بنظرتون کل اه بردارید یا نه به طرف گفتم گفت به من کد میده تیپاکس چیکار کنم

  25. سلام دوباره. مدیریتشان بسیار بد است. اصلا شعارها و ادعاهایشان باورتان نشود. به این شرکت اعتماد نباید کرد. به این شرکت امانتی را نباید سپرد. اگر انشاالله با همت مردم و مشتریان این شرکت تحریم شود شاید مدیریت بسیار ضعیف و ناکارایش را اصلاح کرده و اینگونه خدمات-دهیِ ضعیف و غیرمسئولانه نداشته باشد. از بقیه مردم و مشتریان هم تقاضا میشود ناکارایی این شرکت را به اطلاع بقیه رسانده و در دفاع از حقوق مشتریان مشارکت کنند. انشاالله.
    در ضمن جدا پیشنهاد میشود شهروندان شکایات خود از تیپاکس را همچنین به شماره تلفن 195، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات، سازمان بازرسی کل کشور و از این قبیل نیز اعلام نمایند تا یا ترجیحا تیپاکس در مدیریت و سیستمها و روشهای خود اصلاح و تحول اساسی به وجود آورد یا دستکم مجوز آن توسط سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات به دلیل عدم رعایت استانداردها و ضوابط و مسئولیتهای مربوط لغو شود.
    با سپاس.

    • جدا تقاضا و پیشنهاد میشود این شرکت با رویه هایی معیوب را به کسی توصیه نکرده و پرنسیپها و وجهه خود را زیر سوال نبرید.

    • سلام
      من هم از تهران واسم بسته پست شده ازطریق تیپاکس بی در و پیکر
      بعد چقد معطلی و تأخیر زنگ میزنن میگن خودتون بیاید و بسته رو تحویل بگیرین. واقعا که تیپاکس خیلی ضعیف و بی مدیریت هست، خواهشا بدین پست پیشتاز و زودتر به دستتون میرسه. اعتماد به تیپاکس نکنید

    • من بدتر از تی پاکس ندیدم تا به حال. پارسال 4 تا ظرف چوبی برام از شهرستان فرستادن . اول که یکیش شکسته بود . منم تحویل نگرفتم . بقیه ش را پس دادن به دفتر تو شهرستان که گم شد. براورد هزینه کردن .ظرف 150 تومانی را 40 تومان براورد هزینه کردن.
      یعنی ر اون تی پاکس را باید گل گرفت . من هر روز زنگ می زدم . فقط می گفت کارشناس باهاتون تماس میگره . خاک تو سرشون که نون حروم میخورن . من که راضی نیستم که اینطور مردم را سر کار می ذارن

    • اصلا به تیپاکس اعتماد نکنید، من که اصلا راضی نیستم ازشون ,تا حالا نشده یک بار بسته منو سالم برسونن، فقط چند برابر هزینه گرونتر میگیرن

  26. سلام. شرکت تیپاکس اصلا شرکت خوبی نیست. تبلیغاتش را باور نکنید. پست تیپاکس احساس مسئولیت و تعهدِ لازم را ندارد. کانالهای پیگیریشان کار نکرده و اطلاعاتش نادرست بوده و به اصطلاح سرِ کاری است. مدیریتشان بسیار بد است. اصلا شعارها و ادعاهایشان باورتان نشود. به این شرکت اعتماد نباید کرد. به این شرکت امانتی را نباید سپرد. اگر انشاالله با همت مردم و مشتریان این شرکت تحریم شود شاید مدیریت بسیار ضعیف و ناکارایش را اصلاح کرده و اینگونه خدمات-دهیِ ضعیف و غیرمسئولانه نداشته باشد. از بقیه مردم و مشتریان هم تقاضا میشود ناکارایی این شرکت را به اطلاع بقیه رسانده و در دفاع از حقوق مشتریان مشارکت کنند. انشاالله.
    در ضمن جدا پیشنهاد میشود شهروندان شکایات خود از تیپاکس را همچنین به شماره تلفن 195، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات، سازمان بازرسی کل کشور و از این قبیل نیز اعلام نمایند تا یا ترجیحا تیپاکس در مدیریت و سیستمها و روشهای خود اصلاح و تحول اساسی به وجود آورد یا دستکم مجوز آن توسط سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات به دلیل عدم رعایت استانداردها و ضوابط و مسئولیتهای مربوط لغو شود.

    • با شما همدردیم. به امید روزی که یا شاهد ابطال مجوز اینگونه شرکتها باشیم و یا با تعویض و اصلاح مدیریتشان، تحولی اساسی در آنها رخ دهد.

    • درود. ما هم تجربه مشابهی داشتیم.
      است. بسته ها اصلا به موقع به مقصد نمیرسند و اما خیلی تبلیغات کرده و شعار میدهند. مدیریتشان خیلی ضعیف است. به این شرکت امانتی را نسپرده و از افراد و شرکتهایی هم که کالاهایشان را از طریق آن ارسال کنند خرید نخواهیم کرد. اگر انشاالله با همت مردم و مشتریان اینگونه شرکتها تحریم شوند شاید مدیریت بسیار ضعیف و ناکارایشان را اصلاح کرده و اینگونه خدمات-دهیِ ضعیف و غیرمسئولانه را نداشته باشند و مسئولان هم بیهوده برای امثال اینها مجوز صادر نکنند که آنها رویش این همه تبلیغات کنند. از بقیه مردم و مشتریان هم تقاضا میشود ناکارایی اینگونه شرکتها و نادرستیِ تبلیغات و ادعاها را به اطلاع بقیه رسانده و در دفاع از حقوق خود و دیگر مشتریان مشارکت کنند. انشاالله.

  27. سلام. طبق تجربه تلخ ما، شرکت تیپاکس طبق تبلیغات و ادعاهایش عمل نمیکند. از آنها شکایت شده که سازمان ارتباطات بر چه اساس برای چنین سیستمی مجوز صادر کرده است…؟؟؟ احساس مسئولیت و تعهدِ لازم نیست. همه اش حرف بود. با وجود دریافت هزینه ها، محموله ها به موقع به مقصد نرسیده و اینها که میگویند فقط تبلیغات است. در تجربه ای شخصی برای خود ما، حداکثر 48 ساعتِ نخستِ وعده داده شده، تا به حال به 5 روز رسیده و هنوز هم بسته ای به دستمان نرسیده است. سیستم به اصطلاح پیگیریِ آنلاینِ مرسولات توسط مشتریان درست کار نکرده و اطلاعاتش نادرست بوده و به اصطلاح سرِ کاری است. شماره 5457 هم که برای پیگیری و اعلام شکایت قرار داده اند اولا در خیلی ساعات و در روزهای تعطیل فعال نبوده و در ساعات و روزهای کاری هم اختلال دارد. (مثلا از شماره 0912 قابل تماس نیست!) البته اگر پس از کلی معطلی موفق به تماس شوید، وعده های نادرست و به اصطلاح سر خرمنِ پیگیری و اقدام میدهند و اما در عمل کاری انجام نمیشود. باور نکرده و اشتباه ما را تکرار نکنید.

  28. شرکت تیپاکس به روش صحیح کالاها و مرسولات را ارسال نمی کند و احترامی برای مشتریانش قائل نیست.
    درتاریخ 98/09/06 کالایی برای من ارسال شد اما بسته من منهدم و محتویات داخل آن شکسته و باز آمد و درخواست کرایه شد.برای بسته ناسالم و کالاهای خراب که من قبول نکردم بسته را و به شرکت شایت کردم و بعد از یکهفته با پیگیری هر روز و مدام در تاریخ 98/09/13 هنوز پاسخی دریافت نکردم و تنها جواب شرکت تیپاکس عدم قبول مسؤولیت هست.
    لطفا اشتباه من را تکرار نکنید و از شرکتهای حمل و نقل بهتری استفاده کنید تا وقت و هزینه شما هدر نرود.
    به امید روزی که همه ما درقبال کار و وظیفه مان پاسخگو و مسؤول باشیم.

  29. با سلام و درود
    شرکت تیپاکس به هیچ عنوان شرکت مطمئن و پاسخگویی برای حمل و نقل کالاها و مرسولات نیست.من کالایی خریدم و درتاریخ 98/09/07 از طریق این شرکت بسته من که نیمی از وسایل مربوطه در آن شکسته بود علیرغم اینکه روی بسته با رنگ قرمز نوشته شده بود شکستنی برای من آوردند و با کارمند این شرکت با خنده از من درخواست کرایه حمل بار شکسته شده و خراب من رو میخواست که من برای بار خراب هیچ وجهی ندادم و بسته را دریافت نکردم الان در تاریخ 98/09/13 با پیگیری های مداوم و هرروزه هنوز جواب نگرفتم و مسؤولین شرکت قبول به پرداخت خسارت نمی کنند حتی بسته را به ارسال کننده پس ندادند.من هم از طریق مراجع قضایی مجبورم اقدام کنم و خسارت بگیرم.
    اصلا به هیچ وجه این شرکت احترامی به شما نمی گذارد و بسته های ارسالی به شیوه درست ارسال نمی شود و فقط پول می خواهند .
    لطفا اشتباه من رو تکرار نکنید تا وقت و هزینه شما هدر نرود.
    شرکتهای حمل و نقل بهتری هستند که شما از اون طریق اقدام به ارسال کالاهای خود کنید.

  30. سلام خسته نباشید من کد ارسالیع فراموش کردم چکنم

  31. از 5شنبه صبح برای من یک سپر ارسال کردن از تهران به مشهد امروز 1شنبه هنوز نرسیده کی میرسه پس؟

  32. سلام بسته ارسالي تحويل گرفته نشده مجدد ارسال ميشه

  33. سلام ایا مامورین تیپاکس دارای دستگاه کارتخوان هستن

  34. بله از نوع لمسی و خوبه اش

  35. امیدوارم اینطور ک من میگم نباشه….ولی احتمالا اگر خرید اینترنتی وسا غیرحضوری کردین سرتون کلاه رفته وطرف اصلا کالایی نفرستاده…خیلی زیاد پیش میاد

  36. سلام مهندس من چن ماه قبل به یکی از مشتریانم تو مشهد جنسی را فروختم بعد از دریافت جنس توسط مشتری حالا به هر دلایلی مشتری از جنس مذکور ناراضی بود و آن را از طریق تیپاکس عودت داد و متذکر شد که هزینه اش را به تیپاکس بدم تا ایشون از تیپاکس تحویل بگیرند جنس را فرستادند و من رفتم جنسامو بگیرم مامور تیپاکس گفتند اول باید تسویه بفرمایین بعد جنساتونو تحویل بگیرین منم 4500000 تومان کارت کشیدم ولی متاسفانه بعد از تحویل گرفتن جنسا از مامور تیپاکس جنسی داخل کارتن مشاهده نکردم یعنی طرف اصلا جنسای منو نفرستاده بود تا منم تحویل بگیرم یه کارتنی بود که داخلش چنتا آت آشغال بود بعد از اون جریان هم طرف اصلا تلفنم را جواب نمیدهد حالا میخواستم بدونم تکلیف ما چیه ؟ ما چکار کنیم ؟ راهنمایی بفرمایید ممنون میشم
    جهدی از اردبیل هستم

  37. سلام یه سواله مهم داشتم،ایا گیرنده میتواند به فرستنده ادرسه نمایندگی یا اداره تیپاکس را بدهد،و گیرنده بسته را از اداره یا نمایندگی تیپاکس تحویل بگیرد ?!?!!لطفا جواب بدید،ممنون

  38. سلام من چجوری بستم رو پیگیری کنم ساعت یک برام فرستادن از شرق تهران به غرب تهران ولی فعلا نرسیده شماره ای هم ندارم باید چکار کنم

  39. چطور میوونم بفهمم هزینه فرستادن محصول از تهران به گیلان چقدر میشه تا به مشتریم بگم به حسابم واریز کنه؟منتظر پاسختونم تا ساعت۷صبح

  40. توی سایت تیپاکس هستش خوب نگاه نکردی یا اصلا بازدید نکردی سایت تیپاکس رو

  41. سلام خسته نباشید من یه بسته به کاشان فرستادم‌ .پولو طرف میگه دادم من از کجا بفهمم که پولو داده .چطوری بدونم پواو رو داده

  42. سلام متاسفانه برای من کارتن ارسال شده با اینکه توسط فرستنده خیلی خوب بسته بندی شده بود ولی کانلا مشخص هست که بسته من پرتاب شده با اینکه روی کارتن نوشته شده بود شکستنی هست ولی ده تا از محصولات من کامل از بین رفته و بقیه هم آسیب دیدن خسارت من چجوری جبران میشه و باید چیکار کنم چون اولین بار نیست و اگه قرار باشه تیپاکس اینجوری کار کنه مشتری های خودش رو از دست میده

  43. سلام خسته نباشید.ما یک فروشگاه هستیم که همه روزه با تیپاکس کار میکنیم.و مامورین تیپاکس برای جمع آوری روزی یکبار به پاساژ سرمیزنند.آیا مامورین تیپاکس به عنوان حق دستمزد از هرمغازه هزینه جدایی را دریافت میکنند؟اگر طبق قوانین تیپاکس هست چه مبلغی؟

  44. سلام میخواستم ببینم هزینه پست تی پاکس از اردبیل به همدان چقدر میشه

  45. سلام ميخواستم بدونم كالا رو درب منزل ميارن يا نه

  46. پرداخت در محل (پس کرایه) رو میشه با کارت عابر بانک پرداخت کرد یا باید نقدی پرداخت کرد؟

    • بستگی به شرکت ارائه دهنده خدمات پرداخت در محل داره و اصولا اکثر شرکت ها دستگاه pos را دارند

  47. برای سورپرایز کردن طرف مقابلم میتونم اسم و آدرس فرستنده رو یه آدرس غیر از آدرس خودم بنویسم که وقتی بسته به دستش رسید اولش اسم و آدرسم توجهشو جلب نکنه ولی شمارم درست باشه روی جعبه؟

  48. سلام من میخوام از شخصی در شهر کرج قطعه یدکی برای ماشین بخرم و هیچ آشنایی قبلی با ایشان ندارم امکان داره که بعدازدریافت وسیله مورد نظر مبلغ روبه تیپاکس پرداخت کنم یا بامراجعه به دفتر تیپاکس درشهر خودم مبلغ رو پرداخت کنم تا بعداز دریافت وسیله ازفروشنده پول رو به ایشان پرداخت کنند

  49. سلام از بروجرد به پاکدشت تهران چقد زمان میبره که بسته برسه

  50. ببخشید من حدودا ده روز پیش ازتهران باید یه بسته به دستم میرسید.هنوزهیچ اطلاعی هم ازبسته ام ندارم.از فرستنده هم هیچ آدرس و نشونی ندارم و تلفنشون خاموش کردن هزینه هم پرداخت کردم.بنظرتون چکار باید بکنم

  51. سلام میشه خودمون بیاییم بسته رو از نمایندگی بگیریم؟؟

  52. پس کرایه یعنی هزینه مربوط به ارسال کالا توسط گیرنده پرداخت می شود.
    در صورت داشتن قرارداد با تیپاکس می توانید وجه خرید کالا را هم مامور تیپاکس دریافت نموده و شما با تیپاکس تسویه نمایید

  53. سوال داشتم ما می توانیم در سیستم پس کرایه که تیپاکس از مقصد دریافت می نامید پولی هم برای فرستنده دریافت نماید؟

  54. ببخشيد ميخوام بدونم من اگه بخوام يه كالا را به يك غريبه تو شهر ديگه بدم و اون پول را به مامور پست بده امكانش هست؟

  55. بستگی داره که پس کرایه کرده باشید یا بخواهید پرداخت کنید

  56. هزینه پست فرستنده باید پرداخت کنه یا دریافت کننده؟

  57. ببخشید یه سوال داشتم. میشه بدون قید آدرس و نام فرستنده، بسته ای ارسال کرد؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار تصویری

عوامل موثر برمقاومت و طول عمر کانکس‌های پیش ساخته
آموزش الفبا همراه با شعر و جدول
درد دور ناف و سرطان
معرفی میخکوبی و نقش آن در ساخت و ساز
طراحی ویلا در تبریز برای سال ۱۴۰۳