شنبه , 1 اردیبهشت 1403 - 1:53 بعد از ظهر

موکت چه مارکی بخرم

یکی از سوال هایی که برای خریداران انواع موکت وجود دارد این است که این محصول را از چه برندی تهیه کنند. برای پاسخ به این سوال باید ابتدا ویژگی ها و خصوصیات یک موکت خوب را بدانیم و سپس برندی که موکت آن از این ویژگی ها برخوردار است را انتخاب کنیم. از مهم ترین نکات در خرید یک موکت این است که از کیفیت مطلوبی برخوردار باشد و تراکم آن با توجه به کاربردی که دارد انتخاب شود، به طور مثال موکت هایی که پرز های بلندی دارند برای استفاده در اتاق کودکان مناسب نیستند، زیرا خرده ریز هایی که بر روی آن ها می ریزد به سختی تمیز می شود. موکت های ایرانی در برند های متفاوتی در بازار وجود دارند که از مرغوبیت بالایی نیز برخوردار هستند. برای خرید بهترین مارک موکت بهتر است از یک فروشگاه معتبر و مطرح این محصول را خرید کنید تا حق انتخاب بالایی داشته باشید. با مجله اینترنتی سیب همراه باشید تا شما را با بهترین برندهای موکت های ایرانی آشنا کند و خرید شما را راحت کند.

موکت چه مارکی بخرم

بهترین موکت ایرانی چه برندی است؟

در طول پنجاه سال گذشته موکت به عنوان یکی از بهترین و پرطرفدارترین کف پوش ها مورد استفاده قرار می گیرد. با استفاده از کف پوش هایی مانند پارکت، سرامیک، لمنیت و… استفاده از موکت های قدیمی به تدریج منسوخ شده است، اما انواع جدیدی از موکت ها توسط تولیدی ها به بازار عرضه می شوند که به دلیل ویژگی های بی نظیری که دارند دارای طرفداران بسیاری هستند. انواعی از موکت های ایرانی و خارجی در بازار موجود است که از تنوع بسیار بالایی نیز برخوردار هستند. موکت های ایرانی با کیفیت بسیار بالایی تولید می شوند، به گونه ای که از هر لحاظ قابل رقابت با نمونه های خارجی هستند. بهترین برند های موکت ایرانی باید دارای ویژگی های زیر باشند:

  • بهترین موکت ایرانی دارای الیافی پشمی، نایلونی و پلی استری هستند. موکت های پشمی دارای ساختاری موافق با محیط زیست هستند و قیمت بالاتری دارند، اما استفاده از آن ها برای فضاهای بزرگ توصیه نمی شود. فیبر پلی استر دارای قیمت مناسبی است و در مقابل لک و اشعه مقاوم است. معمولا موکت های با فیبر پلی استر فروش بیشتری دارند.
  • ضخامت موکت های ایرانی بسیار متفاوت است.گره و بافت و میزان ضخامت انواع موکت را می توانید با نگاه کردن به پشت آن ببینید. موکت هایی که تراکم بافت و گره آن ها بیشتر است برای استفاده در منازل مسکونی مناسب تر هستند.
  • برند های مطرح و معتبر موکت باید محصولات خود را به گونه ای طراحی و تولید کنند که مراقبت و نگهداری از آن ها راحت باشد. معمولا بهترین نوع موکت ها با جاروکشی منظم تمیز می شوند و در صورت لک شدن قابلیت شست و شو دارند.
  • قیمت مناسب در کنار کیفیت خوب از ویژگی های بهترین برند های موکت ایرانی است. خرید موکت های ایرانی با کیفت نسبت به نمونه های خارجی مقرون به صرفه تر است.

برندهای آرتا موکت اردبیل، ظریف مصور اصفهان، سپاهان موکت، بهاران، نگین مشهد، پالاز موکت از بهترین برند های ایرانی تولید کننده موکت است.

بهترین موکت ایرانی چه برندی است؟

موکت ایرانی از کجا بخریم

با توجه به این‌که موکت های با کیفیت و برند ایرانی از محبوبیت بسیار بالایی در میان خریداران برخوردار هستند، فروش این محصولات توسط مراکز بسیاری انجام می گیرد. از اولین مراکز فروش می توان به کارخانه های تولید کننده انواع موکت ایرانی اشاره کرد. تهیه موکت از کارخانه ها معمولا به صورت عمده صورت می گیرد و همین موضوع باعث می شود که خرید از کارخانه برای خریداران این محصول با محدودیت هایی مواجه باشد. برندهای موکت ایرانی اقدام به واگذاری نمایندگی در سراسر ایران نموده اند تا خریدارن بتوانند محصولات مورد نظر را به راحتی در شهر خود تهیه کنند. از سوی دیگر در سال های اخیر خرید غیر حضوری و اینترنتی از متداول ترین شیوه های خرید موکت ایرانی بوده است. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید مطالب مجله سیب را مطالعه کنید تا با بهترین مراکز فروش موکت ایرانی آشنا شوید و موکت ایرانی با طرح و رنگ دلخواه خود را بخرید و لذت ببرید.

مطلب پیشنهادی

همه چیز درباره فرش ماشینی با الیاف طبیعی و مشخصات آن

همه چیز درباره فرش ماشینی با الیاف طبیعی و مشخصات آن

فرش ماشینی با الیاف طبیعی یا با الیاف مصنوعی، نزدیک به نیم قرن است که …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار تصویری

عوامل موثر برمقاومت و طول عمر کانکس‌های پیش ساخته
آموزش الفبا همراه با شعر و جدول
درد دور ناف و سرطان
معرفی میخکوبی و نقش آن در ساخت و ساز
طراحی ویلا در تبریز برای سال ۱۴۰۳