شنبه , 8 اردیبهشت 1403 - 10:42 بعد از ظهر

ترکیب رنگ موی شنی کاراملی

 

امروزه رنگ کردن مو یکی از کارهای اساسی در دنیای مد و زیبایی است که اکثر خانم ها برای زیباتر شدن چهره و استایل خود از آن استفاده می کنند. با توجه به تنوع بالایی که در تولید انواع رنگ مو وجود دارد هر فرد می تواند بسته به شرایط خود بهترین نوع آن را انتخاب نماید. رنگ موی شنی کاراملی یکی از طیف های پرطرفدار است که به دلیل زیبایی خاصی که به گیسو می بخشد محبوبیت ویژه ای پیدا کرده است.

این ترکیب در واقع تلفیق فوق العاده ای از بلوند روشن و قهوه ای است که مورد توجه سلبریتی ها و افراد مشهور نیز واقع شده است. این ترکیب با تکنیک های متفاوتی مانند هایلایت، آمبره، بالیاژ و… قابل اجرا است که هر کدام جلوه خاصی ایجاد می کنند. این رنگ مو با طیف های بسیار متنوعی اجرا می شود از این رو هر فرد متناسب با تناژ پوستی، سن و… می تواند بهترین طیف آن را انتخاب نماید.

5 فرمول جذاب ترکیب رنگ موی شنی کاراملی

همانطور که در مطلب بالا اشاره شد این ترکیب رنگی فرمول های بسیار متنوعی دارد که هر فرد باید با توجه به شرایط خود بهترین ترکیب را انتخاب نماید. با این تفاسیر در این قسمت برای آشنایی بیشتر به چند فرمول جذاب رنگ موی شنی کاراملی اشاره شده است:

  • فرمول شماره یک

افرادی که به دنبال جذابیت طبیعی هستند اغلب از طیف های قهوه ای و بلوند بیشتر استفاده می کنند. در واقع اکثر خانم ها بلوند و سبک های نزدیک به بلوند را دوست دارند و به وفور از آن استفاده می کنند از این رو کاراملی روشن یکی از پرطرفدارترین طیف ها است که زیبایی خاصی به گیسو می بخشد. برای ایجاد این فرمول ابتدا باید با دکلره پایه گیسو را تا 8 درجه روشن کنید سپس با مخلوط زیر گیسوان خود را رنگ نمایید:

  1. شکلاتی پایه 8
  2. نسکافه ای پایه 7
  3. دودی پایه 8
  4. ماهاگونی پایه 5
  5. شنی پایه 7
  6. زیتونی پایه 5
  7. اکسیدان 6 درصد

  • فرمول شماره دو

یکی دیگر از طیف های پرطرفدار شنی کاراملی تیره است که سردی خاصی دارد از این رو محبوبیت ویژه ای پیدا کرده است. البته در این ترکیب می توان با اضافه کردن مقدار کمی دودی و زیتونی تناژ قرمزی را کاهش دهید. برای رسیدن به این طیف باید از ترکیب زیر استفاده کرد:

  1. گیسو با پایه 6
  2. رنگ طبیعی پایه 5
  3. دودی پایه 7
  4. نسکافه ای پایه 7
  5. ماهاگونی پایه 5
  6. اکسیدان 6 درصد
  • فرمول شماره سه

شنی کاراملی طلایی یکی از شیک ترین طیف ها است که سبک جادویی و بسیار جذابی دارد. این طیف فرمول های متنوعی دارد که برای اجرای آن ها ابتدا باید پایه گیسو را به 8 برسانید سپس از ترکیب زیر استفاده نمایید:

  1. گیسو با پایه 8
  2. رنگ طیعی پایه 7
  3. طلایی پایه 7
  4. شنی پایه 7
  5. واریاسیون طلایی
  6. اکسیدان 6 درصد
  • فرمول شماره چهار

افرادی که طرفدار سبک های تیره هستند بیشتر از طیف شنی کاراملی شکلاتی استفاده می کنند که برای رسیدن به این تناژ باید ترکیب زیر را تهیه کرد:

  1. کاراملی پایه 10
  2. شنی پایه 7
  3. رنگ پایه 7.35
  4. اکسیدان 6 درصد
  • فرمول شماره پنج

اگر به دنبال سبک های خاص و تلفیقی هستید باید به ترکیب شنی کاراملی خود مقداری عسلی اضافه کنید تا با ایجاد سایه های مکمل زیبایی اجرای کار را دو چندان کنید. در واقع این تلفیق گرمای خاصی به چهره افراد می بخشد و جذابیت شما را بیشتر می کند. برای ایجاد این طیف شیک باید ابتدا پایه گیسو را تا 8 درجه روشن کنید سپس از فرمول زیر استفاده نمایید:

  1. رنگ طبیعی پایه 7
  2. طلایی پایه 7
  3. مسی پایه 5
  4. شنی پایه 7
  5. اکسیدان 6 درصد

فرمول شماره ی شش

  1. مو با پایه 9
  2. سه چهارم تیوپ کاراملی شماره 9
  3. یک چهارم تیوپ شنی شماره 8
  4. نصف تیوپ یاسی
  5. دوسانت واریاسیون بنفش و نقره ای
  6. به میزان لازم اکسیدان 6 درصد

درکاتالوگ ها تناژهای متفاوتی از این طیف جذاب وجود دارد که اغلب بر حسب سلیقه بهترین تناژ انتخاب می شود. البته دقت داشته باشید اجرای آن نیز بسیار مهم است و بهتر است به آرایشگران ماهری که در این زمینه فعالیت دارند و به صورت حرفه ای این کار را انجام می دهند مراجعه نمایید زیرا این افراد با فرمول های خاصی بهترین و خاص ترین ترکیب را برای گیسوان شما تهیه می کنند.

 

 

 

مطلب پیشنهادی

رنگ مو بدون دکلره روی موی مشکی

رنگ مو بدون دکلره روی موی مشکی

صحبت از عوارض و آسیب‌های دکلره کردن مو، مختص به سال‌های اخیر نیست. سال‌های سال‌ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *